Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.413
2.539
Haha! Er blijft niks meer over. Blur kan een streep door, evenals The National, Placebo en Porcupine Tree om er maar een paar te noemen.

Dan hoop ik maar gewoon op Taylor Swift. Waarom ook niet.
Van de 5 namen die je noemt zijn er zeker 3 die niet bij BKS passen!

Ik was zelf ook wel redelijk overtuigd dat The National zou komen. Björk dan toch maar?!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Ik sluit Blur nog niet helemaal uit al is de kans niet zo groot als je het tourschema bekijkt.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
Het begint lang te duren, maar vind het ook wel ontiegelijk spannend, dat er echt nog niets geweten is.
Kan echt nog veel kanten op en dat vind ik er juist zo leuk aan. Kom volgende week maar op met die 100-tal namen in 1 batch!
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups en noid

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.413
2.539
Het begint lang te duren, maar vind het ook wel ontiegelijk spannend, dat er echt nog niets geweten is.
Kan echt nog veel kanten op en dat vind ik er juist zo leuk aan. Kom volgende week maar op met die 100-tal namen in 1 batch!
Is dit keer wel bijzonder. Bij de wat kleinere bands zijn er in de tourschema's wel wat gaten te zien waar BKS goed in past (bijvoorbeeld Unkown Mortal Orchestra, Alvvays, the Beths of Spoon).

Maar de headliners... Geen idee.... Ook die drie namen die Yannick noemt passen (nog) niet lekker (Sigur Ros en Ben Howard hebben nog geen data medio juni; the 1975 staat op de BKS-zaterdag in Tsjechië).
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Lion

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
302
171
Ik sluit Blur nog niet helemaal uit al is de kans niet zo groot als je het tourschema bekijkt.

Ik zou het toch straf vinden. Waarom zou je dan zo lang wachten, terwijl de Lokerse Feesten ze al aangekondigd hebben? Dat zijn toch veel potentiële ticketkopers die je misloopt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
Ik zou het toch straf vinden. Waarom zou je dan zo lang wachten, terwijl de Lokerse Feesten ze al aangekondigd hebben? Dat zijn toch veel potentiële ticketkopers die je misloopt.
Omdat ze gewoon alles in 1x willen droppen lijkt me.

Het gaan echt geen 3 headliners zijn die nog niet bekend gemaakt mochten worden. BKS maakt gewoon bewust de keuze om de gehele lineup (of toch grotendeels) in 1x te droppen. (of dat een slimme beslissing is laat ik in het midden, maar iedereen weet wel hoe er over gedacht word)

Is dit keer wel bijzonder. Bij de wat kleinere bands zijn er in de tourschema's wel wat gaten te zien waar BKS goed in past (bijvoorbeeld Unkown Mortal Orchestra, Alvvays, the Beths of Spoon).
Wel meteen 4x namen waar ik blij van word. Kan echt een zeer mooie editie worden lijkt me.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Ik zou het toch straf vinden. Waarom zou je dan zo lang wachten, terwijl de Lokerse Feesten ze al aangekondigd hebben? Dat zijn toch veel potentiële ticketkopers die je misloopt.
De kans is ook klein dus reken er ook niet op. Alles wijst er op dat ze er niet staan. Maar onmogelijk is het nog niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken