Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
2 bands die ik allebei nog niet heb gezien, en zo ongeveer bovenaan mijn verlanglijstje staan. Ik wilde eigenlijk weer naar Beuningen, maar de keuze wordt me zo wel lastig gemaakt.
Ik was wel klaar met de Massive show met die rode LED lampjes. Daarom Afas in februari overgeslagen, maar de foto's van die show zagen er rete strak uit. Dus zie E graag weer High Violet door the National mooi, maar zoals iedereen al zegt: wel heel snel terug.
Desondanks vind ik het tot nu toe toch best lekker.
Ben van plan om net als vorig jaar RW en BKS te pakken. Maar daar waar RW mij nog niet helemaal kan overtuigen, ben ik hier wel super blij mee. 2 heerlijke namen. Massive Attack nog nooit gezien en staan hoog op mijn lijstje. The National altijd heerlijk en vooral nu met High Violet extra bijzonder. ??
Meh ik had liever een ouder album gehoord. High Violet was geweldig hoor. Maar weinig nummers zijn zeldzaam van dat album. Al is het even geleden dat ik Lemon World heb gehoord.
Ik vind de manier van aankondigen ook erg kut. Ga je in een platenzaak zitten en dan draai je maar 2 plaatjes? Wat een interessant gedoe, dan hadden ze meer namen moeten droppen. Festivaldirecteur komt ook niet goed uit de verf zo.