Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

En meer geruchten zijn altijd welkom, we moeten nog een inhaalslag op het Pinkpop topic maken ;).

Dat is sowieso een Mission Impossible :-)

Verwacht geen headliner, dat stond hij op DTRH ook niet. Ik denk ook dat hij dat zelf ook niet wil, trouwens.

Verwacht geen headliner, dat stond hij op DTRH ook niet. Ik denk ook dat hij dat zelf ook niet wil, trouwens.
Dat hoeft elkaar toch niet uit te sluiten? Nouja het is geen 100% zekere headliner natuurlijk. Toch zal hij stiekem best wat kaarten verkopen. Maar als ze wat beters kunnen krijgen dan zullen ze het vast wel gaan doen. Ben benieuwd waarmee ze gaan komen.

mdekens wrote:

Dat hoeft elkaar toch niet uit te sluiten? Nouja het is geen 100% zekere headliner natuurlijk. Toch zal hij stiekem best wat kaarten verkopen. Maar als ze wat beters kunnen krijgen dan zullen ze het vast wel gaan doen. Ben benieuwd waarmee ze gaan komen.

Klopt hoor. Ik zou zelf ook een ticket kopen, mocht hij ergens op een ander podium staan.

Is Wilco groot genoeg om te headlinen? Qua repertoire zeker, maar qua populariteit kan ik het moeilijk inschatten.

Thom Yorke heeft op DTRH vorig jaar de headliner spot afgewezen om in de tent te kunnen staan. Moet ook wel, want anders komt die lichtshow niet tot z'n recht.

Ik denk dat Thom York wel de One zal headlinen ja, al hoeft dat niet voor mij.

Qua grote namen zie ik zoiets wel gebeuren (waarbij de tweede of subt op de ONE of headliner is in de TWO):
Thom Yorke - Metronomy
Lana Del Rey - Wilco
The Strokes - King Gizzard & The Lizard Wizard

Verwacht Whitney ook sowieso weer! Was zeer goed vorige keer, nieuw album uit en staan al op Roskilde 2 weken later.

EDIT: Oké bovenstaande van Thom Yorke wist ik niet... Al kan deze show misschien wel anders zijn + misschien kon DTRH niet garanderen dat het al donker was tijdens de headliner op de ONE ofzo... Goh we zien wel weer! Ontzettend benieuwd alvast!

Ik zie nu net dat Low Festival Two Door Cinema bekend heeft gemaakt. Heeft ook een BKS verleden gehad.

Ik zie nu net dat Low Festival Two Door Cinema bekend heeft gemaakt. Heeft ook een BKS verleden gehad.

Is wel pas begin augustus blijkbaar... Dus geen idee hoe interessant dat voor BKS is. Zie die band nu ook geen 2 maanden aan een stuk in Europa zitten.

Indiaantje89 wrote:

Is wel pas begin augustus blijkbaar… Dus geen idee hoe interessant dat voor BKS is. Zie die band nu ook geen 2 maanden aan een stuk in Europa zitten.
Zijn Noord-Ieren ;) dus die zitten regelmatig in Europa.

Thom Yorke heeft natuurlijk met Radiohead op de headline spot gestaan. Toen was het bij de start ook zo goed als donker. Lijkt mij een uitstekende spot voor hem. TWO zal te klein zijn, vrees ik. Die lijkt me inderdaad voor Wilco dan weer uitermate geschikt.

Thom Yorke met potlood of pen opschrijven?

Met Lana Del Rey én The Strokes als overige headliners heb je wel een heuuul fijn rijtje headliners.
Wilco, Metronomy en King Gizzard & the Lizzard Wizard erbij en het affiche kan al haast niet anders dan geweldig zijn.

Lollapalooza's > Strokes > donderdag > Hurricane / Southside > FKP Scorpio > Friendly Fire > BKS

Nou, Strokes op BKS in 2020, logisch?

Thom Yorke met potlood of pen opschrijven?

Met Lana Del Rey én The Strokes als overige headliners heb je wel een heuuul fijn rijtje headliners.
Wilco, Metronomy en King Gizzard & the Lizzard Wizard erbij en het affiche kan al haast niet anders dan geweldig zijn.
Metronomy en King Gizzard mogen wegblijven.

Zie Wilco eigenlijk ook wel headliner zijn op Once In A Blue Moon, in dezelfde rol als EELS dit jaar.
Maar BKS is ook een meer dan reële optie.

Ik word wel enthousiast van de namen die hier nu langs komen! Metronomy hoeft niet zo, maar verder...

Lollapalooza’s > Strokes > donderdag > Hurricane / Southside > FKP Scorpio > Friendly Fire > BKS
Nou, Strokes op BKS in 2020, logisch?
Die had ik nog niet zo bekeken ! The Strokes, maar ook Black keys of Catfish and the Bottlemen, zou echt nice zijn.

Lana del Rey mag best komen maar liefst dan "op zondag".

Ik weet dat dit tot 2017 zeker geen BKS act zou zijn, maar Kaiserchiefs is toch niet zo heel duur tegenwoordig (Vestrock-Dennis kan het mischien weten ?) ?
en ze hebben een goed album gemaakt, misschien maakt dat laatste album ze dan juist weer meer geschikt voor Mojo festivals.

O en The Murder Capital MOET komen.

Ik weet dat dit tot 2017 zeker geen BKS act zou zijn, maar Kaiserchiefs is toch niet zo heel duur tegenwoordig (Vestrock-Dennis kan het mischien weten ?) ?
en ze hebben een goed album gemaakt, misschien maakt dat laatste album ze dan juist weer meer geschikt voor Mojo festivals.

Ik zou net zeggen dat het tot BKS2017 net wél nog kon, maar nu niet meer.
In die tijd werden er vaker dingen als The Vaccines, Circa Wavves, Editors, Two Door Cinema Club en dergelijke neergezet, een rijtje waar Kaiser Chiefs best wel tussen past. Dat soort bands zie je de laatste 2 edities echt niet meer.

Users who are viewing this thread