Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
We zullen zien wie ze als derde headliner presenteren. Lana ligt voor de hand maar misschien komt er nog wel een verrassing uit de hoge hoed. (The Strokes bv)
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
The Strokes zou volgens mij echt zijn aangekondigd als ze die hadden gestrikt. Ik maak me op voor nog een jaar lang speculeren (en vooral hopen) op the Strokes.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Zolang andere festivals ze nog niet hebben aangekondigd kan het nog.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Jammer! Wel fijn dat je deze info hebt gedeeld. Dank daar voor!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Filmpje op Facebook met een BKS-mural in Antwerpen. Met daarop the National en Massive Attack.
Het plaatsen van zo'n mural doet vermoeden dat er voorlopig nog even geen nieuwe namen bijkomen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Dat sluit nieuwe namen toch niet uit?

Waar laten ze die op die muur? Want MA en TN staan er nogal prominent op! Of zal die mural er voor 1 dag aangebracht zijn en na morgen deels overgespoten worden?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Dat is toch niet mijn probleem?! Ik wil gewoon nieuwe namen!
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
Laat Maurits dinsdag maar weer plaatjes draaien op de livestream om 20 uur. Heel blij met Massive Attack en benieuwd naar The National met gasten (curated). Zou wel eens verrassend kunnen zijn. En spannend concept om in toekomst te herhalen. Ben ook benieuwd wie MA meebrengt aan gasten.
Blijf erg hopen op lana op de zaterdag. Dinsdag denk ik dat er wat namen gedropt worden, maar nog niet derde headliner.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ik twijfel eigenlijk of er nog namen bijkomen voor de start van de ticketverkoop. Zou zomaar kunnen, en lijkt me ook verstandig, maar BKS is behoorlijk onvoorspelbaar wat dat betreft.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Zou voor het eerst zijn dan ze zonder een naam bekend een dagkaart zouden verkopen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
In ieder geval zorgt Maurits nu al voor een frisse andere aanpak, met die livestream, samenwerking met film- en documentairemakers en die mural. En er zouden dus ook enkele areas op het terrein anders moeten worden. Benieuwd wat dat wordt, maar nu eerst nieuwe namen en tickets!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
En er zouden dus ook enkele areas op het terrein anders moeten worden. Benieuwd wat dat wordt, maar nu eerst nieuwe namen en tickets!
D...e...s...p...a...c...i...o... ;-)

Hebben ze niet al eerder de verkoop gestart met een 'lege' dag? Dat voor die dag de dagkaarten gewoon pas later in de verkoop gingen? Daar staat me iets van bij nl...

Anyway, de derde headliner zullen we nog niet krijgen vóór dinsdag denk ik, gezien die mural. Misschien al een pakketje kleinere namen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken