Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
LGW past ze uiteraard ook heel goed. Die festivals liggen toch wel in elkaars verlengde met BKS als grote broer!

Na dit geweldige weekend: van de grote festivals heeft BKS de zeker de meeste verwantschap met LGW?, ook in programmering, maar als ontdekfestival met bijbehorend publiek is het van een andere orde.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Patti Smith kondigde vandaag een viertal concerten aan in Duitsland voor begin juni, ze is dus in de buurt.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Patti Smith kondigde vandaag een viertal concerten aan in Duitsland voor begin juni, ze is dus in de buurt.

Dat zou dan voor de zondag kunnen zijn (14/6), maar dan zou ze dus 5 avonden op rij spelen.
Misschien eerder voor een eigen optreden in het Amsterdamse bos of zo?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Op efestivals wordt gemeld dat All Points East volgende week met namen komt. Hopelijk krijgen we dan een beetje een beeld wat er rond die tijd tourt.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Vanmiddag is bekend gemaakt dat er in 2020 geen This is not a love song festival zal zijn. Dit jaar deelden BKS en TINALS veel namen.
In 2020 ook geen Maifeld Derby.
Het wordt voor BKS volgend jaar dus wat rustiger met ‘gelijkgestemde’ festivals in die periode.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Festivals komen dit jaar langzaam uit hun winterslaap. Van de de meer op alternatieve muziek gerichte festivals is er nog weinig bekend. Ben erg benieuwd naar de eerste tekenen en hopelijk de komende weken ook al wat BKS nieuws.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Festivals komen dit jaar langzaam uit hun winterslaap. Van de de meer op alternatieve muziek gerichte festivals is er nog weinig bekend. Ben erg benieuwd naar de eerste tekenen en hopelijk de komende weken ook al wat BKS nieuws.
Eens, er mogen wel wat meer geruchten komen in deze scene.

Ben erg benieuwd waarmee ze gaan komen.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Dus met het wegvallen van die twee festivals zouden we moeten kijken naar All Points East, PrimaveraSound, Bergenfest, Forbidden Fruit, Northside, en Parklife.
Dat zijn n beetje de festivals waar we de mogelijk (sub)headliners uit kunnen halen:
Dus voor nu:
Underworld
Robyn
Lana Del Rey (rumored PS)
The 1975 (rumored Parklife)

En de namen die gedropt worden bij Heartland, zouden dan bij LiveNation onder de vleuels zitten.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Dus met het wegvallen van die twee festivals zouden we moeten kijken naar All Points East, PrimaveraSound, Bergenfest, Forbidden Fruit, Northside, en Parklife.
Dat zijn n beetje de festivals waar we de mogelijk (sub)headliners uit kunnen halen:
Dus voor nu:
Underworld
Robyn
Lana Del Rey (rumored PS)
The 1975 (rumored Parklife)

En de namen die gedropt worden bij Heartland, zouden dan bij LiveNation onder de vleuels zitten.

Vergeet We love green niet waar Lana del Rey al is aangekondigd!
 

robbie1975

Nieuw lid
15 nov 2019
1
0
The xx, moderat, foals, black keys, tame impala en alt-j zijn wat mij betreft zeer welkom in 2020
 

jopkins

Playlistbediener
17 nov 2019
18
33
The 1975 is bevestigd voor Rock For People in Tsjechië op 18/06.
Lijkt me een grote kansmaker om ook langs Hilvarenbeek te passeren, een weekje vroeger.


https://rockforpeople.cz/en/
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Vind The 1975 niet echt passen bij BKS. Jaren gelden stonden ze er al als kleine band maar als sub of zelfs headliner vind ik ze niet in het profiel passen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Vind The 1975 niet echt passen bij BKS. Jaren gelden stonden ze er al als kleine band maar als sub of zelfs headliner vind ik ze niet in het profiel passen.

The 1975 wordt wel geboekt door Friendly Fire. Maar hun Ziggo show in maart is nog lang niet uitverkocht.
Ik vind ze ook niet zo passen; zou het jammer vinden als zij op BKS zouden staan.
Deze week maar eens kijken waar All Points East mee komt.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Efterklang speelt in juni ook op festivals: https://www.traumzeit-festival.de/line-up/

Was erg mooi op Le guess who?, dus laat maar komen!

Van LGW? mogen ook Moon Duo en Girl Band overkomen.
 

jopkins

Playlistbediener
17 nov 2019
18
33
noid wrote:
Vind The 1975 niet echt passen bij BKS. Jaren gelden stonden ze er al als kleine band maar als sub of zelfs headliner vind ik ze niet in het profiel passen.

The 1975 wordt wel geboekt door Friendly Fire. Maar hun Ziggo show in maart is nog lang niet uitverkocht.
Ik vind ze ook niet zo passen; zou het jammer vinden als zij op BKS zouden staan.
Deze week maar eens kijken waar All Points East mee komt.


Ik wil jullie uitdagen om deze 1975 single toch even een kans te geven.

https://open.spotify.com/track/39sJbSgJmIrB9J1pkRbpaX?si=wJV9cXAVRm-cXc8hlL2Vlw
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.619
The 1975 is een prima band, en imo ook minimaal subheadliner waardig op een festival zoals Lowlands (en evt headliner op DTRH). Maar voor BKS denk ik niet geheel passend in de programmering, al zou ik het zelf toejuichen. Goede popmuziek.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
het leek op een snippet Underworld in de APE2020-teasertweet,
Daar ga ik volgende week zaterdag heen... dus ik hoop het eigenlijk niet. Maar zou er vrede mee hebben, vind het geen verkeerde naam voor BKS.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken