Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Met The War On Drugs, Bicep, Phoebe Bridgers, Wilco, The Chats, Squid, Haim, The Smile, Dry Cleaning, The Chats, Easy Life,... heeft DTRH toch wel wat moois weggesnoept ja.

Idles, Interpol, Courtney Barnett dan ook nog naar Pinkpop

En Lowlands die toch ook wat bandjes die begin juni touren heeft geboekt... oa. Wet Leg, Yard Act, Geese (al hoop ik hier nog wel iets van te zien op BKS)
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Er is dit jaar ook heel veel aanbod en je kunt als festival niet alles boeken maar er zijn inderdaad wel wat keuzes gemaakt die ik liever anders gezien had.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
494
316
Ik ben wel benieuwd waar ze morgen mee komen, vooral dj's of ook kleine bandjes? Wat denken jullie?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Ben ook benieuwd maar mijn verwachtingen zijn zeer laag. Merendeel zal DJ’s zijn.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Marin

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
301
303
Ikverwacht wel bandjes en iets meer d.j”s.
maar als het de floor, kiosk radio en radio radio zijn waar staan dan de casbah, muziekgieterij en club smederij? Of gaan die onderdeel zijn van de area“s?
ik geloof datik onderhand toe ben aan een fatsoenlijke plattegrond en totale programma.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.230
2.181
Ikverwacht wel bandjes en iets meer d.j”s.
maar als het de floor, kiosk radio en radio radio zijn waar staan dan de casbah, muziekgieterij en club smederij? Of gaan die onderdeel zijn van de area“s?
ik geloof datik onderhand toe ben aan een fatsoenlijke plattegrond en totale programma.
Je vraagt je inderdaad af hoeveel van dat soort area's er zijn. The Floor (St. Paul), Radio Radio en Kiosk Radio zullen hun eigen programma's wel samenstellen, maar dat geldt ook voor Smederij en dat podium van Muziekgieterij met Heaven. En dan is er natuurlijk de Casbah nog.

Ik vind het op zich wel sympathiek dat ze hier de vrije hand geven om een programma samen te stellen. Al is dit misschien ook wel een noodgreep, omdat Friendly Fire met de corona-crisis de vaste nachtprogrammeur van BKS (Marco Muhring) heeft moeten ontslaan.

Ik verwacht morgen weinig bands, maar wordt graag verrast.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.348
5.043
Ik snap eigenlijk ook niet waarom altijd en overal St. Paul maar moet komen opdraven. Ik heb niks tegen die man, maar moet dat nou letterlijk ieder jaar op Lowlands en BKS staan (en vast nog andere festivals waar hij vaste prik is). Ik heb dat nooit zo begrepen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Ik verlang ook terug naar het ouderwetse appje met namen vroeg in de ochtend.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.321
1.331
Ik snap eigenlijk ook niet waarom altijd en overal St. Paul maar moet komen opdraven. Ik heb niks tegen die man, maar moet dat nou letterlijk ieder jaar op Lowlands en BKS staan (en vast nog andere festivals waar hij vaste prik is). Ik heb dat nooit zo begrepen.
Staat ook altijd op itwgo. Dat is misschien wel meer zijn publiek; volk wat niet naar de muziek luistert en beetje de ag doorneemt. Vind die beste man sowieso altijd vrij arrogant overkomen, hij heeft in ieder geval niet de meest sympathieke houding.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Vind het eigenlijk wel knap dat St. Paul die status heeft bereikt. Vind het ook prima dat hij er elk jaar is aangezien er elk jaar andere DJ’s geboekt worden
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Best Kept Secret heeft zojuist hun volledige nachtprogramma bekendgemaakt. Naast Jamie xx, John Talabot en Elias Mazian komen er in het tweede weekend van juni nog 50 nieuwe acts overdag en tot diep in de nacht naar het festival. Daarnaast maakt Best Kept Secret drie gloednieuwe area’s bekend, die het decor vormen van de dag en de nacht.

The Floor by ST. Paul

Blck Mamba — AliA — Faisal — Anna Prior — So Young Magazine — Joost van Bellen B2B St. Paul UK Rave Set — Easy Aloha’s — Jasper V (Altin Gün DJ Set) — YĪN YĪN DJ Set — SEKAN (Indonesian grooves) — Lieke TR — Theme Time Golden Hour — KC The Funkaholic New York Disco Set — Unruly Phoenix (Amapiano Set) — TUTTI Italo Set — Sacred Sundays — Sophie Straat (Live) — ELVILIA — Vera Siemons

Radio Radio
BEA1991 — Berton — Black Cadmium —Boris Acket & Kaap (Live) — Cinnaman — DJ Leoni — Elias Mazian — French II — Jerrau — Monty DJ — Nathan Kofi — Human Space Machine — Nedda Sou — Nèna — Pieter Jansen — Rozaly — WaxFiend — Yòp

Kiosk Radio
Alberta Balsam — Alfred Anders — Balades Sonores — Bona Léa — Brokers — Cachilapa B2B Goldscammer (KRAAK) — Christine Renée — DJ Sofa — Dollkraut (DJ set) — Madba — Maloca Takeover: Le Motel B2B DJ JM — Mikamayonnaise — Oceanic & Oberman — Ofra (Operator) — Sebcat (Rebel Up)

''Muziek is voor altijd de gemene deler op Best Kept Secret. Met deze drie nieuwe area’s heeft elektronische en dansbare muziek definitief haar plek gevonden op het festival. Van idyllische bosrijke plekken aan het meer, tot grote kleurrijke dansvloeren. Alles waar menig Best Kept Secret-liefhebber hun groove kan omarmen in de nachten van 10, 11 en 12 juni.''

- Maurits Westerik, festivaldirecteur
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Tsja wat moet je hier nog van zeggen. Er zijn dus dadelijk bijna meer DJ’s dan bands. Dat zegt eigenlijk alles.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.466
1.612
Ik vind zoiets als the Floor en eerder de Four nog steeds misplaatst op BKS, maar de invulling die Radio Radio en vooral Kiosk Radio hieraan geven is echt wel een toegevoegde waarde voor BKS. Ik hoop dat voor de garage liefhebbers de Casbah een serieuze invulling krijgt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.611
Dat lijkt me een stuk uitgebreider qua nachtprogramma dan andere jaren niet? Wel goed dat hier wat aan gewerkt is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.611
Dat is leuk om erbij te hebben maar moet niet het festival overnemen.
Zo zie ik het ook hoor. Er is ook wel een reden waarom ze dit nu pas gedeeld hebben, en niet meteen met het hoofdprogramma.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Ja okay maar qua aantal is de verhouding compleet zoek. Live optredens zouden de hoofdmoot moeten zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken