Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Begrijp ik het nu goed en komen er morgenochtend nog namen bovenop degene die we nu kennen? Of is mijn begrijpend lezen (het 3voor12 bericht) lichtelijk dramatisch geworden?

Maurits had wel gelijk met meer diversiteit. Paar mooie hiphop namen dan toch erbij met Octavian en Barney Artist. En Irreversible Entanglements met Moor Mother is toch wel een must see.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.983
562
Pip Blom – Barney Artist – Courtney Marie Andrews – DJ Shadow – Ela Minus – Hamilton Leithauser – Hunee – Irreversible Entanglements – Khruangbin – MICH – Mura Masa – Octavian – S10 – The Homesick – Waltzburg
Pip Blom? Hebben ze die ook genoemd?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
jimmywe wrote:
Pip Blom – Barney Artist – Courtney Marie Andrews – DJ Shadow – Ela Minus – Hamilton Leithauser – Hunee – Irreversible Entanglements – Khruangbin – MICH – Mura Masa – Octavian – S10 – The Homesick – Waltzburg

Pip Blom? Hebben ze die ook genoemd?

Volgens mij niet.
 

misjaz

Playlistbediener
2 jul 2019
30
16
visdave34 wrote:

jimmywe wrote:
Pip Blom – Barney Artist – Courtney Marie Andrews – DJ Shadow – Ela Minus – Hamilton Leithauser – Hunee – Irreversible Entanglements – Khruangbin – MICH – Mura Masa – Octavian – S10 – The Homesick – Waltzburg


Pip Blom? Hebben ze die ook genoemd?

Volgens mij niet.
Was een zelfbevestiging van pip blom op hun sociale media
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
En de hele lijst:

DJ Shadow - HUNEE - Khruangbin - mura masa - Octavian - Hamilton Leithauser - KOKOKO! - Angel Bat Dawid - Barney Artist - Bradley Zero - Courtney Marie Andrews - Ela Minus - Eve Owen - Irreversible Entanglements - JFDR - MICH - Otim Alpha - Pip Blom - S10 - The Homesick - Waltzburg – WIES
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Dan nu ook weer: Octavian staat er al tussen op vrijdag op de site, maar veel namen staan er nog niet. Is volgens mij idd meer amateuristisch dan "mensen de kans geven om het in de podcast te horen".
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Maar wel een filmpje op dat K twitter, maar nog steeds site niet aangepast. Ik wil vooral weten wie wanneer speelt.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Dan nu ook weer: Octavian staat er al tussen op vrijdag op de site, maar veel namen staan er nog niet. Is volgens mij idd meer amateuristisch dan “mensen de kans geven om het in de podcast te horen”.

Barney Artist en Eve Owen staan er ook tussen. Zou dit een nieuwe manier zijn om traffic naar de site te lokken? De artiesten er 1 voor 1 met regelmatige tussenpauzes op zetten?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
Op Facebook staat een afbeelding met dagindeling. Octavian en Pip Blom voor vrijdag, DJ Shadow en Hunee voor zaterdag en Khruangbin, Mura Masa, Hamilton Leithauser, Kokoko, irreversible entanglements allemaal voor de zondag. Zondag is met deze toevoegingen echt nog een stuk sterker geworden.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik kende Octavian dus niet, maa vind dat ook een errug aangename boeking. Met de nieuwe namen is weer niks mis. Dat maakt het gewoon nog opvallender hoe beroerd ze zich regelmatig presenteren.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
In de nieuwsbrief meer info over het 'randprogramma': Films in the Forest / the Wilderness, Club Casablanca op het strand (zal dat de THREE zijn?) en op de camping dit jaar weer Kornuit Beach. En Radio Blauwbaard (zijn dat die Belgen die vorig jaar bij de ingang stonden?)
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Mooi in die nieuwsbrief: "ga snel naar onze site voor alle informatie over alle artiesten!". Ehm...........
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
In de nieuwsbrief meer info over het ‘randprogramma’: Films in the Forest / the Wilderness, Club Casablanca op het strand (zal dat de THREE zijn?) en op de camping dit jaar weer Kornuit Beach. En Radio Blauwbaard (zijn dat die Belgen die vorig jaar bij de ingang stonden?)

Nee, dat was Radio Mano Sport. Hilarisch inderdaad, zeker voor de wielerliefhebbers.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken