Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.317
5.000
Off topic. Awakenings wordt het 4e festival. Helaas geen nieuw indie festival.
Hier even op terugkomend. Ik zie dat je kan pre-registeren voor kaarten. En dan plaatsen er een foto bij van een dame voor een bord “Awakenings - gemeente Haarlemmermeer”.

zou wel beetje raar zijn als ze nu naar Hilvarenbeek gaan? Of gaan ze een dubbel event doen?
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Hier even op terugkomend. Ik zie dat je kan pre-registeren voor kaarten. En dan plaatsen er een foto bij van een dame voor een bord “Awakenings - gemeente Haarlemmermeer”.

zou wel beetje raar zijn als ze nu naar Hilvarenbeek gaan? Of gaan ze een dubbel event doen?
Ja, Rocco Veenboer verwees al naar een extra festival: https://festileaks.com/2021/10/awakenings-directeur-hint-naar-grootse-jubileum-editie-in-2022/
"Het festival zou volgend jaar al plaatsvinden en in november wordt er meer informatie bekendgemaakt. Of het een geheel nieuw festival is of een uitbreiding van een bestaand concept, zoals Awakenings, wordt niet duidelijk."

Het originele Awakenings in Haarlemmermeer zal gewoon blijven waar het is neem ik aan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.317
5.000
2 festivals idd voor Awakenings


New things are coming? ?? ??????!

Tomorrow: Release Festival #1
Monday: Release Festival #2

Pre-register now to get exclusive early access to the ticket sales: awak.enin.gs/30e8qNB
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
252
62
De Beekse Bergen communiceert altijd heel open met de omwonenden van het festivalterrein.
Die zijn als eerste ingelicht over het nieuwe festival. Vandaar dat ik het voor 100% zeker wist. Gisteravond zijn ze bijgepraat over hoe het gaat met het vergunningentraject van het nieuwe festival. Daar heb ik nog geen informatie over. Dat hoor ik binnenkort.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.317
5.000
Als ik dit zo zie dan kunnen we nog best veel herhaling verwachten van wat op de afgelopen 2 affiche stond?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Bekijk bijlage 717

Zelfde weekend in Duitsland. Kanshebbers voor BKS lijkt me zo.
Goed dat ze daar Arooj Aftab hebben; mooiste optreden van Le Guess Who? afgelopen weekend. Zou voor BKS ook een hele mooie boeking zijn, maar ze staat de 11e ook op Primavera.
Nieuwe toevoegingen als London Grammer en Bonobo lijken mij niet zo voor BKS.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Als ik dit zo zie dan kunnen we nog best veel herhaling verwachten van wat op de afgelopen 2 affiche stond?
Er gaan wel wat dingen afvallen. RBCF is bijvoorbeeld dat weekend vol met de Primavera's en Maifeld Derby. OM is dat weekend in TivoliVredenburg geprogrammeerd. Maar een DIIV of Black Midi kunnen we denk ik wel op BKS verwachten.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.996
3.682
Ook niet heel spectaculair, al zou ik Tirzah en KOC graag eens zien.
 

Brombeer

Campingartiest
10 sep 2021
60
60
The National kondigt ook nieuwe data aan, maakt dit kans groter of kleiner voor BKS?

06.09.22 Oslo, Norway // Loaded
06.11.22 Copenhagen, Denmark // Syd for Solen
06.13.22 Hamburg, Germany // Stadtpark
06.15.22 Berlin, Germany // Zitadelle Spandau
06.16.22 Gelsenkirchen, Germany // Gelsenkirchen Amphitheater
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
The National kan dus alleen nog als festivalafsluiter op zondag 12/6. En dan zou het dus in 5 dagen tijd Oslo, Stockholm, Kopenhagen, Hilvarenbeek, Berlijn worden.
Als er een band is die dat zou doen dan is het The National, maar het is wel ambitieus!

Zolang er nog geen Nederlandse datum is blijft het mogelijk...
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.576
578
Geloof niet dat BKS nu realistisch is met deze planning. Had eigenlijk op een losse NL show gehoopt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Zolang er nog geen Nederlandse datum is blijft het mogelijk...
Gaat gewoon gebeuren, denk ik. Dat tourritme is hen toch niet zo ongewoon?

Verder is herhaling toch.. normaal, ergens? Contracten die gewoon worden overgedragen lijkt me een goede en gemakkelijke oplossing zowel voor bands die de zekerheid willen hebben om te kunnen touren als organisatie(s).
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

mellowmaniac

Campingartiest
3 feb 2016
64
9
Het lijkt me ook dat van de recent besproken headliner kandidaten alleen Nick Cave (zaterdag headliner?) en Massive Attack (zondag?) realistisch zijn. Aangezien ik voor beide bands uitga van de gebruikelijke travel-/off-day tussen de shows, is het nog maar de vraag wie er in aanmerking komt als vrijdag headliner... Iemand een goede gefundeerde gok?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Het lijkt me ook dat van de recent besproken headliner kandidaten alleen Nick Cave (zaterdag headliner?) en Massive Attack (zondag?) realistisch zijn. Aangezien ik voor beide bands uitga van de gebruikelijke travel-/off-day tussen de shows, is het nog maar de vraag wie er in aanmerking komt als vrijdag headliner... Iemand een goede gefundeerde gok?

Ik sluit the National dus zeker niet uit, in 2018 was hun schema ook niet logisch.

In theorie is Tame Impala - The Strokes - The National nog altijd een mogelijkheid, maar dat zou voor Tame Impala betekenen dat ze tussen de Primavera's door naar Hilvarenbeek gaan, en voor The Strokes dat zij een tussenstop tussen Primavera en Berlijn moeten maken. Dat zal hem dus niet worden.

Een slecht gefundeerde gok zou Arcade Fire (zou in 22 weer wat gaan doen), War on Drugs (maar staan al in Ziggo Dome) of eventueel NIN zijn (die waren toch al ergens al exclusief voor Europa aangekondigd)?
 
Laatst bewerkt:
  • Winning
Waarderingen: RubenFrusciante

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Een slecht gefundeerde gok zou Arcade Fire (zou in 22 weer wat gaan doen), War on Drugs (maar staan al in Ziggo Dome) of eventueel NIN zijn (die waren toch al ergens al exclusief voor Europa aangekondigd)?
Hulde voor slecht gefundeerde gokken! Ik wil er ook één doen.
The Strokes (maar dat ligt moeilijk met het tourschema), Arctic Monkeys (maar die touren pas in augustus) en dan Jeff Buckley (maar die leeft helaas niet meer..).
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Hulde voor slecht gefundeerde gokken! Ik wil er ook één doen.
The Strokes (maar dat ligt moeilijk met het tourschema), Arctic Monkeys (maar die touren pas in augustus) en dan Jeff Buckley (maar die leeft helaas niet meer..).
En de slechtst gefundeerde gok moet toch wel Sufjan Stevens zijn!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken