Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je hebt helemaal gelijk. Dan zijn ze daar nog slechter voorbereid dan bij BKS, want de lineup pagina staat nog gewoon online. Dan lijkt me dat alsnog niet de naam waar we op aan het wachten zijn.
The Smile zou imo een aardig kleine headliner zijn nadat ze vorig jaar op een lagere positie op DTRH stonden. Lana en The National wel fantastisch imo.
The Smile zou imo een aardig kleine headliner zijn nadat ze vorig jaar op een lagere positie op DTRH stonden. Lana en The National wel fantastisch imo.
The Smile zou aanmerkelijk meer publiek trekken dan pakweg een Sigur Ros dus ja, wat is klein? Maar goed, waar hebben we het over; echt nul komma nul aanwijzingen dat The Smile gaat touren in 2023 toch?
Iets als Depeche Mode of The Cure zou ook best prima zijn maar afgelopen jaar stond er tijdens Fontaines DC een ontzettend vervelende boomer achter me voor te dringen dus die gun ik dat niet eigenlijk.