Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
121
58
Als je alles met een gitaar gaat meetellen kom je idd tot veel bands. Doel vooral op garagerock, punk en post-punk bandjes die qua grootte in Five zouden staan.
Ik vind juist dat er vrij veel stevige gitaardbandjes staan en vrij weinig singer-songwriter etc. Wel vrij veel pop trouwens met Leon Bridges, Jessie Ware, Sigrid etc
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Snap niet goed waarom mensen hier zo’n ding van maken.

Dit is de lineup maar er komen nog verrassingen. Verrassingen zijn geen verrassingen als je ze aankondigt he.

Maar continu herbevestigen dat je je ''volledige programma'' bekend hebt gemaakt is het andere uiterste.

Al is de line-up imo zoals die is al prachtig. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: noid en mattman

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.176
2.090
Snap niet goed waarom mensen hier zo’n ding van maken.

Dit is de lineup maar er komen nog verrassingen. Verrassingen zijn geen verrassingen als je ze aankondigt he.
Nou, als dit het hele programma is dan is het speculeren over het programma en nieuwe namen snel afgelopen....
Hoe dan ook: ik verwacht komende 2 maanden verder geen echt nieuws over het programma. Over 2 maanden in ieder geval wel de dagindeling.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.826
824
Snap niet goed waarom mensen hier zo’n ding van maken.

Dit is de lineup maar er komen nog verrassingen. Verrassingen zijn geen verrassingen als je ze aankondigt he.
Ik maak hier een ding van omdat voor mij de undercard zeker zo belangrijk is bij BKS en die is door het wegvallen van Five mager.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Ik maak hier een ding van omdat voor mij de undercard zeker zo belangrijk is bij BKS en die is door het wegvallen van Five mager.
Ok fair enough! Ik vind de undercard dit jaar enorm sterk. Eigenlijk sterktes dan de meeste edities. Veel middelgrote namen ook.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Ik maak hier een ding van omdat voor mij de undercard zeker zo belangrijk is bij BKS en die is door het wegvallen van Five mager.
Precies, en de kosten zijn behoorlijk omhoog gegaan. Ze hoeven niets bekend te maken, maar duidelijkheid verschaffen over hoe, wat en waarom is wel degelijk niet meer dan normaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.146
4.337
Het gaat mij plan technisch waarschijnlijk niet lukken om een heel weekend BKS te bezoeken. Als iemand interesse heeft in de presale, let me know!
Hopelijk gaat het tzt wel lukken nog een dagje bks mee te pakken.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.826
824
Ok fair enough! Ik vind de undercard dit jaar enorm sterk. Eigenlijk sterktes dan de meeste edities. Veel middelgrote namen ook.
Ik vind wat er nu staat ook erg goed maar wat mist is dus het Five programma. Het is dus meer een kwantitatief gemis dan dat de kwaliteit niet goed is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dirk Net

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Even los van alle "kritiek". Wie gaat er hier allemaal?
Ga even wachten op de dagtickets. Zit te denken aan die van The Strokes, maar dan mag er wel wat fatsoenlijks op die dag staan. Fontaines D.C. is in ieder geval een goed begin, maar het liefst ook nog Beach House.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.826
824
Sad Night Dymamite is wel erg lekker zeg. Zal live wel tegenvallen ben ik bang maar op plaat goed.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.429
1.532
Ik koop volgende maand van mijn dertiende maand een kaartje. In vergelijking met vorige edities een pak meer sterke namen aan de bovenkant van de affiche.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.086
297
Ik koop komende week kaartjes maar ben er nog niet helemaal over uit of ik daadwerkelijk ga.

Het is altijd lastig mijn vrienden te overtuigen naar BKS te gaan. Zou me hier prima vermaken maar blijf wel een beetje op mijn honger zitten wat kleinere namen betreft.

Zou ook willen weten wat er in de nacht gaat gebeuren, daar is nu ook weinig over bekend gemaakt nog.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.187
710
ik ga sws niet het hele weekend.
heb al kaarten voor pinkpop (want slechts 20 min rijden, en metallica, pearl jam en qotsa!!!)
Lowlands is mn favo festival, dus dat sws.
Koop waarschijnlijk wel weekendkaarten voor dtrh, leuk festival en leuke line up.
Ben aan t denken om 1 dag bks te doen, nog nooit geweest en wil nick cave graag zien.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Ik koop dinsdag denk ik gewoon kaartjes via de pre-sale in de hoop dat er een sterk nachtprogramma komt maar daar heb ik wel vertrouwen in als je kijkt naar het programma so far
 
12 nov 2016
649
389
Bij een los optreden geef ik meer aan eten en drinken per band uit dan op een festival. Maar ik zal even kijken of ik nog ergens een accountant kan vinden die het met 3 cijfers achter de komma kan uitrekenen. :p
Vergeet niet de waardevermindering van je kampeerspullen in die berekening, lol.

Maar de USP van een festival als BKS zit in de context waarin je bepaalde shows te zien krijgt. Een Froukje is mooi meegenomen, maar ik durf te wedden dat veel publiek daar zal staan om de tijd te doden dan dat ze echt grote fans zijn. Dat moet ook worden meegerekend in de niet-monetaire waarde van haar los zien of daar zijn.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Ik wil wel gaan voor de zondag, maar 109,00 voor een dagkaart….. Carré was nog goedkoper… wil toch graag weten of het dan de moeite waard is voor de hele dag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken