Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.912
1.045
Ik ben geen fan van accoustische optredens. Meestal enorm eentonig. En Yorke’s solowerk leent zich er ook niet goed voor m.i. Van mij hoeft het niet. Los van dat het sowieso niet gaat gebeuren. Veel te duur voor BKS.

Bij Thom is dit zeker de moeite!
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Heb jij hem accoustisch een keer gezien dan? Wist helemaal niet dat hij die shows al gaf.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Heb jij hem accoustisch een keer gezien dan? Wist helemaal niet dat hij die shows al gaf.

Héél sporadisch (wat het sowieso al de moeite maakt).

Check zeker eens zijn akoestische set in Italië. Oké, hier zat Jonny ook bij, maar je hebt het idee.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=kx47XM-VMTE[/video]
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
311
176
Wat een fantastische setlist :eek: De vraag is natuurlijk in hoeverre hij solo akoestisch voornamelijk Radioheadnummers of vooral eigen werk gaat brengen. Zou voor mij een behoorlijk groot verschil zijn... Wel vind ik het nu al jammer dat hij op Werchter niet solo akoestisch komt, damn!
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
168
43
cloudyshoes wrote:
Balen, dit had ik ook graag gezien. Gelukkig lang genoeg op voorhand om een volwaardig alternatief te voorzien, hopelijk in een gelijkaardig genre.

Kelly Lee Owens?
Dat zou mooi zijn! Ik heb haar een paar jaar geleden gezien op BKS en dat was heel goed. Wel raar geplaatst toen: Vrijdagnamiddag in de Three (wat toen de tent van de Five was). Zoiets moet gewoon 's nachts staan.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
453
Jammer dat Park Hye Jin cancelt. Nu hopen dat het coronavirus niet voor meer afzeggingen gaat zorgen of zelfs het hele festival in gevaar gaat brengen. Ik ben er eerlijk gezegd wel bang voor dat het grote gevolgen gaat hebben voor evenementen van groot formaat deze zomer. Als je ziet dat grote sportevenementen nu ook al gecanceld worden.

Maar we hebben nog een paar maanden, gelukkig.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
168
43
Wat een fantastische setlist
1f62e.svg
De vraag is natuurlijk in hoeverre hij solo akoestisch voornamelijk Radioheadnummers of vooral eigen werk gaat brengen. Zou voor mij een behoorlijk groot verschil zijn… Wel vind ik het nu al jammer dat hij op Werchter niet solo akoestisch komt, damn!
Volgens de website van All Points East:

"(...) his set at Victoria Park will see him take the stage solo – performing tracks from his own back-catalogue as well as Radiohead’s in a never-seen-before way."

Ik gok alvast op Suspirium, The Eraser, Black Swan, Dawn Chorus, Unmade, Nose Grows Some als solonummers en uit de Radioheaddiscografie: veel mogelijkheden uit A Moon Shaped Pool, Bloom (heeft hij al meermaals solo gespeeld), Videotape, Everything In Its Right Place, Pyramid Song, You And Whose Army, Karma Police... en uiteraard veel verrassingen. Mij lijkt het een prachtig optreden te kunnen worden en vooral een die BKS ook wel graag gehad zou hebben.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Jammer dat Park Hye Jin cancelt. Nu hopen dat het coronavirus niet voor meer afzeggingen gaat zorgen of zelfs het hele festival in gevaar gaat brengen. Ik ben er eerlijk gezegd wel bang voor dat het grote gevolgen gaat hebben voor evenementen van groot formaat deze zomer. Als je ziet dat grote sportevenementen nu ook al gecanceld worden.
Maar we hebben nog een paar maanden, gelukkig.
ik hoop dat we allemaal nuchter blijven en niet allerlei paniek-acties gaan ondernemen: BKS is half Juni he ? Dan zijn we alweer 2 virussen verder.....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.138
Jelle wrote:
Jammer dat Park Hye Jin cancelt. Nu hopen dat het coronavirus niet voor meer afzeggingen gaat zorgen of zelfs het hele festival in gevaar gaat brengen. Ik ben er eerlijk gezegd wel bang voor dat het grote gevolgen gaat hebben voor evenementen van groot formaat deze zomer. Als je ziet dat grote sportevenementen nu ook al gecanceld worden.
Maar we hebben nog een paar maanden, gelukkig.

ik hoop dat we allemaal nuchter blijven en niet allerlei paniek-acties gaan ondernemen: BKS is half Juni he ? Dan zijn we alweer 2 virussen verder…..
Waar is de tijd dat we ons druk maakte over processie rupsen?

Vanavond eens tijd nemen om de nieuwe namen door te luisteren. Helaas nog niet aan toegekomen (buiten de acts die ik al ken). Als er nog tips zijn... graag
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dirk wrote:

Jelle wrote:
Jammer dat Park Hye Jin cancelt. Nu hopen dat het coronavirus niet voor meer afzeggingen gaat zorgen of zelfs het hele festival in gevaar gaat brengen. Ik ben er eerlijk gezegd wel bang voor dat het grote gevolgen gaat hebben voor evenementen van groot formaat deze zomer. Als je ziet dat grote sportevenementen nu ook al gecanceld worden.
Maar we hebben nog een paar maanden, gelukkig.


ik hoop dat we allemaal nuchter blijven en niet allerlei paniek-acties gaan ondernemen: BKS is half Juni he ? Dan zijn we alweer 2 virussen verder…..

Waar is de tijd dat we ons druk maakte over processie rupsen?

Vanavond eens tijd nemen om de nieuwe namen door te luisteren. Helaas nog niet aan toegekomen (buiten de acts die ik al ken). Als er nog tips zijn… graag

Voor mij was S10 wel een ontdekking. Verrassend mooi.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.537
2.683
zero wrote:
Wat een fantastische setlist
1f62e.svg
De vraag is natuurlijk in hoeverre hij solo akoestisch voornamelijk Radioheadnummers of vooral eigen werk gaat brengen. Zou voor mij een behoorlijk groot verschil zijn… Wel vind ik het nu al jammer dat hij op Werchter niet solo akoestisch komt, damn!

Volgens de website van All Points East:

“(…) his set at Victoria Park will see him take the stage solo – performing tracks from his own back-catalogue as well as Radiohead’s in a never-seen-before way.”

Ik gok alvast op Suspirium, The Eraser, Black Swan, Dawn Chorus, Unmade, Nose Grows Some als solonummers en uit de Radioheaddiscografie: veel mogelijkheden uit A Moon Shaped Pool, Bloom (heeft hij al meermaals solo gespeeld), Videotape, Everything In Its Right Place, Pyramid Song, You And Whose Army, Karma Police… en uiteraard veel verrassingen. Mij lijkt het een prachtig optreden te kunnen worden en vooral een die BKS ook wel graag gehad zou hebben.

Dit zou wat zijn, maar ik denk niet dat we hier voor BKS nog op moeten hopen....
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.537
2.683
Wat in ieder geval mooi op tijd komt voor BKS is dat nieuwe album van JARV IS:
https://www.thelineofbestfit.com/news/latest-news/jarvis-cockers-jarv-is-announce-debut-lp-with-house-music-all-night-long
 

throwaway

Playlistbediener
17 dec 2018
12
0
throwaway wrote:
Zowel Fontaines DC als Rolling Blackouts Coastal Fever staan op TWO. King Princess staat ook op TWO.

Ah ja, jij was degene die dit al een vroeg stadium postte. Nog bij je bron gecheckt of dit nog klopt?

Dit klopt inderdaad nog. King Princess speelt op zaterdag.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.415
6.125
Dirk wrote:

Jelle wrote:
Jammer dat Park Hye Jin cancelt. Nu hopen dat het coronavirus niet voor meer afzeggingen gaat zorgen of zelfs het hele festival in gevaar gaat brengen. Ik ben er eerlijk gezegd wel bang voor dat het grote gevolgen gaat hebben voor evenementen van groot formaat deze zomer. Als je ziet dat grote sportevenementen nu ook al gecanceld worden.
Maar we hebben nog een paar maanden, gelukkig.


ik hoop dat we allemaal nuchter blijven en niet allerlei paniek-acties gaan ondernemen: BKS is half Juni he ? Dan zijn we alweer 2 virussen verder…..

Waar is de tijd dat we ons druk maakte over processie rupsen?

Vanavond eens tijd nemen om de nieuwe namen door te luisteren. Helaas nog niet aan toegekomen (buiten de acts die ik al ken). Als er nog tips zijn… graag

Organisaties zullen wel kalm reageren en hebben meer verstand om zo'n dingen te managen dan de overheid. Probleem is dat overheden nogal impulsief overdreven kunnen reageren.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.912
1.045
Dillinger wrote:

throwaway wrote:
Zowel Fontaines DC als Rolling Blackouts Coastal Fever staan op TWO. King Princess staat ook op TWO.


Ah ja, jij was degene die dit al een vroeg stadium postte. Nog bij je bron gecheckt of dit nog klopt?

Dit klopt inderdaad nog. King Princess speelt op zaterdag.

Die zaterdag wordt wel een dag van clashes zeg. Vrees nu al voor het schema van die dag.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Wishlist vrijdag: Squid en Tropical Fuck Storm in de "nacht" na de headliner.
Wishlist zaterdag: Rolling Blackouts CF en Easy Life op de ONE. Fontaines op de TWO (alé liever op de FIVE maar niet realistisch denk ik) en Pottery en Black Midi op de FIVE.
Wishlist zondag: Doet me nog vrij weinig die line up maar dnek wel dat de ONE en TWO al vrij vol zitten dus nog wat gitaarbandjes voor de FIVE graag!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Ik kan me hierbij aanslyiten Tropical Fuck Storm is trouwens mijn grootste ontdekking voor as editie De rest heb ik al eens gezien of gehoord.
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Wishlist vrijdag: Squid en Tropical Fuck Storm in de “nacht” na de headliner.
Wishlist zaterdag: Rolling Blackouts CF en Easy Life op de ONE. Fontaines op de TWO (alé liever op de FIVE maar niet realistisch denk ik) en Pottery en Black Midi op de FIVE.
Wishlist zondag: Doet me nog vrij weinig die line up maar dnek wel dat de ONE en TWO al vrij vol zitten dus nog wat gitaarbandjes voor de FIVE graag!
Zal deels ook mijn schema worden, maar je gaat toch niet veel zien zo lijkt me?
o.a. Sheer Mag (zeker live), Black Lips, Surfbort, Girl Band, Amyl & The Sniffers,... sluiten nog aan bij wat je hier op somt.

FRIDAY: Black Lips - DIIV - Squid - Surfbort - Tropical Fuck Storm - The National
SATURDAY: Rolling Blackouts CF - Fontaines - Pottery - The Strokes - Black Midi - Girl Band - Sheer Mag - The Homesick (- Jarvis Cocker - Black Country New Road)
SUNDAY: Amyl & The Sniffers - Ghum - Hamilton Leithauser (- Belle & Sebastian)

Teveel op zaterdag dus...
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dillinger wrote:

throwaway wrote:
Zowel Fontaines DC als Rolling Blackouts Coastal Fever staan op TWO. King Princess staat ook op TWO.


Ah ja, jij was degene die dit al een vroeg stadium postte. Nog bij je bron gecheckt of dit nog klopt?

Dit klopt inderdaad nog. King Princess speelt op zaterdag.

Toch wel weer een mooie toevoeging, voor de popliefhebbers, op de zaterdag-gitaardag. Al zou ik zelf blijer worden van die andere King (Krule) maar goed ik ben al blij genoeg als ik zie hoeveel must sees ik nu al heb:

Vrijdag:
The National, DIIV, Tropical Fuck Storm, Soccer Mommy, OM, Squid, Objekt, DJ Python.

Zaterdag:
The Strokes, DJ Shadow, Fontaines DC, JARV IS, Black Midi, Girl Band, Black Country, New Road, Barker.

Zondag:
Massive Attack, Belle&Sebastian, Hamilton Leithauser, Kokoko, Weyes Blood, Irreversible Entanglements, Courtney Marie Andrews, GHUM.

Zin In :)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
neracroft wrote:
Wishlist vrijdag: Squid en Tropical Fuck Storm in de “nacht” na de headliner.
Wishlist zaterdag: Rolling Blackouts CF en Easy Life op de ONE. Fontaines op de TWO (alé liever op de FIVE maar niet realistisch denk ik) en Pottery en Black Midi op de FIVE.
Wishlist zondag: Doet me nog vrij weinig die line up maar dnek wel dat de ONE en TWO al vrij vol zitten dus nog wat gitaarbandjes voor de FIVE graag!

Zal deels ook mijn schema worden, maar je gaat toch niet veel zien zo lijkt me?
o.a. Sheer Mag (zeker live), Black Lips, Surfbort, Girl Band, Amyl & The Sniffers,… sluiten nog aan bij wat je hier op somt.

Dat zijn niet de enige bands die ik wil zien hoor... Dat zijn de bands die op die bepaalde stage wil zien. Een Black Lips lijkt me zowel leuk op de TWO als op de ONE (maar zal wss wel het eerste worden) om maar iets te zeggen. Bij al de andere bands heb ik neit echt een gevoel die wil ik absoluut op die stage zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken