Best Kept Secret 2023

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
263
170
The Walkmen moeten ze toch ook hebben vind ik. En ik vind het heel jammer dat The Whitest Boy Alive naar DTRH gegaan is.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik denk inderdaad dat er wel twee headliners gaan komen uit de pool van Ben Howard, The 1975, Florence & The Machine, Sigur Ros.

Maar ik hoop ook nog op één echt grote naam die nog nergens aangekondigd is en binnenkort met een handvol festivals gaat komen. Dat zou toch de enige goede reden zijn voor het lange wachten?
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
712
434
Heartworms was op Eurosonic best goed blijkbaar, die mogen ook wel doorkomen naar de FIVE of naar de Casbah.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.240
5.608
Ik denk inderdaad dat er wel twee headliners gaan komen uit de pool van Ben Howard, The 1975, Florence & The Machine, Sigur Ros.

Maar ik hoop ook nog op één echt grote naam die nog nergens aangekondigd is en binnenkort met een handvol festivals gaat komen. Dat zou toch de enige goede reden zijn voor het lange wachten?
Of even goed wil ze in de breedte met een goed plaatje komen, wat meer tijd kost, om de mindere headliners wat te compenseren?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.524
6.386
Ik denk inderdaad dat er wel twee headliners gaan komen uit de pool van Ben Howard, The 1975, Florence & The Machine, Sigur Ros.

Maar ik hoop ook nog op één echt grote naam die nog nergens aangekondigd is en binnenkort met een handvol festivals gaat komen. Dat zou toch de enige goede reden zijn voor het lange wachten?
Ach, als ze zo graag het hele affiche in een keer willen lossen, zie ik het oponthoud net zo goed bij een handjevol kleinere acts liggen, waarmee ze nog even de puntjes op de i moeten zetten. Weet oprecht niet meer waar ik op moet rekenen nu. Maar dat grote namen over het algemeen eerder vastliggen dan alle kleinere, is volgens mij wel een feit. En als je nagenoeg je gehele affiche rond wilt hebben voordat je communiceert, kan het oponthoud overal zitten natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Als ze inderdaad het hele affiche in één keer bekend willen maken dan zit daar wel wat in ja. Ze hebben het zelf nog steeds over "the majority of the program" dacht ik, dus dan zou er nog wel wat ruimte zitten om kleinere acts achter de hand te houden.

Laat ik het zo zeggen dan: het is vooral mijn hoop dat een embargo van een nog onbekende headliner de reden is haha
 

JMWK

Randprogramma
15 dec 2016
148
96
Zaterdag vroeg ik aan de zanger van Elephant of ze op BKS spelen. Zijn antwoord was dat er nog gedoe was met contracten.
Hetzelfde antwoord gaf hij overigens op Lowlands,..
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
712
434
Ligt het dan niet vooral nog aan de (kleine) Eurosonic namen die ze deze week zullen ronselen? Kan me van voorgaande edities herinneren dat er na Eurosonic altijd nog een pak nieuwe namen daar vandaan komt. Dus wellicht dat ze onder het genot van een paar eierballetjes nog de laatste namen aan het opschrijven zijn nu.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.413
2.539
Ach, als ze zo graag het hele affiche in een keer willen lossen, zie ik het oponthoud net zo goed bij een handjevol kleinere acts liggen, waarmee ze nog even de puntjes op de i moeten zetten. Weet oprecht niet meer waar ik op moet rekenen nu. Maar dat grote namen over het algemeen eerder vastliggen dan alle kleinere, is volgens mij wel een feit. En als je nagenoeg je gehele affiche rond wilt hebben voordat je communiceert, kan het oponthoud overal zitten natuurlijk.

In de kleine namen zal het niet zitten.
"We'll share the majority of our program shortly".

En de grote namen liggen natuurlijk al lang vast.
Ik verwacht dat er een of twee namen tussen zitten met een embargo. Hetzelfde embargo waar een aantal andere festivals in die tijd ook mee te maken hebben. Misschien toch een Tame Impala bijvoorbeeld, die begin '23 wel een paar festivals doet en daarna nog niets heeft aangekondigd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.413
2.539
Zaterdag vroeg ik aan de zanger van Elephant of ze op BKS spelen. Zijn antwoord was dat er nog gedoe was met contracten.
Hetzelfde antwoord gaf hij overigens op Lowlands,..
Die zullen er uiteindelijk wel staan. En terecht! Zelfde weekend staan ze ook om Manana Manana, dus misschien is er wat gedoe over de dag waarop ze spelen.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
In de kleine namen zal het niet zitten.
"We'll share the majority of our program shortly".

En de grote namen liggen natuurlijk al lang vast.
Ik verwacht dat er een of twee namen tussen zitten met een embargo. Hetzelfde embargo waar een aantal andere festivals in die tijd ook mee te maken hebben. Misschien toch een Tame Impala bijvoorbeeld, die begin '23 wel een paar festivals doet en daarna nog niets heeft aangekondigd.
Dat bedoel ik inderdaad.
Tame Impala zou natuurlijk top zijn, of wellicht (ik blijf het hopen haha) toch nog The Cure met wat festivalshows 🤞
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.413
2.539
Dat bedoel ik inderdaad.
Tame Impala zou natuurlijk top zijn, of wellicht (ik blijf het hopen haha) toch nog The Cure met wat festivalshows 🤞
Ja, the Cure zou geweldig zijn, maar er is toch geen signaal dat die nog gaan touren?
Wat nog voor Tame Impala zou pleiten is dat die vorig jaar als op Primavera hebben gestaan, en dus geen last hebben de concurrentie met Madrid en Porto.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ja, the Cure zou geweldig zijn, maar er is toch geen signaal dat die nog gaan touren?
Wat nog voor Tame Impala zou pleiten is dat die vorig jaar als op Primavera hebben gestaan, en dus geen last hebben de concurrentie met Madrid en Porto.
En vorig jaar nog geen festivalshow in Nederland!

The Cure is meer wishful thinking natuurlijk, maar dat nieuwe album lijkt er toch wel echt te gaan komen dit jaar dus wie weet toch nog een aantal festivals ter promotie? Hopelijk hebben ze de smaak te pakken na de succesvolle tour afgelopen najaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Editors staan gewoon op Pinkpop dus ik weet niet waarom dat überhaupt nog genoemd wordt

(ik denk overigens dat die best nog een goede BKS-headliner zouden zijn met dat nieuwe album)
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Editors staan gewoon op Pinkpop dus ik weet niet waarom dat überhaupt nog genoemd wordt

(ik denk overigens dat die best nog een goede BKS-headliner zouden zijn met dat nieuwe album)
Ik denk juist dat Editors vanwege hun nieuwe album geen BKS-headliner meer kunnen zijn, maar soit.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
343
373
Denk niet dat FJM snel terugkomt. Eerst kondigde hij een show aan voor de AFAS, welke nu is gedegradeerd tot de Melkweg. Hij verkoopt gewoonweg geen kaarten in Nederland.
Heb een blik op de prijs geworpen en ben toen gelijk afgehaakt. 46 euro is gewoon teveel, zeker in deze tijd. Maar dat betekent niet dat ik een festivalshow zou overslaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
712
434
46 euro voor Father John Misty is wel bizar, die show van The National in de Ziggo Dome is 39 euro meen ik.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.516
En dan komt het Melkweg lidmaatschap er nog bij. 50 totaal. Na degradatie van Afas naar Melkweg nog niet uitverkocht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken