Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Over vervoer gesproken, wij hadden zo’n bus retourtje van Amsterdam - BKS maar die is geannuleerd vrij kortdag. Eerst werd gezegd te weinig aanmeldingen, later te weinig buschauffeurs. Vrees dat het (nacht)trein wordt. Weet iemand of pendelbus naar Tilburg station hele avond/nacht doorgaat en zoja met welke frequentie? Zouden na The Strokes om 1 uur trein willen halen, is dat realistisch?

Mocht er iemand die zaterdag heen en weer gaan met auto vanuit Amsterdam rijden m’n vriendin en ik graag mee, (tegen betaling ook geen probleem).
Wij hadden ook een busticket Brussel-BKS-Brussel. Inderdaad ook geannuleerd. Wij hebben enkel een zaterdagticket.

Nu een campingplaats geregeld op Stadscamping Tilburg. Dichtbij station van Tilburg.

De shuttlebus rijdt heen (van station Tilburg naar BKS) van 9 uur tot 19 uur. Terug van 19 uur tot 4.30 uur. Continue dienst.

Mooie oplossing voor ons.
 
  • Leuk
Waarderingen: MisterIks en poedel

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Maurits was gisteren nog bij 3FM.
Meest opvallende nieuws: er is een nieuwe ONE. En die staat al.

En...... Processierups is nog niet gespot?!
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.955
3.610
Een nieuwe ONE? Benieuwd. Trouwens ik wil eens iets van opbouwfoto's. Voorprettt
 

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Teek i.p.v. Processierups. En dan hard 'Spoon! ' roepen op het festivalterrein (tussen de optredens). Je krijgt een koude pint van me dan.
 

wilmer

Playlistbediener
30 mei 2015
38
2
Er staat 4.5 liter laagalcoholische drank. Ik neem aan dat ze de alcoholgrens aanhouden die ook het verschil tussen slijterij en supermarkt duidelijk maakt? Dus een speciaalbier van 10% in blik kan ik prima neemenen?
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Had de weervoorspelling nog niet eens gecheckt. Dat ziet er wel erg lekker uit. Nog meer zin in nu.:)
 

Pbuch1980

Playlistbediener
25 mrt 2022
18
5
Superveel zin in een zonovergoten editie van BKS. Voor mij alweer een jaar of 6 terug dat ik er was. Weet iemand of er ook lockers te huur zijn? Iemand ervaring mee, kan er niets over vinden op de site.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
Superveel zin in een zonovergoten editie van BKS. Voor mij alweer een jaar of 6 terug dat ik er was. Weet iemand of er ook lockers te huur zijn? Iemand ervaring mee, kan er niets over vinden op de site.
Die stonden er in ieder geval altijd wel, vrijwel direct na de ingang van het festivalterrein.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pbuch1980

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Superveel zin in een zonovergoten editie van BKS. Voor mij alweer een jaar of 6 terug dat ik er was. Weet iemand of er ook lockers te huur zijn? Iemand ervaring mee, kan er niets over vinden op de site.
Staan wel op de plattegrond, idd vlakbij de ingang
 
  • Leuk
Waarderingen: Pbuch1980

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Ik begin een overdosis zin te ontwikkelen. Eerste keer BKS, na 17 keer Lowlands en 10 keer RW. Dorpje verkennen, mooie picknicktafel uitzoeken en GENIETEN. En 's nachts langs de zebra's naar huis.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken