Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
De persoon die Massive Attack heeft bevestigd voor Primavera gaat een dezer dagen nog een naam bekend maken, nu gaf hij al een tip "He's a solo artist and been around for nearly 30 years".

Dan gokte een paar mensen wat en hij antwoorde daarop: "DEFINITELY not Liam Gallagher I hope aha. One of you is right but I'll tell you on Thursday."
De namen die gegokt zijn naast Liam Gallagher waren Beck, Moby, Aphex Twin, Snoop Dogg or Damon Albarn.

Moby is neit echt BKS materiaal vind ik. Beck kan eventueel wel tergukomen, Aphex Twin zou een zeer mooie BKS naam zijn!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Zou het overigens hilarisch vinden als Tame Impala op BKS staan nadat we hier met zijn allen, gebaseerd op één uitspraak van een DTRH bobo, 25 pagina’s hebben geroepen dat ze naar DTRH gaan.

Hey, ik weet dat ik in de minderheid ben, maar verwacht Tame Impala wel degelijk eerder op BKS dan DTRH dit jaar. Kan best zijn dat ze beter passen bij DTRH en dat DTRH er al lang op aast, maar met hun spot op APE lijkt BKS veel logischer dan DTRH te passen. Maar goed, dat is natuurlijk ook maar één datum. Zal de komende weken vast meer duidelijkheid over komen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
De persoon die Massive Attack heeft bevestigd voor Primavera gaat een dezer dagen nog een naam bekend maken, nu gaf hij al een tip “He’s a solo artist and been around for nearly 30 years”.

Dan gokte een paar mensen wat en hij antwoorde daarop: “DEFINITELY not Liam Gallagher I hope aha. One of you is right but I’ll tell you on Thursday.”
De namen die gegokt zijn naast Liam Gallagher waren Beck, Moby, Aphex Twin, Snoop Dogg or Damon Albarn.

Moby is neit echt BKS materiaal vind ik. Beck kan eventueel wel tergukomen, Aphex Twin zou een zeer mooie BKS naam zijn!
Hij heeft ook gezegd dat The National weer van de partij is op Primavera.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik hoop gewoon niet op Tame Imapla.. dat is het meer denk ik ;) (dus laat ik die maar lekker naar DTRH gaan).
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Ik ben na die Ziggodome show wel om. Met nieuw album is Underworld zeker relevant en gaat men verbazen. Lana Del Rey is ook prima. Al niet mijn ding. Strokes zou idd kers op de taart zijn. Tame Imapla? Ik heb het idee dat die eerder naar DTRH zal gaan.

Maar goed misschien kunnen we iets moois meepikken van Primavera of een andere APE dag.

Ik vind het nieuwe materiaal van Underworld erg tof en zou graag een show zien die rond Drift draait. Als het weer een festivaloptreden als op DTRH is met één nummer van Drift en meer dan de helft materiaal van meer dan 20 jaar geleden hoeft het voor mij niet.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.688
The Who heeft een concert in Cincinatti bekend gemaakt, volgens mij op 23 april…

Ik kan met de beste wil niet bedenken wat die op BKS te zoeken hebben. Ik denk dat je dit in een ander forum had willen plaatsen!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Processierups wrote:

TheseThingsHappen wrote:
sorry ik weet verder niet meer, alleen dat er om 20.00 uur een announcement komt.


Bijzonder tijdstip voor een bekendmaking van een Nederlands festival. Ben benieuwd.

Zeg dat wel. Ik geloof er niets van tot het gebeurt. Iedereen kan hier roepen wat die wil immers.
Komt ook niet echt overeen met hun reacties op social media. Iedereen had de indruk volgens mij dat het nog wel even kan duren.
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
https://www.facebook.com/BKSFestival/photos/a.463041333757458/2741073899287512/?type=3&theater
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.688
Hij heeft gewoon gelijk! Facebookprofiel BKS is gewijzigd. Vanavond om 20.00 nieuws. Te volgen op bestkeptsecret.nl/live
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.688
Tijdstip doet vermoeden dat er gelijktijdig een bekendmaking moet zijn van een Amerikaanse act die nog geen tour bekend heeft gemaakt.
Inderdaad the Strokes dan toch??
 

mart

Playlistbediener
28 mrt 2016
26
0
Zag ook de lay-out veranderd, ben benieuwd! Hopen op gelijk een hele dump met namen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken