Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Nieuwe namen. Nice!

Ook echt een snelle counter na het teleurstellende DTRH nieuws. Doen ze goed.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ben benieuwd naar de nieuwe namen, en ik schok al even dat we namen gaan krijgen zonder Maurits Westerisk. Denk dat de naam van BKS vanavond ook gaat veranderen naar Maurits Westerisk Secrets.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
Hopelijk nog een aantal mooie namen voor de zondag. Zit een dagticket te overwegen voor Avalanches, Belle and Sebastian en Massive Attack. Gooi daar nog wat moois bij en ik heb mijn ticket vanavond in de pocket.

Weekendje DTRH en dagje BKS dit jaar.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Zit een dagticket te overwegen voor Avalanches, Belle and Sebastian en Massive Attack.

Is de enige dacht dat ik nog niets "per sé" moet zien. Dus mag van mij toch ook nog wat sterkers bij komen hoor. Vrijdag en zaterdag zijn al wel vrij goed gevuld!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Timmetje wrote:
Zit een dagticket te overwegen voor Avalanches, Belle and Sebastian en Massive Attack.

Is de enige dacht dat ik nog niets “per sé” moet zien. Dus mag van mij toch ook nog wat sterkers bij komen hoor. Vrijdag en zaterdag zijn al wel vrij goed gevuld!

Ik vind de zondag ook de sterkste dag eigenlijk. Net door Massive Attack, Avalanches en Belle & Seb op 1 dag. 3 favorietjes van mij. ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Hoe is The Avalanches live? Ik vind het op plaat leuke muziek, maar geen idee hoe het live overkomt.

Belle & Sebastian vind ik wel erg setlist afhankelijk, dat kan soms een hit or miss zijn.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Goh nieuwe namen zo snel na DTRH, das toch wel een unicum. Leuk ook het via een podcast te doen. Hopelijk stellen die gasten de vragen die wij ons hier ook stellen (hoe het weer wordt en zo).
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
VRIJDAG
The National - Diiv - Black Lips - Squid - Tropical Fuck Storm
BadBadNotGood - Soccer Mommy - Surfbort - Tinariwen - Dope Lemon

ZATERDAG
The Strokes - Fontaines DC - Rolling Blackouts CF - Beach Bunny - Black Midi - Pottery
Black Country, New Road - Sheer Mag - Easy Life

ZONDAG
/
Massive Attack - Belle And Sebastian - Metronomy - Weyes Blood - Los Bitchos - Yellow Days

Op vrijdag nog graag een niet al te moeilijke stevige naam die me aanspreekt zoals The Raconteus, Dinosaur Jr,...
Op zaterdga nog graag een rustigere grote naam die me aanspreekt à la Cat Power, Father John Misty
En die zondag mag nog een goeie sub hebben (Biffy Clyro, Beach House,...) en nog wat gitaarbandjes die me aanspreken (Faux Ferocious, Together Pangea, Hockey Dad, Twin Peaks,...)
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
161
41
Om 18u die podcast dus. Dit is geen livestream neem ik aan? Dan weten we in principe meteen de namen.
Hopelijk krijgen we ook wat meer andere info over het terrein, de podia, etc.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
@neracroft
Over gitaarbandjes op zondag gesproken: ik zou GHUM toch echt niet overslaan. Zeer getalenteerde band in de postpunk hoek.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Om 18u die podcast dus. Dit is geen livestream neem ik aan? Dan weten we in principe meteen de namen.
Hopelijk krijgen we ook wat meer andere info over het terrein, de podia, etc.
Misschien staat de website al eerder open :D.
 

