Hoop zelf vooral dat ze de lijn van de laatste 2 jaar doorzetten qua line-up met een sterke undercard. Doet me nog steeds pijn dat ik dit jaar Le Guess Who heb gemist. De line-up daar was best goed met o.a. Godflesh, Earth, Deerhunter, Girl Band, Jenny Hval, Aldous Harding en Negativland die ik wel had willen zien, maar toch zat er niet één dag bij waar ik wel 50 euro voor over had. Afijn, hopelijk programmeert BKS zoals we van ze gewend zijn en zit er in 2020 weer een mooie dag bij.
Zonde dat je Le Guess Who? hebt gemist, was een prachtige editie. Deerhunter speelde de set die we vorig jaar op BKS hadden gehoopt; de set van Aldous Harding was nog mooier dan die op BKS. Het hele festival een geweldig publiek dat er echt voor de muziek was. Zelfs bij de meest lastige ambient en dronesets, voor een volle zaal, was het publiek stil. Een enorm verschil met die ambient zondag in de luidruchtige SEVEN. Björk helaas gemist... En leuk om wat andere zaaltjes in Utrecht te bezoeken
Met Moon Duo, Efterklang, Girl Band, Lightning bolt (in de Casbah!!), Loving (beetje als Real Estate), Tropical Fuck Storm zeker namen die naar BKS20 mogen komen. ik zie BKS ook een Tengger nog wel proberen.