Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Timmetje wrote:
O wat hoop ik op die drie als headliners op BKS!!!!

Het zou heel mooi zijn, maar of dit ook echt realistisch is?

Ik vind het, met wat we nu (nog maar) weten, het meest realistische trio toch. Zal vast nog veranderen natuurlijk.

Lana Del Rey hoeft van mij niet, The 1975 hoeft van mij niet, god zelfs Thom Yorke hoeft van mij niet.
Zet gewoon dingen als Wavves en Ron Gallo en dergelijke op de FIVE en mij hoor je niet klagen.

Al kwam ik wel op de proppen met het idee The Strokes - Thom Yorke - Lana Del Rey, omdat ik dit echt een realistisch lijstje vind. Gevarieerder kan bijna niet. En financieel gaan The Strokes wel zwaar doorwegen. Thom Yorke valt echt wel mee (voor zo'n hoge spot) denk ik. Als een combo als Radiohead - Arcade Fire of Arctic Monkeys - The National kan dan kan The Strokes - Thom Yorke zeker. En denk dat Lana Del Rey qua prijs ook wel een gemiddelde is wat headliners BKS betreft.

Vind dat iedereen er wel makkelijk aan voorbij gaat dat the Strokes straks al 14 jaar niet in Nederland hebben gespeeld. Sowieso in Europa steeds enkel losse data, en zie het anno 2019 niet als de band die even 5k kaartjes wegzet.

Vind dat iedereen er wel makkelijk aan voorbij gaat dat the Strokes straks al 14 jaar niet in Nederland hebben gespeeld. Sowieso in Europa steeds enkel losse data, en zie het anno 2019 niet als de band die even 5k kaartjes wegzet.
Denk dat daardoor de hype alleen maar "meer" is.

We weten allemaal data ze waarschijnlijk niet meer zo goed zijn live ;). Maar vele van ons hebben nooit de kans gehad om ze een keer te zien.

We weten allemaal data ze waarschijnlijk niet meer zo goed zijn live ;). Maar vele van ons hebben nooit de kans gehad om ze een keer te zien.

Nog erger, ik had de kans ze live te zien, maar heb het niet gedaan. Op Metropolis 2001 vroeg de ene vriendin of ik meeging naar The Strokes en de andere of ik meeging naar My Vitriol. The Strokes kende ik nog niet, My Vitriol een paar nummers die ik wel ok vond. Ik heb geen enkele behoefte ze te zien optreden in 2020, misschien juist daardoor, dat het maar als een matige compensatie zou voelen voor destijds.

Ik zag The Strokes afgelopen zomer in Parijs en dat was gewoon erg goed hoor, afgezien van een slechte geluidsmix en veel technische problemen. Ze speelden erg strak en leken er zowaar zelfs zin in te hebben. Je moet wel wat geluk hebben met het humeur van Julian Casablancas...

Dat zou ik nog niet meteen durven zeggen hoor, de live videos van afgelopen zomer zagen er toch helemaal niet slecht uit!
[video]https://www.youtube.com/watch?v=HVfAlINGJA4[/video]

[video]https://www.youtube.com/watch?v=hDBFwj9-9tA[/video]

[video]https://www.youtube.com/watch?v=rc7V0uxQ0bc[/video]

Zou er weer een Early Bird actie komen? Ik vind dat altijd een prettige actie, omdat ik elk jaar toch voldoende voor mijn smaak aantref op BKS. En zodra ik de tickets dan in the pocket heb, kan voor mij het echte aftellen weer beginnen. Het is nu half oktober, zal nog wel even duren voordat er iets van dien aard bekend wordt. Maar mocht er nu toch snel zo'n actie komen zou dat wellicht de juiste remedie zijn tegen mijn licht-ontluikende hefstdepressie.

Net even gekekenm op de lijst met FF-artiesten, daar zit voldoende bij om mij blij te maken. Met stip op nummer één op mijn wensenlijstje staat Lana del Rey. Verder zou ik Israel Nash en Marlon Williams ook heel graag weer eens zien. Maar goed, eerst moeten die bladeren nog vallen...

Zou er weer een Early Bird actie komen? Ik vind dat altijd een prettige actie, omdat ik elk jaar toch voldoende voor mijn smaak aantref op BKS. En zodra ik de tickets dan in the pocket heb, kan voor mij het echte aftellen weer beginnen. Het is nu half oktober, zal nog wel even duren voordat er iets van dien aard bekend wordt. Maar mocht er nu toch snel zo’n actie komen zou dat wellicht de juiste remedie zijn tegen mijn licht-ontluikende hefstdepressie.

Net even gekekenm op de lijst met FF-artiesten, daar zit voldoende bij om mij blij te maken. Met stip op nummer één op mijn wensenlijstje staat Lana del Rey. Verder zou ik Israel Nash en Marlon Williams ook heel graag weer eens zien. Maar goed, eerst moeten die bladeren nog vallen…

Was het niet zo dat die Early Birds de vorige jaren al vrijwel direct in de verkoop gingen? Volgens mij had ik vorig jaar half september al een ticket. Ik heb het idee dat ze dit jaar gewoon helemaal geen Early Birds meer zullen doen. Misschien omdat dat een klein gaatje in de begroting sloeg? We zullen dus eerst namen af moeten wachten en dan begint de verkoop vast snel.

Ik had 14 juni 2018 al een ticket voor 2019, dus de verkoop van Early Birds begon vrijwel direct.

Was het niet zo dat die Early Birds de vorige jaren al vrijwel direct in de verkoop gingen?

Ja, direct na de editie van 2018 kon je die al kopen.

Afgelopen editie gingen die goedkopere early bird tickets in grote getale ticketswap op toen de eerste bekendmakingen waren gedaan en de reguliere tarieven werden gehanteerd. Misschien dat het nog een rol speelt, speculatie is natuurlijk niet de reden van de verkoop van zulke tickets. Kan me voorstellen dat de organisatie dan liever wacht met de verkoop en zo zelf ook meer opbrengsten uit kaartverkoop haalt.

Paar weken terug Paracetamøl gezien, Nederlands bandje die niet zou misstaan op een van de kleinere podia van BKS 2020.

Nou, Thom Yorke op 6 juli naar AFAS Live. Die kunnen we wel afschrijven lijkt me zo.. Jammer.

UK data van Foals in 2020:

29 April – Edinburgh
02 May – London
06 May – Blackpool
09 May – Birmingham
10 July – Cardiff

Ze zijn in ieder geval in de buurt volgend jaar

Users who are viewing this thread