Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Nou, waar passen die in het schema? Deden laatst Paradiso, geen idee of dat (snel) was uitverkocht. Soms zetten ze zoiets vroeg op de ONE neer, of iets later in de TWO. Niet het soort act voor THREE, al te groot voor FIVE?
Zou in ieder geval niet ontevreden zijn met deze naam. Maar heb liever gewoon dat pakketje namen (stuk of 20 ofzo) van BKS zelf…

Lijkt mij inmiddels wel een mooie naam voor ONE.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nou, waar passen die in het schema? Deden laatst Paradiso, geen idee of dat (snel) was uitverkocht.
Dat was volgens mij niet uitverkocht, maar op de foto's te zien wel redelijk gevuld. Vind het ook wel een typische act voor in de middag op ONE.
Zou een mooie naam zijn, volgens mij is Songs of Praise mijn meest geluisterde album van dit jaar.
 

JMWK

Randprogramma
15 dec 2016
156
100
Shame in Paradiso was niet uitverkocht, maar zeker goed gevuld. Prima band voor BKS, wat mij betreft wat later op de avond.
 

perfecttool

Playlistbediener
17 dec 2018
13
0
Laat maar ook lekker wat ‘steviger’ werk komen in de (post)punk hoek zoals Idles, Whispering Sons etc. Daughters mag ook komen.
 

kiwi

Playlistbediener
6 nov 2018
24
0
The Cure heeft gezegd dat ze ongeveer 20 festivals zouden gaan spelen.. ze zijn inmiddels voor 21 festivals bevestigd, dus ik zou er voorzichtig maar rekening mee houden dat ze NL overslaan.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Laat maar ook lekker wat ‘steviger’ werk komen in de (post)punk hoek zoals Idles, Whispering Sons etc. Daughters mag ook komen.

Daughters is nou zo'n band waarmee BKS onderscheidend kan zijn. Maar los van Casbah acts ( en daar lijken ze me echt te groot voor) boeken ze dergelijke acts amper (Swans uitgezonderd). Ik zie ook dat ze heel de maand april door Europa touren dus ik vrees dat ze er geen maand meer aan vast plakken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.303
.@thestrokes will begin their 'global comeback' at Spain's @bilbaobbklive festival in 2019

Daar gaan The Strokes dus...

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.844
12.590
.@thestrokes will <strong class="d4pbbc-bold">begin their ‘global comeback’ at Spain’s @bilbaobbklive festival in 2019

Daar gaan The Strokes dus…

En hiermee de eerste headliner van Lowlands bekend denk ik.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.020
169
Indiaantje89 wrote:
In Duitsland zijn er dan ook amper festivals geschikt voor een act als Tame Impala. Je zou zeggen dat in een gigantisch land als Duitsland ook iets mogelijk moet zijn als BKS. Hurricane komt het dichts bij in de buurt, maar zit ook nog veel met meuk.

Melt is een prima alternatief, wel veel nadruk op techno maar stonden ook namen als Tame Impala in het verleden. Hebben nu bijvoorbeeld ook Bon Iver.
Deichbrand festival wellicht ? Alhoewel dat een beetje een hybride BKS/Pinkpop is.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.364
James wrote:

Indiaantje89 wrote:
In Duitsland zijn er dan ook amper festivals geschikt voor een act als Tame Impala. Je zou zeggen dat in een gigantisch land als Duitsland ook iets mogelijk moet zijn als BKS. Hurricane komt het dichts bij in de buurt, maar zit ook nog veel met meuk.


Melt is een prima alternatief, wel veel nadruk op techno maar stonden ook namen als Tame Impala in het verleden. Hebben nu bijvoorbeeld ook Bon Iver.

Deichbrand festival wellicht ? Alhoewel dat een beetje een hybride BKS/Pinkpop is.

Maifeld Derby is echt Best Kept Secret maar ietsje kleiner gewoon.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.303
James wrote:

Indiaantje89 wrote:
In Duitsland zijn er dan ook amper festivals geschikt voor een act als Tame Impala. Je zou zeggen dat in een gigantisch land als Duitsland ook iets mogelijk moet zijn als BKS. Hurricane komt het dichts bij in de buurt, maar zit ook nog veel met meuk.


Melt is een prima alternatief, wel veel nadruk op techno maar stonden ook namen als Tame Impala in het verleden. Hebben nu bijvoorbeeld ook Bon Iver.

Deichbrand festival wellicht ? Alhoewel dat een beetje een hybride BKS/Pinkpop is.
Komt niet eens in de buurt van BKS....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.303
Dirk wrote:

James wrote:

Indiaantje89 wrote:
In Duitsland zijn er dan ook amper festivals geschikt voor een act als Tame Impala. Je zou zeggen dat in een gigantisch land als Duitsland ook iets mogelijk moet zijn als BKS. Hurricane komt het dichts bij in de buurt, maar zit ook nog veel met meuk.


Melt is een prima alternatief, wel veel nadruk op techno maar stonden ook namen als Tame Impala in het verleden. Hebben nu bijvoorbeeld ook Bon Iver.


Deichbrand festival wellicht ? Alhoewel dat een beetje een hybride BKS/Pinkpop is.

Maifeld Derby is echt Best Kept Secret maar ietsje kleiner gewoon.
Maifeld_Derby_2017_Florian_Trykowski.jpg

Dat ziet er op een of andere manier super ongemakkelijk uit.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.364
neracroft wrote:

Dirk wrote:

James wrote:

Indiaantje89 wrote:
In Duitsland zijn er dan ook amper festivals geschikt voor een act als Tame Impala. Je zou zeggen dat in een gigantisch land als Duitsland ook iets mogelijk moet zijn als BKS. Hurricane komt het dichts bij in de buurt, maar zit ook nog veel met meuk.


Melt is een prima alternatief, wel veel nadruk op techno maar stonden ook namen als Tame Impala in het verleden. Hebben nu bijvoorbeeld ook Bon Iver.


Deichbrand festival wellicht ? Alhoewel dat een beetje een hybride BKS/Pinkpop is.


Maifeld Derby is echt Best Kept Secret maar ietsje kleiner gewoon.

Maifeld_Derby_2017_Florian_Trykowski.jpg

Dat ziet er op een of andere manier super ongemakkelijk uit.

Hadden vorig jaar oa. Eels, Editors, Nils frahm, Deerhunter, The Kills, Black Rebel Motorcycle Club

[video]https://www.youtube.com/watch?v=XFR4frGQiC0[/video]
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken