Best Kept Secret 2023

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.557
2.699
Spoon staat 15 juni in Oslo en 16 juni in Kopenhagen. Iemand een potlood om die op te schrijven?
Is goed nieuws. Betekent dat ze niet alleen shows met the Black Keys doen, maar ook zelf. Ik zie ze heel graag komen op BKS.

Ze hebben gisteren trouwens niet zo'n zelfde standaard Instagrampost geplaatst, dat zal vast een goed teken zijn. ;)
Laten we het hopen...
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
724
454
En ja, als Run The Jewels headliner kan zijn dan kan The Smile zeker wel headliner zijn. Thom Yorke verkoopt gewoon tickets.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.489
7.477
Zou The Smile er graag zien staan maar zou het wel een kleine headliner vinden. Liever plekje eronder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Movleut

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.518
2.028
The Smile zou imo een aardig kleine headliner zijn nadat ze vorig jaar op een lagere positie op DTRH stonden. Lana en The National wel fantastisch imo.
Klopt maar ik denk dat het meer een headliner voor BKS is dan voor DTRH. In combinatie met die andere twee zie ik het wel voor me.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
608
628
The Smile zou imo een aardig kleine headliner zijn nadat ze vorig jaar op een lagere positie op DTRH stonden. Lana en The National wel fantastisch imo.
The Smile zou aanmerkelijk meer publiek trekken dan pakweg een Sigur Ros dus ja, wat is klein? Maar goed, waar hebben we het over; echt nul komma nul aanwijzingen dat The Smile gaat touren in 2023 toch?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.265
6.759
The Smile heeft nog niets gepland voor 2023 en ik verwacht dat ze aan plaat twee gaan werken dus ik zie het niet gebeuren.
Lijkt me wel echt dat dat drietal elkaar heeft gevonden en dat Radiohead wel eens iets langer op de plank zou kunnen blijven hangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
724
454
Iets als Depeche Mode of The Cure zou ook best prima zijn maar afgelopen jaar stond er tijdens Fontaines DC een ontzettend vervelende boomer achter me voor te dringen dus die gun ik dat niet eigenlijk.
 
  • Haha
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken