Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.003
6.301
Maar Strokes was nog altijd een flinke gerucht voor All Points East, maar geen idee hoe dat concept werkt? Zijn die niet met alle dagen al rond?

Ik hoop in ieder geval dat ze naar BKS komen. Tame Impala hadden ze dan maar vorige week bekend moeten maken ipv Kraftwerk.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Maar Strokes was nog altijd een flinke gerucht voor All Points East, maar geen idee hoe dat concept werkt? Zijn die niet met alle dagen al rond?
Nee, beide zaterdagen moeten nog gevuld worden. Maar een ander gerucht voor The Strokes in de UK was Latitude, en laten die nu een week na BBK zitten...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
visdave34 wrote:

Dirk wrote:
Ik ga iets heel geks zeggen: The Strokes gaan naar DTRH en Tame Impala komt naar BKS.


Als dat gebeurt, spring ik een gat in de lucht! Andersom mag overigens ook. Ik geloof alleen niet dat DTRH nog zoveel budget over heeft.

Denk je? Mij lijken ‘Editors – Thom Yorke – Underworld’ me een pak goedkoper dan ‘QOTSA – Anderson Paak – Nick Cave’, 3 hoofdacts waarvan er 2 overal in arena’s staan en waarbij ik denk dat Paak ook vrij duur is.
Die drie sec misschien wel ja. Maar gezien de ticketprijzen van Thom zn eigen shows, komt die ook niet voor een habbekrats. En als je kijkt wat er nu al naast die drie namen geboekt is, lijkt me dat ook iets duurder dan alles wat er vorig jaar onder de drie headliners stond (Vampire Weekend bv zal ook een duit kosten). Dus daarom lijkt me niet dat een grootverdiener als The Strokes daar budgettair nog bij past... Ik hoop het natuurlijk van harte, maar kan toch gewoon niet?
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
mattman wrote:

visdave34 wrote:

Dirk wrote:
Ik ga iets heel geks zeggen: The Strokes gaan naar DTRH en Tame Impala komt naar BKS.


Als dat gebeurt, spring ik een gat in de lucht! Andersom mag overigens ook. Ik geloof alleen niet dat DTRH nog zoveel budget over heeft.


Denk je? Mij lijken ‘Editors – Thom Yorke – Underworld’ me een pak goedkoper dan ‘QOTSA – Anderson Paak – Nick Cave’, 3 hoofdacts waarvan er 2 overal in arena’s staan en waarbij ik denk dat Paak ook vrij duur is.

Die drie sec misschien wel ja. Maar gezien de ticketprijzen van Thom zn eigen shows, komt die ook niet voor een habbekrats. En als je kijkt wat er nu al naast die drie namen geboekt is, lijkt me dat ook iets duurder dan alles wat er vorig jaar onder de drie headliners stond (Vampire Weekend bv zal ook een duit kosten). Dus daarom lijkt me niet dat een grootverdiener als The Strokes daar budgettair nog bij past… Ik hoop het natuurlijk van harte, maar kan toch gewoon niet?

Dachten we destijds zoiets ook niet over Radiohead én Arcade Fire voor 25.000 bezoekers in Hilvarenbeek?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.003
6.301
Indiaantje89 wrote:
Maar Strokes was nog altijd een flinke gerucht voor All Points East, maar geen idee hoe dat concept werkt? Zijn die niet met alle dagen al rond?

Nee, beide zaterdagen moeten nog gevuld worden. Maar een ander gerucht voor The Strokes in de UK was Latitude, en laten die nu een week na BBK zitten…
Latitude is nog stukje van Londen vandaan. Dus die combi kan prima.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
visdave34 wrote:

mattman wrote:

visdave34 wrote:

Dirk wrote:
Ik ga iets heel geks zeggen: The Strokes gaan naar DTRH en Tame Impala komt naar BKS.


Als dat gebeurt, spring ik een gat in de lucht! Andersom mag overigens ook. Ik geloof alleen niet dat DTRH nog zoveel budget over heeft.


Denk je? Mij lijken ‘Editors – Thom Yorke – Underworld’ me een pak goedkoper dan ‘QOTSA – Anderson Paak – Nick Cave’, 3 hoofdacts waarvan er 2 overal in arena’s staan en waarbij ik denk dat Paak ook vrij duur is.


Die drie sec misschien wel ja. Maar gezien de ticketprijzen van Thom zn eigen shows, komt die ook niet voor een habbekrats. En als je kijkt wat er nu al naast die drie namen geboekt is, lijkt me dat ook iets duurder dan alles wat er vorig jaar onder de drie headliners stond (Vampire Weekend bv zal ook een duit kosten). Dus daarom lijkt me niet dat een grootverdiener als The Strokes daar budgettair nog bij past… Ik hoop het natuurlijk van harte, maar kan toch gewoon niet?

Dachten we destijds zoiets ook niet over Radiohead én Arcade Fire voor 25.000 bezoekers in Hilvarenbeek?
Ja, maar toen liet de undercard echt wel te wensen over. En die is bij DTRH tot nu toe meer dan dik in orde.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.019
169
Gekkigheid ! Love it ! Toch geef ik meer voor The Strokes op BKS aangezien Tame Impala wel echt bij LiveNation lijkt te zitten, en The Strokes niet. Mij maakt het verder niet uit, trouwens.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Gekkigheid ! Love it ! Toch geef ik meer voor The Strokes op BKS aangezien Tame Impala wel echt bij LiveNation lijkt te zitten, en The Strokes niet. Mij maakt het verder niet uit, trouwens.

https://www.fkpscorpio.com/de/bands-archiv/tame-impala/
Maar... of dit ook buiten Duitsland zo is?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.003
6.301
Tame Impala zal vast nog wel een keer kunnen de komende 5 jaar... The Strokes is een "buitenkansje".

Wat betreft Thom Yorke, zou ik een onterechte headliner vinden voor DTRH.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Tame Impala zal vast nog wel een keer kunnen de komende 5 jaar… The Strokes is een “buitenkansje”.

Wat betreft Thom Yorke, zou ik een onterechte headliner vinden voor DTRH.

Eens. Al pleit tegen de Strokes dat ze dan twee acts hebben die teren op oude roem. Ook denk ik dat ze met Tame Impala een stuk meer mensen trekken. Maar goed, we zullen het hopelijk deze week nog weten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.003
6.301
Indiaantje89 wrote:
Tame Impala zal vast nog wel een keer kunnen de komende 5 jaar… The Strokes is een “buitenkansje”.

Wat betreft Thom Yorke, zou ik een onterechte headliner vinden voor DTRH.

Eens. Al pleit tegen de Strokes dat ze dan twee acts hebben die teren op oude roem. Ook denk ik dat ze met Tame Impala een stuk meer mensen trekken. Maar goed, we zullen het hopelijk deze week nog weten.
Maar Tame Impala hebben we allemaal al 3x gezien de afgelopen jaren. The Strokes hangt weer wel meer exclusiviteit aan vast. Al meer dan 2006 waren ze voor het laatst in NL... Tame Impala heeft 7x in NL gestaan sinds 2010.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Processierups wrote:

Dirk wrote:
Gekkigheid ! Love it ! Toch geef ik meer voor The Strokes op BKS aangezien Tame Impala wel echt bij LiveNation lijkt te zitten, en The Strokes niet. Mij maakt het verder niet uit, trouwens.


https://www.fkpscorpio.com/de/bands-archiv/tame-impala/
Maar… of dit ook buiten Duitsland zo is?

Oh dit lijkt me wel, Friendly Fire is toch gewoon de NL versie van FKP Scorpio?
In Duitsland worden ze inderdaad door FKP geboekt, maar in Nederland door MOJO als ik het goed heb.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.003
6.301
In Duitsland zijn er dan ook amper festivals geschikt voor een act als Tame Impala. Je zou zeggen dat in een gigantisch land als Duitsland ook iets mogelijk moet zijn als BKS. Hurricane komt het dichts bij in de buurt, maar zit ook nog veel met meuk.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
In Duitsland zijn er dan ook amper festivals geschikt voor een act als Tame Impala. Je zou zeggen dat in een gigantisch land als Duitsland ook iets mogelijk moet zijn als BKS. Hurricane komt het dichts bij in de buurt, maar zit ook nog veel met meuk.

Melt is een prima alternatief, wel veel nadruk op techno maar stonden ook namen als Tame Impala in het verleden. Hebben nu bijvoorbeeld ook Bon Iver.
 

throwaway

Playlistbediener
17 dec 2018
12
0
Hoi!

Ik ben best vaak actief op de Festileaks forum en ik heb een bevestiging voor BKS 2019 die ik wil delen, maar dan niet via mijn normale account*: Shame staat op Best Kept Secret volgend jaar, aldus een bron van de band.

Joe!

* Ik wil niet dat mensen er achter komen dat ik het ben, etc.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Hoi!

Ik ben best vaak actief op de Festileaks forum en ik heb een bevestiging voor BKS 2019 die ik wil delen, maar dan niet via mijn normale account*: Shame staat op Best Kept Secret volgend jaar, aldus een bron van de band.

Joe!

* Ik wil niet dat mensen er achter komen dat ik het ben, etc.

Geschikte naam, maar hebben die niet net op Facebook geplaatst:
...
We’ll be taking a break for a while to learn the basic life skills (how to cook pasta, how to make a fire,etc..) and of course writing our second album.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Shame zou leuk zijn en die passen zeker bij BKS. Misschien treden ze de komende maanden niet op en zijn ze er weer als de festivals beginnen.
 

throwaway

Playlistbediener
17 dec 2018
12
0
throwaway wrote:
Hoi!

Ik ben best vaak actief op de Festileaks forum en ik heb een bevestiging voor BKS 2019 die ik wil delen, maar dan niet via mijn normale account*: Shame staat op Best Kept Secret volgend jaar, aldus een bron van de band.

Joe!

* Ik wil niet dat mensen er achter komen dat ik het ben, etc.

Geschikte naam, maar hebben die niet net op Facebook geplaatst:

We’ll be taking a break for a while to learn the basic life skills (how to cook pasta, how to make a fire,etc..) and of course writing our second album.

Klopt. Dit is een pauze tot ongeveer mei, en in juni/juli staan ze op een aantal festivals. Waaronder BBK Bilbao, waar ze vandaag voor aan werden gekondigd.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Nou, waar passen die in het schema? Deden laatst Paradiso, geen idee of dat (snel) was uitverkocht. Soms zetten ze zoiets vroeg op de ONE neer, of iets later in de TWO. Niet het soort act voor THREE, al te groot voor FIVE?
Zou in ieder geval niet ontevreden zijn met deze naam. Maar heb liever gewoon dat pakketje namen (stuk of 20 ofzo) van BKS zelf...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken