Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
THE STROKES…. Het moet gewoon, zou magistraal zijn! Al lijkt de datum met niet zo ideaal. The Strokes gaan geen maanden touren maar een select aantal festival doen lijkt me. En dan is een periode van meer dan een maand tussen wat te veel vrees ik.

Zou zeggen dat je dan je hoop moet vestigen op APE. Als die genoeg geld naar ze gooien dat ze daar willen staan, lijkt me dat BKS ook weer kans maakt. Die zouden dan 25 mei of 1 juni in Londen staan. Maar voor APE geldt beetje zelfde redenering dan: (bijna) anderhalve maand voor BBK. Maarja, het zijn iets van 5-6 weekenden, overal een festivalletje en ze mogen weer naar huis...?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.003
6.301
Snow Patrol ook in de buurt.. weet dat de meeste het niks vinden maar toch blijf het een optie (ik vind ze zelf wel ok).

Heb het idee dat Tame Impala naar Lowlands gaat. Maar met Bon Iver - Kraftwerk - The Strokes zou je prima 3 namen hebben hoor.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Snow Patrol lijkt mij niet voor BKS.
Sufjan Stevens zou geweldig zijn, maar zit wel in hetzelfde vaarwater als Bon Iver.

Ik verwacht dat de derde headliner er een uit het rijtje Tame Impala, The Strokes, Christine + the Queens wordt. Die laatste lijkt mij vrijwel zeker voor BKS, maar vraag is of het een sub- of headlinerplek wordt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.003
6.301
Christine zou gewoon een zwakke derde headliner zijn hoor... dan gaan mensen op tijd naar huis die zondag.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dan zouden ze voor de derde keer komen. En ik moet zeggen, ze hebben wel ns ongeinspireerder op het podium gestaan dan dit jaar. Die nieuwe drumster is vet. goed.

Ze zitten ook nog eens bij Friendly Fire dacht ik. Deze show zal ongetwijfeld beter zijn dan de vorige.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Is er een nieuw whatsapp nummer? Vandaar dat ik de Kraftwerk bevestiging niet doorkreeg...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.003
6.301
Is er een nieuw whatsapp nummer? Vandaar dat ik de Kraftwerk bevestiging niet doorkreeg…
Nee dat stond in de aankondiging van de Kraftwerk bekendmaking (in de Whatsapp).

Hier staat het nieuwe nummer ook: https://www.bestkeptsecret.nl/whatsapp-service/
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Volgens mij is dat nummer hetzelfde gebleven. Ik ben wel toegevoegd aan die groep, maar heb bij Kraftwerk ook geen melding gehad.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Volgens mij is dat nummer hetzelfde gebleven. Ik ben wel toegevoegd aan die groep, maar heb bij Kraftwerk ook geen melding gehad.
Het nummer dat nu in die link staat, is wel een ander nummer dan ik in mijn telefoon had staan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.003
6.301
Ik kreeg dit bericht bij Kraftwerk:

Deze ochtend sturen we je wat Computer Love! Kraftwerk sluit de zaterdag van Best Kept Secret Festival 2019 af met een audiovisueel totaalspektakel: Kraftwerk 3D. Not kidding: ze nemen 25.000 3D-brillen mee. Een band vernieuwender dan Kraftwerk is er nauwelijks. Artiesten van David Bowie tot Daft Punk tot Aphex Twin lieten zich beïnvloeden door het viertal uit Düsseldorf en je hoeft maar een technoclub binnen te lopen of een Kraftwerk-track is het hoogtepunt van de avond. Kraftwerk 3D, zaterdag 1 juni op Best Kept Secret. Kaarten zijn in de verkoop op onze website: www.bestkeptsecret.nl

Binnenkort verandert het telefoonnummer van onze Best Kept Secret Whatsapp service. Wil je ook in de toekomst op de hoogte blijven? App dan even 'Subscribe' naar ons nieuwe nummer: +31 6 29 82 40 00.

<en dan nog een keer maar dan in het Engels>
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.971
2.719
Ik kreeg hetzelfde bericht rondom de aankondiging van Kraftwerk inderdaad. Was vergeten om het nieuwe nummer toe te voegen, dus dat heb ik net pas gedaan. Zoals visdave34 zegt staat bij dat nummer "Laatst gezien di om 14:41."
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Ik ga iets heel geks zeggen: The Strokes gaan naar DTRH en Tame Impala komt naar BKS.
Als dat gebeurt, spring ik een gat in de lucht! Andersom mag overigens ook. Ik geloof alleen niet dat DTRH nog zoveel budget over heeft.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Ik ga iets heel geks zeggen: The Strokes gaan naar DTRH en Tame Impala komt naar BKS.

Zo gek vind ik het niet. Waarschijnlijk komen the Strokes voor enkele exclusieve optredens naar Europa. Als ze al naar de Benelux komen (kennelijk niet naar Werchter) zal dat dus ergens begin juli moeten zijn.
Tama Impala is in het BKS-weekend in ieder geval in Europa en staat op festivals die niet door LiveNation worden geboekt (Hurricane, Primavera). Voor BKS is het, na de bevestiging van Kraftwerk, mooi om een act aan te kunnen kondigen die met nieuw werk komt.

Alleen.... Tame Impala speelt kort voor Lowlands in Noorwegen....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Dirk wrote:
Ik ga iets heel geks zeggen: The Strokes gaan naar DTRH en Tame Impala komt naar BKS.

Als dat gebeurt, spring ik een gat in de lucht! Andersom mag overigens ook. Ik geloof alleen niet dat DTRH nog zoveel budget over heeft.

Denk je? Mij lijken 'Editors - Thom Yorke - Underworld' me een pak goedkoper dan 'QOTSA - Anderson Paak - Nick Cave', 3 hoofdacts waarvan er 2 overal in arena's staan en waarbij ik denk dat Paak ook vrij duur is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken