Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.468
1.616
Hoop dat ze komend jaar niet opnieuw om wat voor reden dan ook in Nieuw-Zeeland blijft steken, nog niet de kans gehad om haar live te zien dus die staat van de huidige namen wel bovenaan mijn lijstje om te zien. Voor mezelf nog eens op een rijtje gezet welke acts allemaal touren in de periode van BKS, en ben hard aan het duimen voor the Good, the Bad and the Queen (dan is mijn BKS gemaakt) en Janelle Monae.
 

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
Ben heel blij met de bevestiging door Aldous, vorig jaar moeten missen omdat ze haar tour af brak om in NZ aan een nieuw album te werken (dat er trouwens nog niet is). Het verbreken van haar relatie met Marlon Williams zal wellicht ook mee gespeelt hebben. Nu komt ze dan toch echt, helemaal geweldig, dank organisatie met deze pracht boeking!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.249
2.188
Aldous Harding is een mooie boeking. Hopelijk is deze zelfbevestiging een voorloper van nog een mooi lijstje namen deze week.
 

kiwi

Playlistbediener
6 nov 2018
24
0
Nice, dat zag ik niet aankomen, dan ben ik niet meer de enige kiwi op het festival :) Eerste teken van leven in een lange tijd.
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
133
103
Jammer, geen klein pakketje vandaag dus.


Zou dat niet als wanhopig geëvenaard kunnen worden? als ze gelijk de dag na DTRH een pakketje bekent maken. het zelfde bij Pinkpop met m&s.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.249
2.188
Indiaantje89 wrote:
Jammer, geen klein pakketje vandaag dus.

Zou dat niet als wanhopig geëvenaard kunnen worden? als ze gelijk de dag na DTRH een paketje bekent maken. het zelfde bij Pinkpop met m&s.

Die M&S-aankondiging direct na Bon Iver was inderdaad een beetje treurig, maar het had wel het effect dat het bericht over BKS op sites van Oor, 3voor12 en festileaks wat naar beneden zakte. Ik denk dat BKS inderdaad de momenten zoekt dat ze voldoende aandacht kregen. De aankondiging afgelopen dinsdag van Kraftwerk heeft het, als het gaat om genereren van aandacht, een stuk beter gedaan; met ook een item 's avonds bij 3voor12 radio.

Een aankondiging vandaag met namen als Aldous Harding, Beach House of Christine + the Queens zou meteen afgezet worden tegen de DTRH-namen. Heeft niet zoveel zin. Vermoed dat we deze week geen namen krijgen en het zou me zelfs niet helemaal verbazen als BKS tot na de feestdagen wacht.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.979
555
Eens dat vandaag misschien niet de meest logische dag zou zijn, nu die mooie drop van DTRH nog een beetje na beeft. Maar ik verwacht dat ze wel redelijk snel gaan reageren, misschien morgen al. Ze gaan zeker niet tot na de feestdagen wachten, mede gezien het feit dat BKS géén compensatie voor de BTW-verhoging in de ticketprijs heeft verwerkt. Die willen dus zoveel mogelijk tickets voor de jaarwisseling verkopen, lijkt me.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.249
2.188
Eens dat vandaag misschien niet de meest logische dag zou zijn, nu die mooie drop van DTRH nog een beetje na beeft. Maar ik verwacht dat ze wel redelijk snel gaan reageren, misschien morgen al. Ze gaan zeker niet tot na de feestdagen wachten, mede gezien het feit dat BKS géén compensatie voor de BTW-verhoging in de ticketprijs heeft verwerkt. Die willen dus zoveel mogelijk tickets voor de jaarwisseling verkopen, lijkt me.

De ticketprijzen van BKS liggen een stukje hoger dan van DTRH en BKS heeft vrij veel kaarten met de goedkopere early birds-actie weggezet. Zou het kunnen dat BKS gewoon op een wat andere manier met die BTW is omgegaan?
Andere afweging kan nog zijn dat BKS en DTRH willen profiteren van 13e maanden en zo, maar ook dan zal BKS een moment moeten hebben met voldoende aandacht.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.979
555
visdave34 wrote:
Eens dat vandaag misschien niet de meest logische dag zou zijn, nu die mooie drop van DTRH nog een beetje na beeft. Maar ik verwacht dat ze wel redelijk snel gaan reageren, misschien morgen al. Ze gaan zeker niet tot na de feestdagen wachten, mede gezien het feit dat BKS géén compensatie voor de BTW-verhoging in de ticketprijs heeft verwerkt. Die willen dus zoveel mogelijk tickets voor de jaarwisseling verkopen, lijkt me.

De ticketprijzen van BKS liggen een stukje hoger dan van DTRH en BKS heeft vrij veel kaarten met de goedkopere early birds-actie weggezet. Zou het kunnen dat BKS gewoon op een wat andere manier met die BTW is omgegaan?
Andere afweging kan nog zijn dat BKS en DTRH willen profiteren van 13e maanden en zo, maar ook dan zal BKS een moment moeten hebben met voldoende aandacht.
Misschien dat ze er anders mee om zijn gegaan (verhoging al verdisconteerd in de huidige prijs), maar dan nog: over elk kaartje dat ze na 31 december verkopen betalen ze 9% ipv 6% BTW, dus het streven om zoveel mogelijk kaarten voor die tijd te verkopen, blijft. Althans, dat zou ik verwachten.
Die 13e maand zou een overweging kunnen zijn. En kaartjes die als cadeau voor de feestdagen weggegeven worden.

Maar goed, feit is natuurlijk dat ik gewoon HOOP op een snelle reactie... :)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ach, gewoon morgen om 8 uur Tame Impala met nog mooie namen als Danny Brown, Spiritualized, Beach House, Aldous Harding (dan officieel), Janelle Monaé, Denzel Curry, Stephen Malkmus & The Jicks, Yves Tumor, Big Red Machine, Suede en Nas en hopsakee iedereen blij!
 

usthem

Campingartiest
11 jan 2018
66
0
Ach, gewoon morgen om 8 uur Tame Impala met nog mooie namen als Danny Brown, Spiritualized, Beach House, Aldous Harding (dan officieel), Janelle Monaé, Denzel Curry, Stephen Malkmus & The Jicks, Yves Tumor, Big Red Machine, Suede en Nas en hopsakee iedereen blij!

Als dit gebeurt dan kan mijn zomer al niet meer stuk
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Nice, dat zag ik niet aankomen, dan ben ik niet meer de enige kiwi op het festival
1f642.svg
Eerste teken van leven in een lange tijd.

Er zijn elk jaar heel veel kiwi’s op het festival. Helaas loopt het met de meeste niet zo goed af...... :wink:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Ach, gewoon morgen om 8 uur Tame Impala met nog mooie namen als Danny Brown, Spiritualized, Beach House, Aldous Harding (dan officieel), Janelle Monaé, Denzel Curry, Stephen Malkmus & The Jicks, Yves Tumor, Big Red Machine, Suede en Nas en hopsakee iedereen blij!
Je vergeet Guided By Voices en Built To Spill.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken