Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
252
62
Het gaat niet meer door. Lowlands wordt de opener van het festivalseizoen. In augustus is decibel. Eind september zou nog iets kunnen worden georganiseerd, maar ik vrees dit jaar weer geen Strokes.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Martijn wrote:
Geen Glastonbury, ik ga er maar vanuit dat alle vroege festivals niet doorgaan.

… en de festivals in augustus hebben dan ook nog in het algemeen extreem matige lineups.
Op dit moment zou ik bijna een moord doen om zelfs bij een Kensington concert te kunnen zijn. Boeit heel die line-up nou.. als het doorgaat zou ik al tevreden zijn in deze extreme barre tijden. Sorry dat was mijn depressiviteit die sprak na anderhalve week thuiszitten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.898
mattman wrote:

Martijn wrote:
Geen Glastonbury, ik ga er maar vanuit dat alle vroege festivals niet doorgaan.


… en de festivals in augustus hebben dan ook nog in het algemeen extreem matige lineups.

Op dit moment zou ik bijna een moord doen om zelfs bij een Kensington concert te kunnen zijn. Boeit heel die line-up nou.. als het doorgaat zou ik al tevreden zijn in deze extreme barre tijden. Sorry dat was mijn depressiviteit die sprak na anderhalve week thuiszitten.
Dat ben jij natuurlijk. Haha. Ik koop altijd een kaartje voor de line-up en zou zelfs niet naar een concert van Kensington gaan. Da's wel heel drastisch.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Statement van Best Kept Secret. Niet verrassend, wel netjes dat zij op deze manier laten weten hoe zij hiermee bezig zijn:

Velen van jullie vragen momenteel of Best Kept Secret nog wel doorgaat in juni in verband met de uitbraak van het coronavirus. Dat begrijpen wij natuurlijk. We hebben het beste voor met de gezondheid van jullie allemaal, onze crew en onze optredende artiesten. Om die reden volgen we strikt de instructies op van het RIVM en de autoriteiten en laten we ons zo goed mogelijk door deze instanties informeren.

Op dit moment gelden er geen door de overheid opgelegde gezondheidsmaatregelen die van invloed zijn op het plaatsvinden van Best Kept Secret in juni - alle maatregelen die nu in Nederland van toepassing zijn, gelden tot en met 6 april. Maar, net als jullie, weten wij niet wat er de komende tijd gaat gebeuren, hoe het virus zich ontwikkelt, of er nieuwe maatregelen komen en hoe deze de komende editie van ons festival mogelijk beïnvloeden. De situatie verandert nu eenmaal van dag tot dag. Als er nieuwe ontwikkelingen bij ons bekend zijn die het doorgaan van Best Kept Secret beïnvloeden, dan zullen we jullie zo snel als mogelijk informeren.

Zonder hoop en vertrouwen zijn we nergens, dus werken wij achter de schermen ondertussen op volle kracht (en thuis!) door aan een zo mooi mogelijke festivaleditie in juni. Fingers crossed! Voor nu: geniet thuis van je favoriete muziek (bijvoorbeeld onze Spotify-playlist: https://bestkeptsecret.nl/spotify ?), blijf gezond en zorg voor elkaar.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Alternatief: op zondag een eendagsfestival met de Europese acts, ofwel grotendeels de zondag line up aangevuld met Fontaines DC, BCNR, Black Midi en Jarvis Cocker. Mogen ze de prijs van het weekend ticket van me houden. Maar vrees dat het sowieso niks meer wordt. Zullen we het 2021 forum dan maar vast openen met een uitgebreide discussie over the Strokes en Sufjan Stevens?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.907
8.548
Alternatief: op zondag een eendagsfestival met de Europese acts, ofwel grotendeels de zondag line up aangevuld met Fontaines DC, BCNR, Black Midi en Jarvis Cocker. Mogen ze de prijs van het weekend ticket van me houden. Maar vrees dat het sowieso niks meer wordt. Zullen we het 2021 forum dan maar vast openen met een uitgebreide discussie over the Strokes en Sufjan Stevens?

Aangezien Nick Cave zijn arenashows uitstelt, weet ik niet of hij nog kanshebber is voor de festivals van volgend jaar.

Hoe kut 2020 ook lijkt te worden, zo vet zou 2021 kunnen worden.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
selurxela wrote:
Alternatief: op zondag een eendagsfestival met de Europese acts, ofwel grotendeels de zondag line up aangevuld met Fontaines DC, BCNR, Black Midi en Jarvis Cocker. Mogen ze de prijs van het weekend ticket van me houden. Maar vrees dat het sowieso niks meer wordt. Zullen we het 2021 forum dan maar vast openen met een uitgebreide discussie over the Strokes en Sufjan Stevens?

Aangezien Nick Cave zijn arenashows uitstelt, weet ik niet of hij nog kanshebber is voor de festivals van volgend jaar.

Hoe kut 2020 ook lijkt te worden, zo vet zou 2021 kunnen worden.

Ik denk dat zij Europese tournee naar een vergelijkbare periode volgend jaar verschuift en dan zie ik Nick Cave daarna eerder naar de Noord-Amerikaanse festival gaan. Zie hem sowieso liever in een zaal dan op een festival.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Alternatief: op zondag een eendagsfestival met de Europese acts, ofwel grotendeels de zondag line up aangevuld met Fontaines DC, BCNR, Black Midi en Jarvis Cocker. Mogen ze de prijs van het weekend ticket van me houden. Maar vrees dat het sowieso niks meer wordt. Zullen we het 2021 forum dan maar vast openen met een uitgebreide discussie over the Strokes en Sufjan Stevens?

The Strokes op BKS?
Die zijn toch veel te duur!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
selurxela wrote:
Alternatief: op zondag een eendagsfestival met de Europese acts, ofwel grotendeels de zondag line up aangevuld met Fontaines DC, BCNR, Black Midi en Jarvis Cocker. Mogen ze de prijs van het weekend ticket van me houden. Maar vrees dat het sowieso niks meer wordt. Zullen we het 2021 forum dan maar vast openen met een uitgebreide discussie over the Strokes en Sufjan Stevens?

Aangezien Nick Cave zijn arenashows uitstelt, weet ik niet of hij nog kanshebber is voor de festivals van volgend jaar.

Hoe kut 2020 ook lijkt te worden, zo vet zou 2021 kunnen worden.
Ben benieuwd of we nu overal 2020 kopieën gaan krijgen in 2021. Zou ik wel blij mee zijn, anderzijds jammer van de "voorpret".
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
selurxela wrote:
Alternatief: op zondag een eendagsfestival met de Europese acts, ofwel grotendeels de zondag line up aangevuld met Fontaines DC, BCNR, Black Midi en Jarvis Cocker. Mogen ze de prijs van het weekend ticket van me houden. Maar vrees dat het sowieso niks meer wordt. Zullen we het 2021 forum dan maar vast openen met een uitgebreide discussie over the Strokes en Sufjan Stevens?

The Strokes op BKS?
Die zijn toch veel te duur!

IK zie het ook niet gebeuren. Zullen wel met Tame Impala op DTRH staan.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Zomaar een gedachte: BKS heeft dit jaar een sterke middle en undercard, met veel Europese (vooral VK)-acts - de namen voor FIVE of SEVEN. Voor een Squid, Pottery of Black Country, New Road is er nu veel belangstelling, maar volgend jaar zomer zal dat al flink minder zijn.
Zou het nog een idee kunnen zijn dat als BKS als verwacht moet annuleren er eind augustus/begin september een soort mini-BKS wordt georganiseerd, zoals afgelopen jaar Loose Ends in Amsterdam. Een beetje zoals dat Wide Awake-festival dat veel kleinere namen deelt met BKS. En dan met een of twee van de subs als dagafsluiters (een Belle & Sebastian bijvoorbeeld). En natuurlijk foodtrucks, zoals de Karma Shoarma!!
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Ik ben bang dat Best Kept Secret niet door gaat, ik denk niet dat het terrein binnen twee weken op kunnen bouwen. Hopelijk kunnen ze iets verzetten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Ik ben bang dat Best Kept Secret niet door gaat, ik denk niet dat het terrein binnen twee weken op kunnen bouwen. Hopelijk kunnen ze iets verzetten.
Bijna onmogelijk vrees ik. Man man man wat kut, 10 jaar wachten op The Strokes... komen ze niet .
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Zomaar een gedachte: BKS heeft dit jaar een sterke middle en undercard, met veel Europese (vooral VK)-acts – de namen voor FIVE of SEVEN. Voor een Squid, Pottery of Black Country, New Road is er nu veel belangstelling, maar volgend jaar zomer zal dat al flink minder zijn.
Zou het nog een idee kunnen zijn dat als BKS als verwacht moet annuleren er eind augustus/begin september een soort mini-BKS wordt georganiseerd, zoals afgelopen jaar Loose Ends in Amsterdam. Een beetje zoals dat Wide Awake-festival dat veel kleinere namen deelt met BKS. En dan met een of twee van de subs als dagafsluiters (een Belle & Sebastian bijvoorbeeld). En natuurlijk foodtrucks, zoals de Karma Shoarma!!
Winterfestival in een beurshal ;).
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Als de opbouw in mei alvast begint kunnen we BKS afschrijven denk ik. Zelfde zal wel gelden voor Pinkpop ook vrees/denk ik.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Ik word me toch een potje depressief als ik nu de BKS playlist aanzet.



En ik denk dat het niet heel realistisch is om te denken dat Lowlands wel doorgaat. In augustus hebben we nog echt geen vaccin.


 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Processierups wrote:
Zomaar een gedachte: BKS heeft dit jaar een sterke middle en undercard, met veel Europese (vooral VK)-acts – de namen voor FIVE of SEVEN. Voor een Squid, Pottery of Black Country, New Road is er nu veel belangstelling, maar volgend jaar zomer zal dat al flink minder zijn.
Zou het nog een idee kunnen zijn dat als BKS als verwacht moet annuleren er eind augustus/begin september een soort mini-BKS wordt georganiseerd, zoals afgelopen jaar Loose Ends in Amsterdam. Een beetje zoals dat Wide Awake-festival dat veel kleinere namen deelt met BKS. En dan met een of twee van de subs als dagafsluiters (een Belle & Sebastian bijvoorbeeld). En natuurlijk foodtrucks, zoals de Karma Shoarma!!

Winterfestival in een beurshal ;).

Nou, meer een laatzomerfestival.
Dat winterfestival hebben we al en zou half november in Utrecht plaats moeten vinden. Als dan die gevreesde tweede corona-golf er echter niet is; LGW? is nog een stuk internationaler dan BKS...

Ik word me toch een potje depressief als ik nu de BKS playlist aanzet.

Ja, balen is het. Het is een geweldig mooi programma dit jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken