Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

zworp3

Support act
17 mei 2018
816
528
Dat was toen een Early bird actie. Volgens mij kwamen de tickets in de week na het festival beschikbaar. De reguliere prijs was toen wel hetzelfde.
En het was niet na het festival van 2017, maar na het festival van 2018. Kaarten waren toen 150 euro.
En in 2015 waren er op zondag tickets voor 2016 te koop voor 99 euro.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Bizar. En laten we er voor het gemak dan maar van uit gaan dat ze niet bedoelen dat ze Jamie Oliver hebben aangetrokken voor het long table diner.
Tsja dat is qua communicatie heel onhandig dit. Ben er wel blij mee dat er dus nog meer in het vat zit.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Vandaag komen de eerste namen van melt (dit jaar in hetzelfde weekend als BKS) wellicht zit daar wat tussen
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
816
528
Vandaag komen de eerste namen van melt (dit jaar in hetzelfde weekend als BKS) wellicht zit daar wat tussen
Het zijn de namen voor een "pre day", woensdag zou de eerste aankondiging zijn, dus wellicht dan namen voor vr-za-zo.

Nu aangekondigd voor donderdag:
Agyena - Alyona Alyona - Arlo Parks - Avalon Emerson - Daniel Avery (live) - DJ Seinfeld (Mirrors Live) - Eliott Litrowski - George Riley - Greentea Peng - Joy Orbison - Lebanon Hanover - Little Simz - Mama Snake - Moxie b2b Gabrielle Kwarteng - Sassy 009 - Schmyt - Sega Bodega - The Blaze (live)

m.u.v. Arlo Parks en Little Simz zou BKS dit in de SEVEN of 's nachts op de THREE zetten, mag van mij doorkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Dus je hebt zoiets als een complete line-up en een nog completere line-up tegenwoordig? Goed om te weten
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Greentea Peng zou dit jaar naar DTRH komen. Zie die dan eerder daar verschijnen in 2022.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
816
528
Greentea Peng zou dit jaar naar DTRH komen. Zie die dan eerder daar verschijnen in 2022.
Boy Pablo en Altın Gün stonden ook op de rol voor DTRH 2021. Jehnny Beth voor DTRH 2020. Jamie XX zou eerst naar BKS 2021 komen en toen naar DTRH 2021. Er zal allicht nog wel wat verschuiven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
121
58
Nog even over die presale. In de mail van vandaag staat dat iedereen een code heeft gekregen hiervoor, maar ik heb alleen een mail met een linkje naar de presale voor accomodaties gehad (de eerste link in de tekst doet het trouwens niet, de link daaronder wel). Hebben we het dan over hetzelfde?

Vind het nog een beetje onduidelijk allemaal.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Nog even over die presale. In de mail van vandaag staat dat iedereen een code heeft gekregen hiervoor, maar ik heb alleen een mail met een linkje naar de presale voor accomodaties gehad (de eerste link in de tekst doet het trouwens niet, de link daaronder wel). Hebben we het dan over hetzelfde?

Vind het nog een beetje onduidelijk allemaal.
Er is een code, als je die niet hebt moet je ze even mailen.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.664
2.227
Er is een code, als je die niet hebt moet je ze even mailen.
Heb wel het idee dat die code gewoon hetzelfde is voor iedereen en dat er geen maximum aan het aantal tickets zit. Oftewel, het is meer voor de vorm. Ben overigens niet bang dat het morgen al uitverkoopt, maar ik zit gewoon om 9u klaar.
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
121
58
Het gaat mij om die accomodaties trouwens, die zijn meestal wel snel weg.

Maar misschien geldt die code daar dan niet voor
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ik kom even uit mijn covid-slaap om te melden dat deze line up er voor mij echt fantastisch uitziet. Ik overweeg sterk een ticket te halen. Is de verwachting dat het gelijk morgen uitverkoopt, of zal ik nog wat langer bedenktijd hebben?
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Het zal toch niet direct uitverkopen, neem ik aan. Ik wacht voorlopig ook nog even af...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken