Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Of wat te denken van mensen die zich op zijn allerlompst naar de voorste rijen dringen om daar een keer rond te kijken en 10 seconden later om te draaien en weer net zo lomp terug te banjeren…… (met een peuk in hun snavel)
En/of met een biertje op zijn mobiel als baken de rest van zijn vriendengroep te wenken ook naar die 5 vierkante centimeter in de 2e rij te komen staan...grrrrr. (altijd groter dan ik en ook met meer alcohol op)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.207
2.133
Overigens heeft BKS de site weer aangepast, met een pagina 'This is it'. En daaronder een aparte pagina Food & Drinks. Daar staat o.a. "We streven op Best Kept Secret naar een divers en zo duurzaam mogelijk aanbod en houden rekening met diëten en allergieën. We moedigen onze cateraars aan om vegetarische maaltijden aan te bieden en zij gebruiken geen plastic disposables."

Voor Indiaantje: dat klinkt dus niet als 100% vega(n) dit jaar.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
"(altijd groter dan ik en ook met meer alcohol op)"

Naja, als je groter bent moet je ook meer zuipen om lam te worden natuurlijk. Eenvoudige wiskunde.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Overigens heeft BKS de site weer aangepast, met een pagina ‘This is it’. En daaronder een aparte pagina Food & Drinks. Daar staat o.a. “We streven op Best Kept Secret naar een divers en zo duurzaam mogelijk aanbod en houden rekening met diëten en allergieën. We moedigen onze cateraars aan om vegetarische maaltijden aan te bieden en zij gebruiken geen plastic disposables.”

Voor Indiaantje: dat klinkt dus niet als 100% vega(n) dit jaar.

100% vegetarisch zou ik storend vinden. 100% vegan zou me weghouden van het festival. Veganisme is gewoon vorm van anorexia.

Anyway, zijn we klaar voor die namen!?
 

salgriep

Playlistbediener
4 dec 2019
7
0
Staat er wel, volg de link en dan niet naar spotify maar midden op de play button klikken op t scherm
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.150
5.451
Pip Blom – Barney Artist – Courtney Marie Andrews – DJ Shadow – Ela Minus – Hamilton Leithauser – Hunee – Irreversible Entanglements – Khruangbin – MICH – Mura Masa – Octavian – S10 – The Homesick – Waltzburg
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.790
1.702
Heel erg blij met DJ Shadow, Mura Masa en Khuargbin, ook Hunee heel erg chill in de nacht
 

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
Heel blij met Hamilton Leithauser, DJ Shadow, Mura Masa en Khruangbin. Wel een nogal... nare manier om namen bekend te maken moet ik zeggen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken