Best Kept Secret 2023

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
733
466
Aphex Twin is iets aan het teasen op een mysterieuze website volgens Pitchfork. Is dat dan de headliner waar we op moeten wachten?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
En ook: Primavera zorgt ervoor dat veel typische BKS-bands op dat moment door Europa touren.
Omdat die Primavera's niet alleen in het weekend zijn hoeft dat voor BKS geen probleem te zijn. Ze lopen vast namen mis, niet alleen vanwege Primavera Madrid, maar ook vanwege de festivals die hetzelfde weekend bijvoorbeeld in Scandinavië zijn (en vorig jaar ook met Tempelhof Sounds in Berlijn), maar tegelijk is de vijver waarin ze kunnen vissen dat weekend wel heel groot.
Klopt zeker maar het lijkt er op dat de concurrentie nu zo groot is dat het voordeel aan het verdwijnen is.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.637
4.748
Laatste gok voor we morgen/dinsdag de line up wel zullen krijgen.

The 1975 - Ben Howard - Halsey

Lekker poppy, maar meer zit er volgensmij echt niet in
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
538
504
Een zo'n poppy naam als headliner (Maneskin, 1975, Ben Howard, Halsey) geloof ik nog wel, maar twee of zelfs drie: dat hooguit als besloten is de oude doelgroep achter te laten en volle bak voor een nieuwe te gaan.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Laatste gok voor we morgen/dinsdag de line up wel zullen krijgen.

The 1975 - Ben Howard - Halsey

Lekker poppy, maar meer zit er volgensmij echt niet in
Laten we hopen dat het niet zo is maar er zijn weinig zekerheden dus ook dit zou kunnen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.637
4.748
Een zo'n poppy naam als headliner (Maneskin, 1975, Ben Howard, Halsey) geloof ik nog wel, maar twee of zelfs drie: dat hooguit als besloten is de oude doelgroep achter te laten en volle bak voor een nieuwe te gaan.
Ben Howard is geen poppy naam. Dat zou een hele goede headliner zijn voor BKS. Alternatievere naam dan menig headliner voorheen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.935
Laatste gok voor we morgen/dinsdag de line up wel zullen krijgen.

The 1975 - Ben Howard - Halsey

Lekker poppy, maar meer zit er volgensmij echt niet in
Ik zie dan eerder Sigur Ros erbij staan dan Halsey. Maar dat komt misschien ook omdat die laatste mij gewoon vrij weinig zegt. Ben benieuwd!
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
538
504
Ben Howard is geen poppy naam. Dat zou een hele goede headliner zijn voor BKS. Alternatievere naam dan menig headliner voorheen.
Ik weet van zijn andere platen dan zijn hitjesplaat, maar mij lijkt dat de grote meerderheid van het potentiële publiek Ben Howard vooral als de Keep Your Head Up-Pinkpopnaam ziet. De drie grootste namen op de poster lijken mij vrij bepalend voor het beeld dat mensen krijgen bij een festival, en dan denk ik dat bij een Ben Howard naast een 1975 en/of een Maneskin dat beeld er een is van: dit is geen vintage BKS meer.
 

dfrvanloon

Randprogramma
9 jun 2022
122
212
Ben Howard is geen poppy naam. Dat zou een hele goede headliner zijn voor BKS. Alternatievere naam dan menig headliner voorheen.
2 keer Ben Howard idd gezien en was weinig poppy aan. In de Afas en Ronda was het gewoon enorm goed en deed het meer denken aan Sigur Ros dan aan The Lumineers/Mumford and Sons. Maar vraag me af hoe hij is op zo'n groot veld. Zag de opname op Loolapalooza Berlijn (dacht 2018) en dat was niet al te overtuigend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken