Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Kim Gordon zou inderdaad een mooie boeking zijn. Ik hoop heel erg op robyn als er nog een grote naam bij komt, vond ik persoonlijk misschien wel het leukste optreden van dtrh vorig jaar.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Northside komt nu ook met Massive Attack en Kim Gordon.
Kim Gordon lijkt me toch bijna een zekerheid voor BKS?

Nog even een slag om de arm.. Ze schijnt ook op NOS PS in Porto te staan, dat weekend. Weet niet hoeveel optredens ze op haar leeftijd nog achter elkaar doet ..
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.674
1.208
neracroft wrote:
Ik vind die nieuwe Kim Gordon plaat echt afschuwelijk.

Dan hield je waarschijnlijk al nooit zo van de experimentele kant van Sonic Youth?
Hoop zelf wel op de komst van Kim
1f642.svg

Het meeste van Sonic Youth vind ik heel goed. Maar vind Thurston Moore en Lee Ranaldo hun solo platen vele malen interessanter.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
670
348
Danny Brown heeft net een Europese tour in maart en april aangekondigd zonder een show in Nederland. Hij staat 5 juni wel op Governer's Ball in de VS, maar Black Midi en Fontaines D.C. spelen daar 7 juni nog en die staan ook op BKS. Danny is een Friendly Fire artiest, dus make it happen Roel!
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Dillinger wrote:

neracroft wrote:
Ik vind die nieuwe Kim Gordon plaat echt afschuwelijk.


Dan hield je waarschijnlijk al nooit zo van de experimentele kant van Sonic Youth?
Hoop zelf wel op de komst van Kim
1f642.svg


Het meeste van Sonic Youth vind ik heel goed. Maar vind Thurston Moore en Lee Ranaldo hun solo platen vele malen interessanter.

Ik deel uw mening.

Ik vind er (op dit moment) ook niet veel aan.
Maar misschien heb ik de plaat nog niet voldoende beluisterd.
Of niet op de juiste manier: bv. slechte kwaliteit (spotify + slechte headset) terwijl ik werk ipv thuis de Lp op luid volume te zetten.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
995
120
Er staan goede en minder goede nummers op, is mijn eerste conclusie. Het is wel fit voor BKS denk ik. Of hoe noem je dat ook alweer.....? Relev.-bwaaorp-.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.284
2.215
Processierups wrote:
Northside komt nu ook met Massive Attack en Kim Gordon.
Kim Gordon lijkt me toch bijna een zekerheid voor BKS?

Nog even een slag om de arm.. Ze schijnt ook op NOS PS in Porto te staan, dat weekend. Weet niet hoeveel optredens ze op haar leeftijd nog achter elkaar doet ..

Dat zullen we over een paar dagen weten. NOS Primavera Sound Porto komt op 4 februari met namen.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Sinds gisteren ziek en meer dan wat hangen op de bank zit er even niet in dus maar van de nood een deugd gemaakt en wat geluisterd uit de meeste recente worp. Van wat ik nog niet kende bevielen Sorry , GHUM en Sampa the Great me prima. Anderen nog andere ontdekkingen gedaan? Tips?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.411
5.164
Sinds gisteren ziek en meer dan wat hangen op de bank zit er even niet in dus maar van de nood een deugd gemaakt en wat geluisterd uit de meeste recente worp. Van wat ik nog niet kende bevielen Sorry , GHUM en Sampa the Great me prima. Anderen nog andere ontdekkingen gedaan? Tips?
Violet viel me positief op

[video]https://youtu.be/CG3eM3_vI4k[/video]
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dillinger wrote:
Sinds gisteren ziek en meer dan wat hangen op de bank zit er even niet in dus maar van de nood een deugd gemaakt en wat geluisterd uit de meeste recente worp. Van wat ik nog niet kende bevielen Sorry , GHUM en Sampa the Great me prima. Anderen nog andere ontdekkingen gedaan? Tips?

Violet viel me positief op

Klinkt best goed ja. Maar deze Violet komt niet naar BKS. Ze hebben een verkeerd filmpje bij de artiesten bio geplaatst. Er gaat wel eens wat mis op de BKS website :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.411
5.164
Indiaantje89 wrote:


Dillinger wrote:
Sinds gisteren ziek en meer dan wat hangen op de bank zit er even niet in dus maar van de nood een deugd gemaakt en wat geluisterd uit de meeste recente worp. Van wat ik nog niet kende bevielen Sorry , GHUM en Sampa the Great me prima. Anderen nog andere ontdekkingen gedaan? Tips?


Violet viel me positief op

Klinkt best goed ja. Maar deze Violet komt niet naar BKS. Ze hebben een verkeerd filmpje bij de artiesten bio geplaatst. Er gaat wel eens wat mis op de BKS website
1f642.svg
"Zijn we er toch ingetuind"
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik vind dat liedje van Jarvis Cocker even verrassend als goed. Ernstig benieuwd naar zijn show. Eindelijk ook eens goed gaan zitten voor Badbadnotgood en blij dat ik gedaan heb. Door Om was ik ook al door verrast. En goede headliners en fijne ontspannen acts als BRCF, Metronomy en Weyes Blood en ook Fontaines DC nog even aftikken. Kortom alweer veel moois op de affiche en wie weet wat er nog bij komt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken