Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

IDLES en Shame inderdaad. Goeie albums ook.
Wanneer werden de eerste namen gedropt in voorgaande edities:
2013 - 1e week januari 2013
2014 - 1e week december 2013
2015 - 3e week december 2014
2016 - 3e week december 2015
2017 - 4e week oktober 2016
2018 - 2e week december 2017
2019 - 3e week november 2018
2020 - 1e week december 2019

IDLES en Shame inderdaad. Goeie albums ook.
Wanneer werden de eerste namen gedropt in voorgaande edities:
2013 - 1e week januari 2013
2014 - 1e week december 2013
2015 - 3e week december 2014
2016 - 3e week december 2015
2017 - 4e week oktober 2016
2018 - 2e week december 2017
2019 - 3e week november 2018
2020 - 1e week december 2019
Ik ga voor de 2e week van december met een foutmarge van een week. Down the Rabbit Hole heeft zojuist hun Facebook evenement aangemaakt, dus daar zijn ze in ieder geval wakker. Het zal ook afhankelijk zijn van wanneer die hun aankondiging hebben staan

Je moet natuurlijk op een gegeven moment beginnen met het droppen van namen, maar vrees dat het helemaal doodslaat als we over een paar weken weer in lockdown zijn. Ik neig er eerlijk gezegd naar dat alles pas in het voorjaar komt, als met redelijke zekerheid kan worden gezegd dat het doorgaat.

Je moet natuurlijk op een gegeven moment beginnen met het droppen van namen, maar vrees dat het helemaal doodslaat als we over een paar weken weer in lockdown zijn. Ik neig er eerlijk gezegd naar dat alles pas in het voorjaar komt, als met redelijke zekerheid kan worden gezegd dat het doorgaat.
Ben bang dat je gelijk hebt. Nu iets aankondigen heeft eigenlijk niet zo veel zin.

Ben bang dat je gelijk hebt. Nu iets aankondigen heeft eigenlijk niet zo veel zin.
Ik volg jullie niet helemaal.
Komend voorjaar is de situatie wezenlijk anders dan nu, want voorjaar en met een ronde boosterprikken achter de rug.
Als Le Guess Who? in november op binnenlocaties (met hangen en wurgen weliswaar....) door kan gaan dan moet dat voor festivals in juni met 1G/2G/3G zeker ook kunnen. Of er moet tegen die tijd een nog vervelendere variant zijn...

Ik kan me voorstellen dat het aankondigen van namen nu juist ook wat geeft om naar uit te kijken. Net als die stroom van Ziggo en AFAS-concerten die de afgelopen weken langs is gekomen.

• Leuk
Waarderingen: Dirk Net en mattman
Ik volg jullie niet helemaal.
Komend voorjaar is de situatie wezenlijk anders dan nu, want voorjaar en met een ronde boosterprikken achter de rug.
Als Le Guess Who? in november op binnenlocaties (met hangen en wurgen weliswaar....) door kan gaan dan moet dat voor festivals in juni met 1G/2G/3G zeker ook kunnen. Of er moet tegen die tijd een nog vervelendere variant zijn...

Ik kan me voorstellen dat het aankondigen van namen nu juist ook wat geeft om naar uit te kijken. Net als die stroom van Ziggo en AFAS-concerten die de afgelopen weken langs is gekomen.
Het zou dan kunnen meevallen maar een garantie heb je niet. Dat lijkt me als festival erg lastig en neemt veel van het enthousiasme weg.

Nu is de situatie ook wel anders dan de situatie van vorig jaar, we weten ondertussen al dat we in deze tijden -met name in de zomer- wel gewoon festivals kunnen organiseren. Heb ook niet het gevoel dat mensen zich inhouden om een ticket te kopen. Pinkpop verkocht ze in snel tempo.

Hoe dan ook stopt het festivals als All Points East, Reading+Leeds, Sziget, Rock En Seine etc. niet om lineups te delen deze en volgende week. Dat en uiteraard onze eigen Down The Rabbit Hole.

Ik gok dat BKS niet te lang meer zal wachten met hun lineup. Deze week DTRH, volgende week BKS?

• Leuk
Waarderingen: Processierups
Het zou dan kunnen meevallen maar een garantie heb je niet. Dat lijkt me als festival erg lastig en neemt veel van het enthousiasme weg.
Nee, geen garantie.
Maar zo te zien komt DTRH deze week ook met namen. Ik kan me niet voorstellen dat BKS nog lang gaat wachten.

EDIT: Dubbel met mattman!
En goed om noid weer in het forum te zien!

Misschien ben ik te pessimistisch maar na verschillende teleurstellingen ben ik wat voorzichtiger. Hierdoor ben ik ook minder bezig met festivals en dit forum.

Wel heel fijn dat ik toch gemist ben. Dank je Processierups!

• Geweldig
Waarderingen: mattman
Michael Kiwanuka kunnen we denk ik afstrepen gezien tourdata? Staat wel op 14 juni in Noorwegen, zou alleen nog kunnen op 12 juni. Jammer, had hem wel graag op BKS gezien.

Michael Kiwanuka kunnen we denk ik afstrepen gezien tourdata? Staat wel op 14 juni in Noorwegen, zou alleen nog kunnen op 12 juni. Jammer, had hem wel graag op BKS gezien.
Stond voor de vorige editie van Lowlands gepland, dus lijkt me ook een kanshebber voor aankomend jaar daar.

• Leuk
Waarderingen: jacobz
Donderdag om 12h00 komt het volledige line up online! (zal wel groot gedeelte van de line up betekenen denk ik)

Donderdag om 12h00 komt het volledige line up online! (zal wel groot gedeelte van de line up betekenen denk ik)
in de nieuwsbrief hebben ze het toch echt over de volledige line-up. Daarnaast een hoop andere nieuwe dingen. Nieuwe terreinindeling etc.

Erg benieuwd of dit voor mij de eerste keer bks zal worden. Op paar minuten fietsen en er nog nooit geweest... En dat lag niet aan de line ups van afgelopen jaren

• Wow
Waarderingen: mattman
Blij dat ze in toch gewoon de boel delen deze week. ?

DTRH én BKS in dezelfde week. What a time to be alive.

30 november start van de kaartverkoop, presale om 09:00 voor mensen met een ticket voor 2020 of 2021.

Heerlijk! Afwachten dus, maar waarschijnlijk dus om 9:00 mijn tickets bestellen volgende week.

Users who are viewing this thread