Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
Wel grappig dat DTRH en BKS precies in elkaars zelfde week gaan zitten kwa line-up release.

Ergens vind ik het ook wel jammer dat we in 1 klap alle namen al weten.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Wel grappig dat DTRH en BKS precies in elkaars zelfde week gaan zitten kwa line-up release.

Ergens vind ik het ook wel jammer dat we in 1 klap alle namen al weten.
Vind ik ook jammer. Speculeren is dan ook voorbij en nu krijg je één groot kado i.p.v. een aantal. Kunnen we het forum over een paar weken wel sluiten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Dus pre-sale voor wie ervoor een ticket had om 9u00 en de namen worden bekend gemaakt om 12u00. Toch?
Dus om 9u00 weet je het programma niet? (Of las ik dit verkeerd?)

(Ik ga sowieso wel maar toch...)

Aanstaande donderdag worden namen bekend gemaakt, presale/ticketverkoop is dinsdag.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.664
2.227
Vind ik ook jammer. Speculeren is dan ook voorbij en nu krijg je één groot kado i.p.v. een aantal. Kunnen we het forum over een paar weken wel sluiten.
Nu kun je alleen speculeren over wie er af gaat vallen voor juni. Ach ja, in ieder geval genoeg in te luisteren de komende weken en nog meer tijd om te discussiëren over het tijdschema.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.181
2.101
Nu kun je alleen speculeren over wie er af gaat vallen voor juni. Ach ja, in ieder geval genoeg in te luisteren de komende weken en nog meer tijd om te discussiëren over het tijdschema.
In juni had Maurits in een interview ook al aangegeven dat het programma al ver rond was. Dat was in de tijd dat Primavera Sound al het gehele programma had gepresenteerd.

Ik verwacht dat er nog wel ruimte in het programma zal zijn voor aanvulling van kleinere namen, ook om bijvoorbeeld rondom ESNS nog wat echte nieuwe namen toe te kunnen voegen. Maar headliners en middelgrote namen zullen nu allemaal al wel vastleggen.

Headliners? Ik ga toch nog voor Beach House - The Strokes - The National, maar ruil een van die namen graag in voor Nick Cave!
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.664
2.227
In juni had Maurits in een interview ook al aangegeven dat het programma al ver rond was. Dat was in de tijd dat Primavera Sound al het gehele programma had gepresenteerd.

Ik verwacht dat er nog wel ruimte in het programma zal zijn voor aanvulling van kleinere namen, ook om bijvoorbeeld rondom ESNS nog wat echte nieuwe namen toe te kunnen voegen. Maar headliners en middelgrote namen zullen nu allemaal al wel vastleggen.

Headliners? Ik ga toch nog voor Beach House - The Strokes - The National, maar ruil een van die namen graag in voor Nick Cave!
Denk dat we daar wel vanuit kunnen gaan inderdaad. Na ESNS zullen we absoluut nog wat toevoegingen krijgen.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Ik denk dat Beach House en The National wel gaan headlinen. Nick Cave als derde zou dan echt tof zijn, maar dat vind ik toch meer een DTRH/Lowlands naam ofzo. Massive Attack misschien weer?
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Ik zou Beach House nu echt een magistrale headliner vinden, maar toch zie ik het niet gebeuren.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
Als ik de maill lees over compleet verrassend, totaal vermaken, muziekoverstijgende totaalervaringen dat met het bericht van Appelijsje? Combineer denk ik dat we wel eens flink moeten wennen aan een vernieuwd BKS. Zonder grote headliners? zonder groot stage one? Wel nog steeds 75 bandjes en djs. En een groter randprogramma met film, kunst chefkoks etc.
ik doe maar een gooi maar zou het geen vreemde stap van BKS vinden. Ik ben nooit echt voor de headliners gegaan. Natuurlijk ging ik uit mijn dak met lcd soundsystem en arctic monkeys maar het meeste plezier kreeg ik van het ontdekken van nieuwe bqndjes En dus het ontdekken van nieuwe muziek in de aanloop. . Ik ben zoooo benieuwd naar donderdag . krijg er gelijk al een energiestoot vqn.

