Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Wacht even?! De bekers die je moet bewaren zijn gewoon zachte plastic cups? Belachelijk... verder wel positief tot nu toe over het nieuwe terrein
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Wacht even?! De bekers die je moet bewaren zijn gewoon zachte plastic cups? Belachelijk... verder wel positief tot nu toe over het nieuwe terrein
Mwoah, prima. Hard of zacht, je vindt altijd wel zonder moeite ééntje. Zacht helemaal.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.451
1.579
Spelling ook afgevallen, wordt vervangen door EFÉ wat me eigenlijk niets zegt.

Ik hoop morgen en zondag nog te gaan, maar ik heb een flinke verkoudheid van Primavera meegenomen waarvan ik hoop dat die morgen weer een stuk minder is. Zelftesten zijn gelukkig allemaal nog negatief, dus hopelijk morgen eindelijk the Strokes zien!
 

wilmer

Playlistbediener
30 mei 2015
38
2
Bks kennende zal dat Grolsch, Grolsch kornuit en Grolsch Weizen zijn. Al jaren een drama
Iemand iets fatsoenlijks gevonden? Kom alleen in het bos bovenstaande tegen. 6 euro voor zo'n grolsch pilsje vind ik ook zo wat, dus anders wel aan de wijn.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.511
4.353

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Wacht even?! De bekers die je moet bewaren zijn gewoon zachte plastic cups? Belachelijk... verder wel positief tot nu toe over het nieuwe terrein
Zijn ze afgestapt van de cups met de line-ups etc en overgestapt op de standaard goedkope wegwerpbekers?
 

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Iemand iets fatsoenlijks gevonden? Kom alleen in het bos bovenstaande tegen. 6 euro voor zo'n grolsch pilsje vind ik ook zo wat, dus anders wel aan de wijn.
Zou altijd voor wijn gaan dan. Anders betaal je je helemaal blauw aan een zure IPA voor 10 euro. Wat een bocht...
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
352
278
Acts en/of festival zelf? Festival zelf oogt voor mij niet heel anders dan 2019. Acts: Yasmin Williams was goed, Genesis Owusu leuk, maar verder is het idd wat minder. Maar dat deze dag minder was, was (mij) vooraf al wel duidelijk. Hup DIIV straks!
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.312
4.993
Acts en/of festival zelf? Festival zelf oogt voor mij niet heel anders dan 2019. Acts: Yasmin Williams was goed, Genesis Owusu leuk, maar verder is het idd wat minder. Maar dat deze dag minder was, was (mij) vooraf al wel duidelijk. Hup DIIV straks!
Beide. Matig dagje en slechtste in al die jaren BKS. Casbah is teringklein terwijl er een hoop kutdjs op een prachtige stage hun ding mogen dien. Muziekliefhebber onwaardig
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Verwijderd lid 40157

wilmer

Playlistbediener
30 mei 2015
38
2
Genoten van Alt-J en Sad Night Dynamite. Voor de rest vrij matige dag en nog matiger "craft"beer. Noem het dan gewoon speciaalpils.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
252
62
Net terug. Festivalterrein is beter ingericht dan ooit. Het is echt druk. Gaat morgen nog een dingetje worden. Dan verwacht ik de echte drukte. Probleem van vandaag is dat veel mensen rondhangen bij de Secret en de Casbah. De Casbah is echt ruk. Veel te klein en er staan twee keer zoveel mensen buiten dan binnen. En buiten hoor je nauwelijks iets door de golfplaten. De Secret is redelijk maar ook veel te klein. Wat je vandaag ziet is dat veel BKS bezoekers echt voor de kleine bandjes komen en voor het ontdekken. Maar die podia zijn te klein. Ik denk dat daar ook de frustratie van Indiaantje zit. De rest van het terrein is goed ingericht. Het bos is een klein “Into the woods”. Dat hebben ze echt goed voor elkaar. Ook de routing op het terrein is veel beter.
Wat waardeloos is zijn de bekers. Dat is zacht plastic en die verlies je zo bij de optredens. Kost iedere keer 1 euro boete. Toen ik mijn derde beker kwijt was ben ik gaan zoeken naar een verloren exemplaar op de grond. Al zijn ze nog zo kapot, het voorkomt die 1 euro boete.
DIIv, Genesis Owusu en Gustaf waren de hoogtepunten van de dag.

P.s. Morgen wordt een super dag.
 
Laatst bewerkt:

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Net terug. Festivalterrein is beter ingericht dan ooit. Het is echt druk. Gaat morgen nog een dingetje worden. Dan verwacht ik de echte drukte. Probleem van vandaag is dat veel mensen rondhangen bij de Secret en de Casbah. De Casbah is echt ruk. Veel te klein en er staan twee keer zoveel mensen buiten dan binnen. En buiten hoor je nauwelijks iets door de golfplaten. De Secret is redelijk maar ook veel te klein. Wat je vandaag ziet is dat veel BKS bezoekers echt voor de kleine bandjes komen en voor het ontdekken. Maar die podia zijn te klein. Ik denk dat daar ook de frustratie van Indiaantje zit. De rest van het terrein is goed ingericht. Het bos is een klein “Into the woods”. Dat hebben ze echt goed voor elkaar. Ook de routing op het terrein is veel beter.
Wat waardeloos is zijn de bekers. Dat is zacht plastic en die verlies je zo bij de optredens. Kost iedere keer 1 euro boete. Toen ik mijn derde beker kwijt was ben ik gaan zoeken naar een verloren exemplaar op de grond. Al zijn ze nog zo kapot, het voorkomt die 1 euro boete.
DIIv, Genesis Owusu en Gustaf waren de hoogtepunten van de dag.

P.s. Morgen wordt een super dag.
Een beker kan je trouwens ook uit een vuilnisbak vissen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Seventheen Seconds

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.312
4.993
Ik snap niet dat je
Net terug. Festivalterrein is beter ingericht dan ooit. Het is echt druk. Gaat morgen nog een dingetje worden. Dan verwacht ik de echte drukte. Probleem van vandaag is dat veel mensen rondhangen bij de Secret en de Casbah. De Casbah is echt ruk. Veel te klein en er staan twee keer zoveel mensen buiten dan binnen. En buiten hoor je nauwelijks iets door de golfplaten. De Secret is redelijk maar ook veel te klein. Wat je vandaag ziet is dat veel BKS bezoekers echt voor de kleine bandjes komen en voor het ontdekken. Maar die podia zijn te klein. Ik denk dat daar ook de frustratie van Indiaantje zit. De rest van het terrein is goed ingericht. Het bos is een klein “Into the woods”. Dat hebben ze echt goed voor elkaar. Ook de routing op het terrein is veel beter.
Wat waardeloos is zijn de bekers. Dat is zacht plastic en die verlies je zo bij de optredens. Kost iedere keer 1 euro boete. Toen ik mijn derde beker kwijt was ben ik gaan zoeken naar een verloren exemplaar op de grond. Al zijn ze nog zo kapot, het voorkomt die 1 euro boete.
DIIv, Genesis Owusu en Gustaf waren de hoogtepunten van de dag.

P.s. Morgen wordt een super dag.
ik snap dit niet. 2 van de 4 podia (de helft) zijn zoals je zegt veel en veel te klein. Hoe kan je dan zeggen dat het terrein goed is ingedeeld. Dat kan toch niet? Laat de Casbah en The Secret acts gewoon een degelijke stage krijgen ipv een The Floor of fucking botsautobaan. De bands en het publiek verdienen dat gewoon.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joost Kolen

Nieuw lid
11 jun 2022
2
0
Gisteren ook geweest. Nou ben ik een allemansvriend voor wat betreft de muziek. Daarom ben ik in het verleden ook naar verschillende festivals geweest. Lees festivals als Pinkpop, Werchter maar ook Defqon, Decibel en Intents. Dit was de eerste keer Best Kept. Wat me opviel was de diversiteit aan leeftijd en een soort van grote campingsfeer, leuke mensen. Maar wat me eigenlijk nog meer opviel was de prijs kwaliteit verhouding. Mijn persoonlijke mening is dat een kaartje van € 107 en een halve liter bier van € 6 totaal niet in verhouding staat met wat je daar voor terugkrijgt. Als ik dit vergelijk met een festival als Decibel, wat zich op het zelfde terrein plaatsvindt dan gaat hier de verhouding toch wel erg scheef. Je zet een "one" (mainstage) neer en daar presenteer je dan 3 acts voor de gehele dag??? Als ik zo het totale programma en aankleding van dit festival bekijk moet en met de horeca inkomsten (ondernemers zullen betalen voor een plaatsje) wel erg veel aan de strijkstok blijven hangen. Maar ben geen insider, dus dit zal wel niet kloppen. Twee weken geleden Intents gedaan en als je ziet hoe het daar is gesteld met aankleding (tuurlijk heel ander genre, maar toch het moet gebouwd worden) dan weet ik niet waar die € 107 op is gebaseerd. En dan de bedenken dat de bieromzet in Oisterwijk een stuk lager zal zijn, daar drinken ze vooral water. Festivals die wel het zelfde genre aanbieden zoals Werchter en Pinkpop hebben ook geen spectaculaire aankleding maar compenseren dat ruimschoots met de acts die ze aanbieden.
Mijn conclusie: gezellig duur.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken