Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Ook al op Muziekforum gepost, maarreh..Gaat er IEMAND vanavond naar DIIV in Paradiso? Ik kan niet en heb mega fomo. ? Een filmpje op Youtube zou fijn zijn.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Vrijdag: Soccer Mummy, Octavian, Badbadnotgood, the National, Om (hoewel ik vrees dat de clashfinder gelijk heeft dat zij dubbelen met the National), Object x Ezra Miller

Zaterdag: Black Country New Road, Rolling Blackouts Coastal Fever, Sampa the Great JARV IS, DJ Shadow, the Strokes, Barker (live)

Zondag: Weyes Blood, Kokoko!, Metronomy, Hamilton Leithauser, Khruangbin, Massive Attack


Mijn top 5 van dingen die ik écht wil zien:
5. JARV IS
4. Massive Attack
3. Badbadnotgood
2. Metronomy
1. Rolling Blackouts Coastal Fever
 

justin1617899908

Playlistbediener
8 dec 2019
41
0
Must sees:
Vrijdag: Squid, The National, Soccer Mommy, Octavian, Dope Lemon, Objekt, Yin Yin.

Zaterdag: The strokes, Jarvis, Black country, new Road, Black Midi Fontaines D.C., Barker, Sampa The great, Coucou Chloe, DJ Shadow, Sorry, Meetsysteem, Pottery, RBCF.

Zondag: The avalanches, Hamilton Leithauser, Massive Attack, Metronomy, Belle & Sebestian, Mura Masa, Amyl, KOKOKO, Irreversible Entanglements, Yellow Days, Weyes Blood.

bang voor de clashes, zeker als er nog namen bij gaan komen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.203
DIIV gisteravond in Paradiso gezien; ga dat niet missen mensen!
Nu ben ik heel benieuwd of je deze kerel nog blij hebt gemaakt.
Ook al op Muziekforum gepost, maarreh..Gaat er IEMAND vanavond naar DIIV in Paradiso? Ik kan niet en heb mega fomo.
1f641.svg
Een filmpje op Youtube zou fijn zijn.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Baas wrote:
DIIV gisteravond in Paradiso gezien; ga dat niet missen mensen!

Nu ben ik heel benieuwd of je deze kerel nog blij hebt gemaakt.


MixTape wrote:
Ook al op Muziekforum gepost, maarreh..Gaat er IEMAND vanavond naar DIIV in Paradiso? Ik kan niet en heb mega fomo.
1f641.svg
Een filmpje op Youtube zou fijn zijn.

Nee helaas niet, ik ben sowieso niet (meer) van het filmen, maar ik stond gister ook nog eens zonder batterij
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.203
wenteldave wrote:

Baas wrote:
DIIV gisteravond in Paradiso gezien; ga dat niet missen mensen!


Nu ben ik heel benieuwd of je deze kerel nog blij hebt gemaakt.


MixTape wrote:
Ook al op Muziekforum gepost, maarreh..Gaat er IEMAND vanavond naar DIIV in Paradiso? Ik kan niet en heb mega fomo.
1f641.svg
Een filmpje op Youtube zou fijn zijn.



Nee helaas niet, ik ben sowieso niet (meer) van het filmen, maar ik stond gister ook nog eens zonder batterij
Gelijk heb je ook. Vind het altijd nogal storend. En ach, er zullen waarschijnlijk zat filmpjes op YouTube verschijnen.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
In de praktijk komt er nooit veel van mijn spoorboekje, maar goed, hier een eerste voorzichtige poging tot heel veel muziek luisteren in veel te korte tijd:

Vrijdag (Squid en de rest):
Giant Rooks (een leuke sound en produktie, een beetje een mix tussen Alt-J en Fil Bo Riva)
Squid (De must-see van vrijdag)
Surfbort (als er plek is....)
Waltzburg (leuk genoeg om even rond de tent te hangen met n biertje)
Black Lips
Tropical Fuck Storm
DIIV (dit jaar WEL naartoe dus)
Dope Lemon
The National (nu ga ik zeker de hele set kijken, als ie niet clasht met Squid tenminste)

Zaterdag (het volle programma):
Pottery
SORRY 7 the Homesick (in het kader van: ik wete nog niet wat ik hiervan moet denken)
Black midi
Girl band (ik vraag me af of dit niet een beetje Preoccupations-achtige herrie gaat worden live)
RBCF
Fontaines DC (must-see)
Jarv is....
Catfish (Met de reacties die ik hier lees meegenomen, hopen dat het niet druk wordt voor een goede plek voorin...)
The Strokes (Must-see nummer twee; ik ga voor een plekje bij het eerste hek)

Zondag (uitbollen):
Automatic
Los Bitchos
Khruangbin (rond de tent hangen en een biertje dirnken)
Belle & Sebastian (my guilty pleasure)
Massive Attack (Must see !)

Nu is mijn must-see lijstje dus:
6. Pottery
5. Catfish
4. Squid
3. Massive Attack
2. Fontaines DC
1. The Strokes

Mijn "ontdekkingslijstje":
5. DIIV
4. Automatic
3. RCBF
2. Black midi
1. Tropical Fuck Storm

Ik ben benieuwd naar wat The Casbah gaat brengen.....F.O.D bijvoorbeeld, is dat mogelijk ?
Ik zie wel dat je ook dit jaar weer echt een hele andere route kan lopen dan wat hierboven staate. Dat is natuurlijk de kracht van BKS.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Mijn route lijkt sterk op die van Dirk! (misschien kan een moderator zijn post terughalen, heb zelf ook een post in off-topic die weg is na een edit)

Vrijdag: The National, BADBADNOTGOOD, DIIV, Squid, Dope Lemon, Tropical Fuck Storm
Zaterdag: Jarvis Cocker, Fontaines DC, The Strokes, Black Midi, Catfish + Bottleman, Black Country, New Road
Zondag: Belle & Sebastian, Massive Attack, Irreversible Entanglements, Automatic

Heel wel wat must-sees en mooi verdeeld over het weekend. En kan nog wat bijkomen, moet nog enkele kleinere namen beter beluisteren.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Mijn route lijkt sterk op die van Dirk! (misschien kan een moderator zijn post terughalen, heb zelf ook een post in off-topic die weg is na een edit)
De post van Dirk heb ik kunnen reanimeren, bij jouw post in het corona topic is er een ander issue. Die kan ik niet als 'verborgen' bericht uit het spamfilter terughalen. Gek genoeg is ie via de activity wall nog wel zichtbaar. We gaan er mee aan de slag...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
gesp wrote:
Mijn route lijkt sterk op die van Dirk! (misschien kan een moderator zijn post terughalen, heb zelf ook een post in off-topic die weg is na een edit)


De post van Dirk heb ik kunnen reanimeren, bij jouw post in het corona topic is er een ander issue. Die kan ik niet als ‘verborgen’ bericht uit het spamfilter terughalen. Gek genoeg is ie via de activity wall nog wel zichtbaar. We gaan er mee aan de slag…
We hebben 'm toch tussen de spam ontdekt, dus ook jouw post is weer zichtbaar!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
gesp wrote:
Mijn route lijkt sterk op die van Dirk! (misschien kan een moderator zijn post terughalen, heb zelf ook een post in off-topic die weg is na een edit)


De post van Dirk heb ik kunnen reanimeren, bij jouw post in het corona topic is er een ander issue. Die kan ik niet als ‘verborgen’ bericht uit het spamfilter terughalen. Gek genoeg is ie via de activity wall nog wel zichtbaar. We gaan er mee aan de slag…
O wacht.... Het benoemen van "Tropical F*ck storm" wordt als slecht woordgebruik gezien natuurlijk ....
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
visdave34 wrote:

gesp wrote:
Mijn route lijkt sterk op die van Dirk! (misschien kan een moderator zijn post terughalen, heb zelf ook een post in off-topic die weg is na een edit)


De post van Dirk heb ik kunnen reanimeren, bij jouw post in het corona topic is er een ander issue. Die kan ik niet als ‘verborgen’ bericht uit het spamfilter terughalen. Gek genoeg is ie via de activity wall nog wel zichtbaar. We gaan er mee aan de slag…

O wacht…. Het benoemen van “Tropical F*ck storm” wordt als slecht woordgebruik gezien natuurlijk ….
Ik denk dat het door de edit komt hoor. Als lange berichten bewerkt worden, schieten ze vaak de spam in (don't ask me why). Andere berichten met Tropical Fuck Storm erin gaan volgens mij gewoon goed (meteen een test dit).
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Verdorie en ik altijd maar denken dat ik hip was met mijn liefde voor ze. Ach wat maakt het uit. De kenners weten dat het goed is.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
De hoogtijdagen zijn ook wel voorbij lijkt het. Die lagen toch eind jaren negentig en begin 2000. Het blijft echter een geweldige band en ook zeker live.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken