Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

hallodaar

Playlistbediener
29 jan 2018
21
90
100 Gecs, Automatic, BadBadNotGood, Barker, Beach Bunny, Black Country, New Road, Black Lips, Catfish and the Bottlemen, coucou chloe, DIIV, DJ Assault, DJ Fett Burger, DJ Python, Donna Missal, Easy Life, Eve Owen, FAKA, GHUM, Giant Rooks, Girl Band, Girl Ray, Jarvis Cocker /JARV IS, Jessica Pratt, Josey Rebelle, Los Bitchos, Maggie Rogers, Marika Hackman, Meetsysteem, Mina & Bryte, minimal violence, Park Hye-jin, Pottery, Roi Perez, Sampa The Great, Sheer Mag, Sherelle, Simo Cell, Soccer Mommy, Sorry, Squid, Surfbort, The Avalanches, The Milk Carton Kids, Tinariwen, Tropical Fuck Storm, Violet, Wovenhand & Yellow Days.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dit begint een tamelijk bizar goede line up te worden. Maar die clashes straks in dat blokkenschema, man, man.. pffff.
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
Zeer waarschijnlijk ga ik wel een dagkaart voor The Strokes-dag halen. Ik hoop trouwens wel dat ze iets meer gaan variëren in de setlist. Volgens mij hebben ze afgelopen jaar voornamelijk setlists bestaande uit de eerste 3 albums gespeeld. Ergens wel begrijpelijk aangezien die het meest succesvol waren, maar persoonlijk zou ik toch ook graag nummers van Angles, (Macchu Picchu, Life is simple in the moonligt) 80 comedown machine (Happy Ending, Welcome To Japan) en Future Present Past (Threat of Joy) horen.

Misschien zelfs een nieuw album of nieuwe nummers tegen die tijd?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Indiaantje89 wrote:
En BadBadNotGood ook niet, die staan er ook.. Midcard namen ontbreken misschien nog?

Denk dat er met een Avalanches, Jarvis Cocker, Metronomy, Belle & Sebastian, Maggie Rogers, DIIV, Catfish and The Bottlemen, Fontaines D.C. en mss dus Badbadnotgood alvast een goede greep middlecard namen zijn.
Ja ook, op Jarvis Cocker na vind ik het geen top midcard. Undercard is wel heel tof. Denk dat dit het wel is.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Hoe kan BKS dit voor de zoveelste maal laten gebeuren? Maar ja. Ze lijken de lijn van het spannendste festival wel door te trekken. Acts als Jarvis Cocker, Black Country, New Road, Squid, DIIV, Girl Band, Meetsysteem en Tropical Fuck Storm vind ik erg fijn. Maar zo te zien ook weer genoeg om te ontdekken! Zal dan wel morgen officieel bekendgemaakt worden?

Ik hoop inderdaad wel in de midcard nog op een act als King Krule of Earl Sweatshirt..
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Zijn nu tussen de 55 en 60 namen bekend, dat is waarschijnlijk iets meer dan een derde van de uiteindelijke line-up.

Vorig jaar kwam er eind februari nog een pakket van 40 met onder meer Death Grips, Sophie, Spiritualized en The Racounteurs.

We kunnen dus zeker nog meer verwachten, lijkt me niet dat dit het dan is. Vanzelfsprekend wel meer kleine dan grote namen.

Heb nog goede hoop op The Rapture, Johnny Marr, Suede, Tim Burgess en wat meer jazz.

 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Mooie worp hoor en genoeg nieuws te ontdekken.
Khruangbin (min of meer bevestigd met die laatste livestream), OM en King Princess (was hier maanden geleden genoemd met Fontaines en Black Midi) zouden toch ook in deze worp moeten zitten?
Waarom BKS hiertussen de supermarkt-indie van Catfish zet begrijp ik niet goed.

Zijn nu tussen de 55 en 60 namen bekend, dat is waarschijnlijk iets meer dan een derde van de uiteindelijke line-up.

Vorig jaar kwam er eind februari nog een pakket van 40 met onder meer Death Grips, Sophie, Spiritualized en The Racounteurs.
We kunnen dus zeker nog meer verwachten, lijkt me niet dat dit het dan is. Vanzelfsprekend wel meer kleine dan grote namen.
Heb nog goede hoop op The Rapture, Johnny Marr, Suede, Tim Burgess en wat meer jazz.
Dit zal 2/3 van de line up zin. Voeg daar nog een hoop dj's bij en dan blijven er nog ongeveer 15 - 20 liveacts over. Een Yo La Tengo of King Krule erbij zou heel mooi zijn.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
Mooie worp hoor en genoeg nieuws te ontdekken.
Khruangbin (min of meer bevestigd met die laatste livestream), OM en King Princess (was hier maanden geleden genoemd met Fontaines en Black Midi) zouden toch ook in deze worp moeten zitten?
Waarom BKS hiertussen de supermarkt-indie van Catfish zet begrijp ik niet goed.


gesp wrote:
Zijn nu tussen de 55 en 60 namen bekend, dat is waarschijnlijk iets meer dan een derde van de uiteindelijke line-up.

Vorig jaar kwam er eind februari nog een pakket van 40 met onder meer Death Grips, Sophie, Spiritualized en The Racounteurs.
We kunnen dus zeker nog meer verwachten, lijkt me niet dat dit het dan is. Vanzelfsprekend wel meer kleine dan grote namen.
Heb nog goede hoop op The Rapture, Johnny Marr, Suede, Tim Burgess en wat meer jazz.

Dit zal 2/3 van de line up zin. Voeg daar nog een hoop dj’s bij en dan blijven er nog ongeveer 15 – 20 liveacts over. Een Yo La Tengo of King Krule erbij zou heel mooi zijn.
Zo op het eerste gezicht zitten bij deze lichting al veel dj's. Gezien de lay-out op de site gaat er sowieso voor de vrijdag nog minstens een sub bijkomen.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Erg benieuwd naar de liveset van Barker, de hype rond Black Country, New Road en Beach Bunny dat me enorm aan Throwing Muses doet denken terwijl het er volgens mij helemaal niet op lijkt. Tijdens Diiv en Maggie Rogers ga ik denk ik maar coma zuipen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Shit, jammer dat The Avalanches niet op de zaterdag staan. Verder wel een mooie set namen erbij voor die dag.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Twee dingen die me opvallen:
- Het lijkt alsof er iets thematischer is geprogrammeerd met meer hardere bands op zaterdag en meer electronische acts op zondag;
- Hiphop is nu definitief min of meer afgeschaft op BKS.

Dat eerste vind ik voor de weekendgangers jammer, maar zou het als festival met dagkaartenverkoop zelf waarschijnlijk ook doen. Het tweede vind ik echt een gemis.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken