Joris De Brul wrote:
noid wrote:
Wat een geweldig programma heeft BKS dit jaar! Elke dag is om naar uit te kijken.
De zondag zal ik alleszins vroeg naar huis kunnen.
Wat een saaie dag… Te veel “poppy” klinkende bands vind ik. Ook opvallend veel vrouwen op zondag.
Amyl & The Sniffers en Hamilton Leithauser zijn zowat het enige wat ik echt wil zien.
Belle & Sebastian, Ghum, Automatic en Weyes Blood ook nog wel ok, maar dat is echt alles.
Hopelijk niet te veel overlappingen doordat alles wat ik wil zien op 2 dagen is gepropt.
Edit: grappig dat er anderen net het omgekeerde denken. Maar daaruit blijkt toch dat men wat teveel voor hetzelfde publiek (qua muzieksmaak) op dezelfde dag heeft gezet lijkt me. Ik heb liever alle genres mooi verspreid over alle dagen op festivals waarvoor ik een combi koop.
Helemaal mee eens! Een eclectisch festival zou dat op alle dagen moeten zijn. Vrijdag biedt dan nog de beste mix. Zaterdag is de gitaardag en op zondag is het wel erg pop georiënteerd. Nog wat stevige rock op de zondag zou ter afwisseling erg welkom zijn. Ik snap dat ze graag veel dagkaarten verkopen maar als weekendganger vind ik het jammer.
Zondag is toch de Massive Attack dag? Dat is met afstand de minst poppy klinkende headliner in ieder geval. ? Kijk waanzinnig hard uit naar die show. Eindelijk Massive Attack op BKS.
Vind zondag met een afstandje de sterkste dag, maar voor mij zijn alle 3 de dagen de moeite.