ps: aan mijn lijstje van dit weekend voeg ik nog toe Pefume Genius. Die moet ook komen.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.664
2.227
ps: aan mijn lijstje van dit weekend voeg ik nog toe Pefume Genius. Die moet ook komen.
Perfume Genius heel graag. Zijn enige Europese datum is vooralsnog wel All Points East eind augustus, waardoor Lowlands logischer zou zijn. Op BKS zou hij beter passen, maar voor Lowlands teken ik ook.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.181
2.101
Als ik de maill lees over compleet verrassend, totaal vermaken, muziekoverstijgende totaalervaringen dat met het bericht van Appelijsje? Combineer denk ik dat we wel eens flink moeten wennen aan een vernieuwd BKS. Zonder grote headliners? zonder groot stage one? Wel nog steeds 75 bandjes en djs. En een groter randprogramma met film, kunst chefkoks etc.
ik doe maar een gooi maar zou het geen vreemde stap van BKS vinden. Ik ben nooit echt voor de headliners gegaan. Natuurlijk ging ik uit mijn dak met lcd soundsystem en arctic monkeys maar het meeste plezier kreeg ik van het ontdekken van nieuwe bqndjes En dus het ontdekken van nieuwe muziek in de aanloop. . Ik ben zoooo benieuwd naar donderdag . krijg er gelijk al een energiestoot vqn.

ps: aan mijn lijstje van dit weekend voeg ik nog toe Pefume Genius. Die moet ook komen.
Vorig jaar waren er ook verhalen over een totaalervaring, en dat zou toen worden ingevuld met een tent met een filmprogramma en een ander ontwerp van SEVEN.

En wat betreft ONE: op die plek aan dat strand hoort gewoon een groot podium... Maar de meest spannende dingen gebeuren natuurlijk op de andere podia.

Ze hebben het trouwens ook over "Een geheel vernieuw programma dat beter is dan ooit tevoren". Ik ben heel benieuwd; we gaan het donderdag zien.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Ik geloof niet zo in een koerswijziging met minder grote namen. Dan zullen ze terug moeten met aantal tickets en prijzen. Ze hebben de headliners van Ziggo Dome formaat echt nodig in de huidige opzet.
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
121
58
Ik heb er een mail over gehad en had ook alleen n dagticket...
Presale geldt voor zowel dag- als weekendgickets en accomodaties.
Ik heb geen mail gehad over een presale. Alleen een algemene mail over aankondiging lineup enzo, daar staat kaartverkoop om 12:00. Gaat er dan iets niet goed bij hun systeem (Ik had wel weekendtickets en accomodatie vorige editie)?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.181
2.101
Ik heb geen mail gehad over een presale. Alleen een algemene mail over aankondiging lineup enzo, daar staat kaartverkoop om 12:00. Gaat er dan iets niet goed bij hun systeem (Ik had wel weekendtickets en accomodatie vorige editie)?
Heb vandaag daar ook even contact over gezocht, want ik had hetzelfde. Als je via beekse bergen hebt geboekt krijg je donderdag aanvullende info via hen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jacobz

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Tijd om wakker te worden lol.
Echt een act die "DTRH" schreeuwt in mijn ogen. Snap niet welke vorm van binding ze zou moeten hebben met BKS publiek? Maar goed vind haar muziek dan ook zwaar overrated, gewoon een soort Alicia Keys 2.0. Heeft in mijn ogen 0,0 alternatiefs. Zou me als indie liefhebber in een jaar als het komende in ieder geval genaaid voelen. Als je dan een kleinere of vrouwelijke headliner wil hebben, zet dan Beach House of voor mijn part Charli XCX neer...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
Echt een act die "DTRH" schreeuwt in mijn ogen. Snap niet welke vorm van binding ze zou moeten hebben met BKS publiek? Maar goed vind haar muziek dan ook zwaar overrated, gewoon een soort Alicia Keys 2.0. Heeft in mijn ogen 0,0 alternatiefs. Zou me als indie liefhebber in een jaar als het komende in ieder geval genaaid voelen. Als je dan een kleinere of vrouwelijke headliner wil hebben, zet dan Beach House of voor mijn part Charli XCX neer...
Ik vond haar eerste album wel tof. Maar op Lowlands lukte het toen totaal niet om haar show van de grond te krijgen. Gaat hier geen headliner zijn natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken