Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Dit jaar voor het eerst kaarten voor zowel DTRH als BKS aangeschaft om uit te kiezen. Ik denk dat BKS als winnaar uit de bus gaat komen, tot nu toe in mijn ogen echt een veel beter affiche dan DTRH. The Strokes als langgekoesterde wens!
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
132
101
Hoop dat ze nog Geese, Talk show, Famous, tropical fuck storm, the homesick, Nov3l, Folly group, Honey glaze, Danny brown Komt volgend jaar met een nieuw album uit (zou wel niet naar bks komen ), Personal trainer, the lounge society( maar denk dat die op dtrh staan) gaan toevoegen aan de lijst
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Despacio! En dan kunnen we hier wel klagen over de prijs van BKS, maar dat festival heeft dus gewoon een early bird-prijs van $299 voor 2 dagen.

Maar wel Le Tigre. En de Ying Yang Twins!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Despacio! En dan kunnen we hier wel klagen over de prijs van BKS, maar dat festival heeft dus gewoon een early bird-prijs van $299 voor 2 dagen.

Maar wel Le Tigre. En de Ying Yang Twins!
Despacio is een gimmick, niet meer niet minder. Leuk om even te kijken, maar niemand zit er toch echt op te wachten. Toen LCD langs kwam leek het even wel een keer leuk, maar het is een verhaal opzichzelf geworden op dit forum.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Ik heb echt wel zin in een Despaciootje, maar liever "los" dan op een festival. En het is op zijn minst leuker dan My Baby. :p

Ben ooit in Nighttown naar een tien uur durende set van de Dewaeles geweest, waar werkelijk alles langskwam, en dat was fantastisch. Zeker leuker dan hun huidige sets, die op de automatische piloot gaan en al 10 jaar dezelfde nummers lijken te bevatten.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Primavera komt vrijdag met nieuwe namens voor NOS Primavera Sound Porto en volgende week maandag met nieuwe namen voor Primavera Sound in Barcelona. Zitten daar nog een paar 'secrets' voor BKS tussen?

Verder vandaag namens voor PS LA en komende 3 dagen worden ook 3 nieuwe locaties voor PS bekend gemaakt. Genoeg nieuws daar!
 

JKGB

Campingartiest
6 dec 2021
74
44
Als je kijkt naar afzonderlijke artiesten valt er overigens al berst een dagindeling te maken (ik heb wat namen opgezocht, omdat ik dit keer mogelijk voor het eerst niet een heel weekend ga..)

Vrijdag
Sigrid, DIIV, Leon Bridges, Mavis Staples, Alt J en Jamie XX (die laatste 2 leid ik af uit het feit dat de andere headliners op de andere dagen staan)
? Cassandra Jenkins, dEUS

Zaterdag
Big Thief, Fontaines DC, Strokes

Zondag: Nick Cave

Wolf Alice staat er vrijdag of zondag
 
Laatst bewerkt:

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.622
Daarnaast zullen veel artiesten de vrijdag in hun tourschema hebben staan omdat dit de 1e dag is..
 

JKGB

Campingartiest
6 dec 2021
74
44
Daarnaast zullen veel artiesten de vrijdag in hun tourschema hebben staan omdat dit de 1e dag is..
Ja, dat klopt, dat kwam ik ook tegen, maar een aantal artiesten staat op andere dagen ergens anders. Nu ik nog een keer kijk naar bv Jessie Ware zie ik toch wel wat snel heb geconcludeerd..
Nou ja, die post is levend zullen we maar zeggen en kan worden bijgewerkt..
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Ik ben al een beetje aan het inluisteren; ik word blij van Gustaf. (heeft Gustaf geen link met IDLES toevallig ?)
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
The National exclusief voor benelux 17 juni in Zeebrugge. Nieuw concertenreeks op het strand Live is Live van fkpSkorpio. Als ik me niet vergis zitten zij ook achter BKS als organisatie. https://www.liveislive.be/
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Ik ben al een beetje aan het inluisteren; ik word blij van Gustaf. (heeft Gustaf geen link met IDLES toevallig ?)
Leuke band inderdaad! Ze hebben in het voorprogramma van IDLES gestaan in de VS. Van een verdere link is volgens mij geen sprake, aangezien Gustaf uit Brooklyn komt en IDLES uit Bristol/Exeter.

Qua sound hoor ik ook wel meer die Brooklyn art punk sound terugkomen dan de Britse sound.
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
121
58
Just Mustard is voor mij een leuke verrassing. Hoor wel invloeden van My Bloody Valentine

 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Gustaf, Just mustard inderdaad en ook automatic zijn toch wel de "kleine" bandjes waar ik het meest naar uit kijk, hoop dat daar nog wat bij komt
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
The National exclusief voor benelux 17 juni in Zeebrugge. Nieuw concertenreeks op het strand Live is Live van fkpSkorpio. Als ik me niet vergis zitten zij ook achter BKS als organisatie. https://www.liveislive.be/
Klopt inderdaad. Friendly Fire is min of meer onderdeel van FKP. Lijkt er sterk op dat FKP de National-boeking heeft overgenomen van BKS en hen nu een eigen evenement heeft gegeven in Zeebrugge. Had ergens The National opnieuw wat liever gehad dan opnieuw Alt-J, maar zal ook wel iets met het kostenplaatje te maken hebben....
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Gebruikers die dit onderwerp bekijken