Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.221
2.158
Tame Impala, Caribou, Glass Animals en Whitney staan op All Points East.
Dit jaar zit er wel wat meer tijd tussen APE en BKS dan vorig jaar.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
mdekens wrote:
Ik zie Tame Impala en Caribou op DTRH staan eigenlijk.

Waarom? Als ze op APE staan, dan wordt de kans op BKS een stuk groter natuurlijk.

Zitten ze niet beide bij LiveNation? Niet dat dat een een reden moet zijn om ze gelijk uit te sluiten voor BKS, maar de kans is daardoor wat groter voor DTRH. Daarnaast heeft DTRH ook veelvuldig aangegeven Tame Impala op het festival willen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.221
2.158
mdekens wrote:
Ik zie Tame Impala en Caribou op DTRH staan eigenlijk.

Waarom? Als ze op APE staan, dan wordt de kans op BKS een stuk groter natuurlijk.

Het zou gaan om 23 mei; dus 3 weken voor BKS. Festivals rondom BKS als Northside, We Love Green en Primavera Sound hadden Tame Impala vorig jaar al staan. Kans dat TI vanaf 23 mei tot het weekend van 12 juni in Europa blijft is dus niet zo groot.

Het lijkt logischer dat TI een paar losse optredens doet en dan in juli terugkeert voor de Werchters en Mad Cools.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.221
2.158
mattman wrote:

mdekens wrote:
Ik zie Tame Impala en Caribou op DTRH staan eigenlijk.


Waarom? Als ze op APE staan, dan wordt de kans op BKS een stuk groter natuurlijk.

Zitten ze niet beide bij LiveNation? Niet dat dat een een reden moet zijn om ze gelijk uit te sluiten voor BKS, maar de kans is daardoor wat groter voor DTRH. Daarnaast heeft DTRH ook veelvuldig aangegeven Tame Impala op het festival willen.

All Points East zit niet bij LiveNation.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Tame Impala lijkt mij inderdaad een gelopen zaak in het voordeel van DTRH, maar Caribou heeft natuurlijk al wel twee keer op BKS gestaan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
mattman wrote:

mdekens wrote:
Ik zie Tame Impala en Caribou op DTRH staan eigenlijk.


Waarom? Als ze op APE staan, dan wordt de kans op BKS een stuk groter natuurlijk.

Zitten ze niet beide bij LiveNation? Niet dat dat een een reden moet zijn om ze gelijk uit te sluiten voor BKS, maar de kans is daardoor wat groter voor DTRH. Daarnaast heeft DTRH ook veelvuldig aangegeven Tame Impala op het festival willen.

Dit zal de eerste festivalshow in Europa zijn voor hen, dus we moeten het tot nu toe hiermee doen. Zou mooi zijn als ze in Europa blijven touren tot juli ja. ? Ergens jammer dat ze in 2019 zonodig al zoveel shows moesten doen zonder nieuw album op zak. Nu hebben ze pakweg Glastonbury al ‘verspild’.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
mdekens wrote:

mattman wrote:

mdekens wrote:
Ik zie Tame Impala en Caribou op DTRH staan eigenlijk.


Waarom? Als ze op APE staan, dan wordt de kans op BKS een stuk groter natuurlijk.


Zitten ze niet beide bij LiveNation? Niet dat dat een een reden moet zijn om ze gelijk uit te sluiten voor BKS, maar de kans is daardoor wat groter voor DTRH. Daarnaast heeft DTRH ook veelvuldig aangegeven Tame Impala op het festival willen.

All Points East zit niet bij LiveNation.

Klopt. Vandaar dit ook zeg:
Niet dat dat een een reden moet zijn om ze gelijk uit te sluiten voor BKS, maar de kans is daardoor wat groter voor DTRH
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Zou ik persoonlijk 2 mindere namen vinden.

Lana Del Rey / Tame Impala / Underworld

Zoiets misschien? Spring van geen van 3 dan een gat in de lucht, al ben ik benieuwd naar Lana.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Zou persoonlijk 2 mindere namen vinden. .

Heb ik een beetje bij Underworld. Zie daar sommige mensen nog enthousiast over worden (mogen ze natuurlijk) maar da’s toch ook een stuk festivalmeubilair geworden. Zowel op DTRH als RW een stuk van gezien maar ik blijf het maar een saaie, monotone dreun act vinden. Zou het jammer vinden voor het headlineslot mochten die op BKS staan.

Zie het ook niet echt gebeuren gelukkig. Tot nu toe is nog nooit een headline act van DTRH meteen het jaar daarna op BKS verschenen, of andersom.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Indiaantje89 wrote:
Zou persoonlijk 2 mindere namen vinden. .

Heb ik een beetje bij Underworld. Zie daar sommige mensen nog enthousiast over worden (mogen ze natuurlijk) maar da’s toch ook een stuk festivalmeubilair geworden. Zou het jammer vinden voor het headlineslot mochten die op BKS staan.
Ik ben fan van hun nieuw album, dus ik ga ze zaterdag zien in de Ziggo:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=v_tuGow1X5s[/video]

Maar ik vind het ook niet de gedroomde headliner voor BKS nee. Het zou geen schande zijn, en ik zou me er prima vermaken maar liever wat anders idd.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Tame Impala lijkt me zeer onwaarschijnlijk voor BKS en Underworld is ook nog lang geen zekerheid. Alleen Lana del Rey lijkt een serieuze kandidaat.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Belle and Sebastian is ook een mogelijkheid, vandaag bekend gemaakt voor het Vida Festival in het eerste weekend van juli.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Hopelijk komend jaar dan eindelijk Modest Mouse. Ze hebben net weer een nieuw nummer uitgebracht en touren in Amerika nu (ehh, wanneer niet tho), dus wie weet. Los concert mag ook, misschien nog wel beter zelfs :p

Moet bekennen dat ik er allemaal niet zo mee bezig ben geweest vooralsnog. Zag gisteren ineens een nieuwsbericht langskomen met de eerste namen van Pinkpop. Toen dacht ik, "oh ja, er bestaat ook nog zoiets als festivals". Gelukkig aan Pinkpop alvast geen boeiende namen verloren.

Hoop zelf vooral dat ze de lijn van de laatste 2 jaar doorzetten qua line-up met een sterke undercard. Doet me nog steeds pijn dat ik dit jaar Le Guess Who heb gemist. De line-up daar was best goed met o.a. Godflesh, Earth, Deerhunter, Girl Band, Jenny Hval, Aldous Harding en Negativland die ik wel had willen zien, maar toch zat er niet één dag bij waar ik wel 50 euro voor over had. Afijn, hopelijk programmeert BKS zoals we van ze gewend zijn en zit er in 2020 weer een mooie dag bij.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
252
62
Ik denk niet dat Mojo het laat gebeuren dat Tame Impala gaat headlinen op BKS. Die komen naar DTRH. Is hun droom headliner en ze zijn op tour in Europa. Het is dus mijn verwachting.
 

leon94

Campingartiest
27 okt 2018
68
58
overzicht van vorig jaar:)

25/11 - verandering profielfoto en omslag op facebook. aankondiging 1 headliner
29/11 - aankondiging 4 namen en start voorverkoop
10/12 - 2e headliner
17/01 - 53 nieuwe namen
25/02 - 40 nieuwe namen
24/04 - blokkenschema en laatste namen
04/05 - plattegrond
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
992
119
OK, dus ergens tuseen 1 November en 1 Januari zullen de eerste namen wel gedropt worden. Da's nu dan he ?!
BKS deelde vorig jaar nog best veel namen met APE. Llaten we zeggen dat Caribou dan zeker is ? De nieuwe Glass Animals is ook zeer BKS waardig.
Een hoop van de namen van pitchfork parijs komen ook vaak door naar BKS. Dus Belle en Sebastien is best waarschijnlijk. Ik hoop dat Squid niet door mojo geboekt gaat worden rond BKS.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken