Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Naast Pavement (exclusief) en Jenny Hval valt de eerste worp van Primavera wel licht tegen.

Als ik de reacties van BKS op sociale media zie dan duurt het nog wel even voordat er iets komt…

Welke reacties zoal? Wel eens met wat je zegt, BKS zal bij de eerste namen toch tenminste een subheadliner of TWO-afsluiter moeten hebben. Misschien hebben ze moeite met de headliners dit jaar (ook gezien deze tactiek van Primavera), maar ze zullen er toch al wel eentje hebben vastliggen?
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
453
Op de vraag: "Wanneer komen de eerste namen naar buiten?" geven ze het antwoord: "Nog niet bekend, maar hou ons in de gaten!".

Ze mogen trouwens ook wel wat nieuwe social media mensen aannemen, dat antwoord in het Engels is me toch gebrekkig.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
Op de vraag: “Wanneer komen de eerste namen naar buiten?” geven ze het antwoord: “Nog niet bekend, maar hou ons in de gaten!”.

Ze mogen trouwens ook wel wat nieuwe social media mensen aannemen, dat antwoord in het Engels is me toch gebrekkig.

... hold an eye on us.
Tja....
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Volgens iemand op efestivals is Massive Attack headliner op Primavera. Lijkt mij ook wel een band waar we nog niet aan hadden gedacht die zomaar op BKS zou kunnen headlinen!
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
Volgens iemand op efestivals is Massive Attack headliner op Primavera. Lijkt mij ook wel een band waar we nog niet aan hadden gedacht die zomaar op BKS zou kunnen headlinen!

Mooie naam, maar wel een die al enkele tours heeft gedaan zonder nieuw werk. Relevant voor BKS?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Baas wrote:
Volgens iemand op efestivals is Massive Attack headliner op Primavera. Lijkt mij ook wel een band waar we nog niet aan hadden gedacht die zomaar op BKS zou kunnen headlinen!

Mooie naam, maar wel een die al enkele tours heeft gedaan zonder nieuw werk. Relevant voor BKS?
Laatste show in AFAS was best tof. Maar dan heb ik toch liever Portishead op die spot. Gewoon doen joh.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
Processierups wrote:

Baas wrote:
Volgens iemand op efestivals is Massive Attack headliner op Primavera. Lijkt mij ook wel een band waar we nog niet aan hadden gedacht die zomaar op BKS zou kunnen headlinen!


Mooie naam, maar wel een die al enkele tours heeft gedaan zonder nieuw werk. Relevant voor BKS?

Laatste show in AFAS was best tof. Maar dan heb ik toch liever Portishead op die spot. Gewoon doen joh.

Heb ook een paar mooie HMH/AFAS-shows gezien van Massive Attack, maar zou op BKS zeker liever Portishead zien.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Volgens iemand op efestivals is Massive Attack headliner op Primavera. Lijkt mij ook wel een band waar we nog niet aan hadden gedacht die zomaar op BKS zou kunnen headlinen!

Lijkt me niet echt een BKS-naam.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
Veel nieuwe namen voor Mad Cool, waaronder Angel Olsen. Zou mooie naam zijn voor BKS!

Namen zijn o.a. Angel Olsen, Charli XCX, Rex Orange County, Nina Kraviz, Peggy Gou, Tom Misch, Phoebe Bridgers, Alec Benjamin, Floating Points, Hobo Johnson, Seasick Steve, Baby Rose, Creeper, The Regrettes, Leon Vynehall, Confidence Man, Arlo Parks, Viva Belgrado.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
Volgens efestivals zou HAIM vandaag een affiche gedeeld hebben (en snel weer offline gehaald) van Mad Cool waarop ook the Strokes staan:

https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/efestivals/forums/monthly_2019_11/FB_IMG_1575057767924.jpg.9fcb1d2d4cd15c4e7cde6313f6910e92.jpg

Dat zou dan het eerste Europese festival volgend jaar zijn waarop zij bevestigd worden. Benieuwd of zij al tijdens Best Kept Secret in Europa zijn.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Opties voor headliner lijken nu te zijn Lana del Rey, The Strokes, Massive Attack,,Tame Impala, Underworld. Daar zullen er ook een aantal van op DTRH staan en er zijn nog mogelijkheden onder de radar lijkt het aangezien er nog flink wat festivals met de eerste namen moeten komen.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Wacht Massive Attack dan niet de resultaten van hun onderzoek af voordat ze verder gaan met optreden?

https://www.theguardian.com/music/2019/nov/28/massive-attack-to-help-map-music-industrys-carbon-footprint
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
Opties voor headliner lijken nu te zijn Lana del Rey, The Strokes, Massive Attack,,Tame Impala, Underworld. Daar zullen er ook een aantal van op DTRH staan en er zijn nog mogelijkheden onder de radar lijkt het aangezien er nog flink wat festivals met de eerste namen moeten komen.

Dat is inderdaad wel het lijstje voor nu. Voor DTRH wellicht nog the Killers, Chemical Brothers, misschien 21 pilots?
Omdat BKS gelijktijdig met de Primavera's valt is nog wel de vraag welke headliners er met Primavera gedeeld worden. In de namen die nu langskomen lijken mij eigenlijk (naast Pavement natuurlijk) Lana del Rey en misschien the Strokes namen die daar gaan headlinen. Er ontbreken dus nog wat (kleinere) headliners.
Op efestivals werd eerder nog gesproken over Nine Inch Nails (komen dus niet) en Arcade Fire. Misschien dat een Portishead toch nog gaat touren. Of een Beach House of zo?
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
noid heeft een mooi overzicht gemaakt.
Dat is inderdaad wel het lijstje met namen die we nu kennen. Voor DTRH wellicht nog the Killers, Chemical Brothers, misschien 21 pilots?
Omdat BKS gelijktijdig met de Primavera's valt is nog wel de vraag welke headliners er met Primavera gedeeld worden. In de namen die nu langskomen lijken mij eigenlijk (naast Pavement natuurlijk) Lana del Rey en misschien the Strokes namen die daar gaan headlinen. Er ontbreken dus nog wat (kleinere) headliners.
Op efestivals werd eerder nog gesproken over Nine Inch Nails (komen dus niet) en Arcade Fire. Misschien dat een Portishead toch nog gaat touren. Of een Beach House of zo?
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Nederlands elftal speelt dus op 14 juni om 21:00. Dat het niet clasht met de headliner van zondag is nog wel mogelijk, CatQ begon dit jaar om 23:15 en LCD SS vorig jaar om 22:30, maar het moet toch wel een verdomd sterke headliner zijn als ze niet willen dat mensen eerder naar huis gaan.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
Nederlands elftal speelt dus op 14 juni om 21:00. Dat het niet clasht met de headliner van zondag is nog wel mogelijk, CatQ begon dit jaar om 23:15 en LCD SS vorig jaar om 22:30, maar het moet toch wel een verdomd sterke headliner zijn als ze niet willen dat mensen eerder naar huis gaan.

Gewoon die eerste Nederlandse festivalset van the Strokes op zondag zetten!
Het tijdstip van die wedstrijd is voor de organisatie lastig (tijdens de sub op ONE en de afsluiters in de tenten), maar ik kan me niet goed voorstellen dat al veel mensen zo vroeg weggaan dat ze om 21.00 thuis zijn. Het scherm heeft BKS al aangekondigd:
https://3voor12.vpro.nl/update~61c0deec-e0a1-443d-a369-e90bb3a54634~best-kept-secret-kan-zijn-grote-scherm-voor-het-ek-vast-bestellen~.html
Dat zal vast wel publiek trekken, en bij de afsluiters in de tenten zal het wat rustiger zijn dan pakweg bij Lizzo en Interpol dit jaar.
Vergeet niet dat een deel van het publiek weinig met voetbal heeft, niet uit Nederland komt, of het niet erg vindt om voor een mooi programma die eerste wedstrijd te missen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken