Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Zijn er ook al geruchten, heb alleen nick cave meegekregen.

Of toevallig wensenlijstjes waarmee ik 2 dagen voorpret kan hebben voordat de complete line up wordt bekendgemaakt

Heeft iemand ook al iets op de mail gezien over presale? Ik ben dus oprecht even kwijt of ik een dagticket had voor The Strokes of een weekendticket...

Heeft iemand ook al iets op de mail gezien over presale? Ik ben dus oprecht even kwijt of ik een dagticket had voor The Strokes of een weekendticket...
Ik heb er een mail over gehad en had ook alleen n dagticket...
Presale geldt voor zowel dag- als weekendgickets en accomodaties.

Ik heb er een mail over gehad en had ook alleen n dagticket...
Presale geldt voor zowel dag- als weekendgickets en accomodaties.
Thanks, ik was weer wat voorbarig, de mail kwam bij mij om 13:04 :).

Ik weet nog niet of ik er gebruik van ga maken, het valt een beetje lastig qua planning. Mocht ik er geen gebruik van maken, zet ik dat hier wel even neer en dan kan ongetwijfeld iemand anders er blij van worden.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Wat worden de headliners denken jullie? Nick Cave, The National, Massive Attack, The Strokes. Een paar van deze sowieso wel.

Gorillaz, Tyler The Creator, Tame Impala, Stromae zie ik eerder op LL of DTRH staan

Wat een zenuwachtige site zeg. man, man. Wie kan hier langer dan 10 seconden naar kijken?

Ik had een weekendticket en in mijn e-mail over de presale wordt alleen over de mogelijkheid tot het kopen van een weekendticket of accommodatie gesproken. Staat in de mail voor wie een dagticket had dat ze een dagticket en accommodatie kunnen kopen?

In de mail voor mensen die geen ticket hadden gekocht, staat alleen dat er om 12:00 uur weekendtickets en accommodaties te koop zijn.

Ik had een weekendticket en in mijn e-mail over de presale wordt alleen over de mogelijkheid tot het kopen van een weekendticket of accommodatie gesproken. Staat in de mail voor wie een dagticket had dat ze een dagticket en accommodatie kunnen kopen?

In de mail voor mensen die geen ticket hadden gekocht, staat alleen dat er om 12:00 uur weekendtickets en accommodaties te koop zijn.
Nee, ik had dus wel een dagticket en in de mail wordt ook alleen weekendticket genoemd:

So here we go: Via dit bericht willen we jullie als eerste laten weten dat we aanstaande donderdag 25 november om 12:00 in één klap het volledige programma van Best Kept Secret 2022 lanceren. Weet dat we jou als ticketkoper van Best Kept Secret in moeilijke tijden niet zijn vergeten. Daarom ben jij de allereerste die aanspraak maakt op een weekendticket of een van de accommodaties voor Best Kept Secret 2022, op dinsdag 30 november om 09:00. Dat is drie uur eerder dan de reguliere kaartverkoop, die om 12:00 van start gaat.

Die zag ik niet aankomen! Ben erg benieuwd naar de line-up, fingers crossed in elk geval dat The Strokes komen.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Mooi dat het programma nu toch snel komt. Ben heel benieuwd.
In de mail die ik heb ontvangen staat geen informatie over de presale, waarschijnlijk omdat ik een accommodatie via de Beekse Bergen had.
Staat er in de mail die jullie hebben ontvangen ook iets over die accommodaties?

Nee, ik had dus wel een dagticket en in de mail wordt ook alleen weekendticket genoemd:

So here we go: Via dit bericht willen we jullie als eerste laten weten dat we aanstaande donderdag 25 november om 12:00 in één klap het volledige programma van Best Kept Secret 2022 lanceren. Weet dat we jou als ticketkoper van Best Kept Secret in moeilijke tijden niet zijn vergeten. Daarom ben jij de allereerste die aanspraak maakt op een weekendticket of een van de accommodaties voor Best Kept Secret 2022, op dinsdag 30 november om 09:00. Dat is drie uur eerder dan de reguliere kaartverkoop, die om 12:00 van start gaat.
Dit kunnen we even navragen aan BKS toch?

Ben echt extreem enthousiast over dit nieuws. Werkagenda voor dinsdag 9.00 is alvast geblokkeerd. Het aftellen naar donderdag is begonnen.

• Leuk
Waarderingen: Processierups
ik ga er alles aan doen om er weer bij te zijn.
En misschien ga ik ook eens op de Groene Heuvels rondhangen komend jaar.
Bij ITGWO zit ik trouwens ook in de presale pool. Dus Vlieland ook maar weer ns proberen ?

Ik ga ervan uit dat we veel overlap met de afgelopen 2 edities zullen hebben. en waar The Strokes stond, lees nu Nick Cave.
We gaan het zien.

Heeft iemand trouwens een idee of er ook accomodaties zijn voor 2 personen?

Users who are viewing this thread