splinter013

Playlistbediener
22 jan 2020
46
50
Ik ben heel benieuwd wat we van vanavond kunnen verwachten. Denken jullie dat ze een paar namen bekend gaan maken? Of echt meteen alle namen?
Het zou mij namelijk niks verbazen als het ineens een wekelijkse podcast is waarin ze per show 2/3 namen bekendmaken.
De kans op Earl Sweatshirt lijkt nu aanzienlijk groter aangezien Woo-hah & DTRH hem nog niet hebben aangekondigd. Wel jammer dat Smino op Woo-hah staat en Clairo op DTRH. Die hadden wat mij betreft mooi op het BKS affiche gestaan.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Ben zelf nogal een digibeet, maar hebben er al mensen succes met het zoeken naar afbeeldingen op de site van BKS? :)))
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
161
41
In vergelijking met DTRH vind ik het heel aangenaam dat we min of meer kunnen verwachten wat voor een kaliber namen we nog mogen verwachten. De drie headliners staan vast, we hebben al een aantal mooie subs en de line-up is al mooi gevuld met spannende kleinere namen. Alles wat er vanavond bij komt is extra, en BKS kennende zal het weer dik de moeite zijn. De manier van communiceren en het bekend maken van hun namen, straalt gewoon meer vertrouwen uit. Een heel andere situatie dan bij DTRH, waar alles op losse schroeven lijkt te staan en het niet echt duidelijk is wat je nog mag verwachten.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
In vergelijking met DTRH vind ik het heel aangenaam dat we min of meer kunnen verwachten wat voor een kaliber namen we nog mogen verwachten. De drie headliners staan vast, we hebben al een aantal mooie subs en de line-up is al mooi gevuld met spannende kleinere namen. Alles wat er vanavond bij komt is extra, en BKS kennende zal het weer dik de moeite zijn. De manier van communiceren en het bekend maken van hun namen, straalt gewoon meer vertrouwen uit. Een heel andere situatie dan bij DTRH, waar alles op losse schroeven lijkt te staan en het niet echt duidelijk is wat je nog mag verwachten.

Tja, wat noem je op losse schroeven als je met een line-up zonder de echt grote headliners toch gaat uitverkopen? Moet ik van BKS nog maar zien terwijl er daar ook nog eens dik 10.000 man minder te verwachten valt. Nee, bij DTRH zitten ze in een luxe positie waar ze bij BKS wel eens jaloers op zouden kunnen zijn aangezien hun bezoekersaantal veel meer gerelateerd is aan de line-up.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
161
41
cloudyshoes wrote:
In vergelijking met DTRH vind ik het heel aangenaam dat we min of meer kunnen verwachten wat voor een kaliber namen we nog mogen verwachten. De drie headliners staan vast, we hebben al een aantal mooie subs en de line-up is al mooi gevuld met spannende kleinere namen. Alles wat er vanavond bij komt is extra, en BKS kennende zal het weer dik de moeite zijn. De manier van communiceren en het bekend maken van hun namen, straalt gewoon meer vertrouwen uit. Een heel andere situatie dan bij DTRH, waar alles op losse schroeven lijkt te staan en het niet echt duidelijk is wat je nog mag verwachten.

Tja, wat noem je op losse schroeven als je met een line-up zonder de echt grote headliners toch gaat uitverkopen? Moet ik van BKS nog maar zien terwijl er daar ook nog eens dik 10.000 man minder te verwachten valt. Nee, bij DTRH zitten ze in een luxe positie waar ze bij BKS wel eens jaloers op zouden kunnen zijn aangezien hun bezoekersaantal veel meer gerelateerd is aan de line-up.
Helemaal mee eens! Maar als bezoeker zijnde, is het natuurlijk alleen maar voordelig als een festival alles op alles zet om een kwalitatieve line-up te presenteren.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Hoorde hierboven Dirk en Peuk even gedropt worden, nu over Belgische namen gesproken, het ruigere werk voor de Casbah zeg maar: Every Stranger Looks Like You zou een UITSTEKENDE keuze zijn! Geen idee of ze nog bestaan maar op Breda Barst 2018 gezien en supervet!!! (BKS lezen jullie even mee? Tip! ) Al was het maar voor 2021...https://3voor12.vpro.nl/update~a7d5cd10-c4e3-4de3-b84c-8d2c45ee98d6~bb18-every-stranger-looks-like-you-klinkt-hard-snel-en-piekfijn~.html
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken