Best Kept Secret 2023

Ik zit dat ESNS wel een beetje te volgen. Het lijkt een beetje te ontbreken aan een act waar er al een flinke buzz om hangt of het zou de The Bug Club moeten zijn. Die mogen wel over komen naar BKS.

Ik vraag het me af, volgende week. Zouden ze dat dan niet nu al aankondigen? Het zou mij niet verbazen als 'binnenkort' gewoon februari betekent want het is echt verdacht stil daar bij FF.
Heel graag The Bug Club zou geweldig zijn! Zie die zeker een vroege spot op de FIVE/SECRET claimen. Spelen eind mei ook al een festival in de UK.

• Leuk
Waarderingen: teunajax
Het nieuwe album van John Cale is ferm.

Die mogen ze gerust van de Primvera lineup plukken.
Zit hem ook net te luisteren, zou een fantastische boeking zijn. Genoeg featurings op het albums die aan mogen sluiten: Weyes Blood (wellicht een festivaltouraankondiging na haar shows eind deze en volgende maand), Animal Collective (nu wel haalbaar op grotere festivals dan LGW), Laurel Halo (voor de nacht met een stevigere set of 's ochtends om bij wakker te worden met een ingetogen set), Fat White Familiy (op herhaling).

• Leuk
Waarderingen: mattman
Zit hem ook net te luisteren, zou een fantastische boeking zijn. Genoeg featurings op het albums die aan mogen sluiten: Weyes Blood (wellicht een festivaltouraankondiging na haar shows eind deze en volgende maand), Animal Collective (nu wel haalbaar op grotere festivals dan LGW), Laurel Halo (voor de nacht met een stevigere set of 's ochtends om bij wakker te worden met een ingetogen set), Fat White Familiy (op herhaling).
John Cale wordt wel lastig. Staat dat weekend namelijk ook op Loaded in Oslo. Zeker de BKS-zondag zou misschien kunnen, maar ik weet niet hoeveel dagen hij achter elkaar wil spelen.

John Cale wordt wel lastig. Staat dat weekend namelijk ook op Loaded in Oslo. Zeker de BKS-zondag zou misschien kunnen, maar ik weet niet hoeveel dagen hij achter elkaar wil spelen.
Speelt hij daar twee dagen dan? Als hij alleen de 8e zou spelen zitten er twee dagen tussen als BKS hem op zondag zou programmeren. Ik duim er voor.

The Bug Club afgelopen jaar in Merleyn gezien, toen al genoemd als mooie optie voor BKS. Nu ze meer bekendheid hebben lijken ze me zelfs een zekerheidje.

• Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0
Speelt hij daar twee dagen dan? Als hij alleen de 8e zou spelen zitten er twee dagen tussen als BKS hem op zondag zou programmeren. Ik duim er voor.
10 juni speelt Cale op Primavera Madrid.

8 juni Oslo, 9 juni Beekse Bergen, 10 juni Madrid zou kunnen. En jonge honden doen dit ook wel, maar of Cale daar nog zin in heeft?

• Leuk
Waarderingen: Processierups
10 juni speelt Cale op Primavera Madrid.

8 juni Oslo, 9 juni Beekse Bergen, 10 juni Madrid zou kunnen. En jonge honden doen dit ook wel, maar of Cale daar nog zin in heeft?
Ik begin steeds meer te balen van dat Primavera Madrid. Volgend jaar maar niet meer in dat weekend gaan zitten.

Ook een lekkere plaat van The Murder Capital uitgekomen vandaag, staan volgens alleen op Primavera Porto vooralsnog?

Ik begin steeds meer te balen van dat Primavera Madrid. Volgend jaar maar niet meer in dat weekend gaan zitten.
Dit levert idd aardig wat problemen op omdat ze in dezelfde vijver vissen. Maar goed je hebt elk weekend wel een concurrerende festival dus het is passen en meten. Al is Primavera zo wel een groot probleem lijkt het.

Dit levert idd aardig wat problemen op omdat ze in dezelfde vijver vissen. Maar goed je hebt elk weekend wel een concurrerende festival dus het is passen en meten. Al is Primavera zo wel een groot probleem lijkt het.
Vorig jaar kon het ook prima samen. Er was genoeg overlap tussen Primavera en BKS. Daarnaast zouden acts die op donderdag PS doen makkelijk op zaterdag of zondag op BKS staan.

46 euro voor Father John Misty is wel bizar, die show van The National in de Ziggo Dome is 39 euro meen ik.
39 voor de hoogste tribunevakken. Vloerprijzen zullen wel vergelijkbaar zijn.

Fijn dat m'n favoriete band de prijzen gewoon beschaaft houdt :)

En ook: Primavera zorgt ervoor dat veel typische BKS-bands op dat moment door Europa touren.
Omdat die Primavera's niet alleen in het weekend zijn hoeft dat voor BKS geen probleem te zijn. Ze lopen vast namen mis, niet alleen vanwege Primavera Madrid, maar ook vanwege de festivals die hetzelfde weekend bijvoorbeeld in Scandinavië zijn (en vorig jaar ook met Tempelhof Sounds in Berlijn), maar tegelijk is de vijver waarin ze kunnen vissen dat weekend wel heel groot.

Pulp heeft net getweet: "Sorry we've been quiet for a while, but no need to worry - things are happening."

Ik blijf hopen :-)

• Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0
Ik zou John Mayer wel leuk vinden. Dead & Company ook trouwens, wist niet dat hij daarbij zat. Maar het feit dat die al elders spelen maakt het helaas onmogelijk inderdaad.

Users who are viewing this thread