Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
2 bands die ik allebei nog niet heb gezien, en zo ongeveer bovenaan mijn verlanglijstje staan. Ik wilde eigenlijk weer naar Beuningen, maar de keuze wordt me zo wel lastig gemaakt.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
The national is afgelopen 10 jaar inclusief 2020 dan vgm alleen 2012 en 2015 er niet geweest.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.153
2.915
Derde headliner en andere namen volgen later. Blijkbaar wel nieuwe area's, nieuwe podia en een filmprogramma.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Brian wrote:

Aaran wrote:
Tweede headliner is The national


Ik dacht dat hij van de tweede dag zei? Zaterdag dus?

En inderdaad een viering van High Violet.

Eerste twee headliners zei hij net

The National op de vrijdag staat op de site. Dagkaarten 89 euro, weekend 189.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik was wel klaar met de Massive show met die rode LED lampjes. Daarom Afas in februari overgeslagen, maar de foto's van die show zagen er rete strak uit. Dus zie E graag weer High Violet door the National mooi, maar zoals iedereen al zegt: wel heel snel terug.
Desondanks vind ik het tot nu toe toch best lekker.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.332
High Violet show! Verdomme wat vet. Uiteraard valt er veel te zeggen over alweer National, maar zo’n show maakt wel speciaal.

En Massive Attack. Kan magisch worden op dat strand. KARMACOMA!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Blij dat ik een herkansing krijg voor The National na 2 jaar geleden de clash met Wavves!

Massive Attack ga ik me eens in moeten verdiepen, maar doet me momenteel nog niet heel veel.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Het zijn twee hele mooie namen maar heel spannend niet. Had gehoopt op wat meer namen zodat er ook al wat duidelijk is van de undercard.
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Ben van plan om net als vorig jaar RW en BKS te pakken. Maar daar waar RW mij nog niet helemaal kan overtuigen, ben ik hier wel super blij mee. 2 heerlijke namen. Massive Attack nog nooit gezien en staan hoog op mijn lijstje. The National altijd heerlijk en vooral nu met High Violet extra bijzonder. ??
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.822
High Violet show! Verdomme wat vet. Uiteraard valt er veel te zeggen over alweer National, maar zo’n show maakt wel speciaal.

En Massive Attack. Kan magisch worden op dat strand. KARMACOMA!
Meh ik had liever een ouder album gehoord. High Violet was geweldig hoor. Maar weinig nummers zijn zeldzaam van dat album. Al is het even geleden dat ik Lemon World heb gehoord.

Ik vind de manier van aankondigen ook erg kut. Ga je in een platenzaak zitten en dan draai je maar 2 plaatjes? Wat een interessant gedoe, dan hadden ze meer namen moeten droppen. Festivaldirecteur komt ook niet goed uit de verf zo.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Snap ook niet dat ze er niet wat kleinere namen bij hadden gedaan zodat het beter uit de verf kwam.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken