Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

kiwi

Playlistbediener
6 nov 2018
24
0
Van de APE leak zijn voor mij Mac DeMarco, Julien Baker en Snail Mail wel interessant voor BKS. Zou ze alledrie graag zien komen wat betreft artiesten in hun genre.
Bon Iver (zo 2 juni), John Grant, Tallest Man on Earth, Julien Baker, KOKOKO!, First Aid Kit, Snail Mail en Mac DeMarco vandaag kennelijk bevestigd voor APE
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Bon Iver gaat echt wel komen denk ik. Die wil op dit soort festivals enkel headlinen, en ik zie DTRH die stap niet aandurven, die zullen inzetten op Headliners als Florence & The Machine en zelfs eventueel Mumford & Sons.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Nou jongens, kom op, maak ff die paar namen bekend waarvan we toch al bijna zeker weten dat ze komen...

Vrees dat ze de Primavera bekendmaking in december gaan afwachten.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.252
2.192
De week voor BKS en APE vindt tussen Liverpool en Mancheter nog het Neighbourhood weekender plaats. Veel Britse bands (bijv. Primal Scream) en veel spul dat niet op BKS past of er afgelopen jaren al gestaan heeft. Maar ook BKS-kanshebbers als the Vaccines en Slaves.

https://nbhdweekender.com
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Nou jongens, kom op, maak ff die paar namen bekend waarvan we toch al bijna zeker weten dat ze komen…

Vrees dat ze de Primavera bekendmaking in december gaan afwachten.
Precies, iedere ochtend wanhopig aan het kijken op whatsapp... maar geen BKS berichten :(.

Al veranderen ze even een profiel foto ofzo, of de website even in een 2019 jasje steken. Something, please...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Stephen Malmkus & The Jicks half juni in Duitsland op een festival. Was fenomenaal een paar weken geleden in Antwerpen. Zou heel mooi zijn!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Dus met de meest realistische geruchten maak ik zoiets:

VRIJDAG
1: The Cure - Mac DeMarco - Stephen Malkmus & The Jicks
2: Solange - Mystery Jets
?: Danny Brown - Little Simz

ZATERDAG
1: Foals - dEUS - The Charlatans
2: Spiritualized - Parquet Courts - Julien Baker
?: Mineral - Loyle Carner

ZONDAG
1: Bon Iver - The Tallest Man On Earth
2: First Aid Kit
?: Slaves - Snail Mail


 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
557
Dus met de meest realistische geruchten maak ik zoiets:

VRIJDAG
1: The Cure – Mac DeMarco – Stephen Malkmus & The Jicks
2: Solange – Mystery Jets
?: Danny Brown – Little Simz

ZATERDAG
1: Foals – dEUS – The Charlatans
2: Spiritualized – Parquet Courts – Julien Baker
?: Mineral – Loyle Carner

ZONDAG
1: Bon Iver – The Tallest Man On Earth
2: First Aid Kit
?: Slaves – Snail Mail
Mooi lijstje! Maar die zondag moet je even in z'n geheel wisselen met vrijdag, aangezien ze allemaal (op Slaves na) die dag op APE staan.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Dus met de meest realistische geruchten maak ik zoiets:

VRIJDAG
1: The Cure – Mac DeMarco – Stephen Malkmus & The Jicks
2: Solange – Mystery Jets
?: Danny Brown – Little Simz

ZATERDAG
1: Foals – dEUS – The Charlatans
2: Spiritualized – Parquet Courts – Julien Baker
?: Mineral – Loyle Carner

ZONDAG
1: Bon Iver – The Tallest Man On Earth
2: First Aid Kit
?: Slaves – Snail Mail

the plot thickens....
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.470
1.623
dEUS zie ik op BKS eigenlijk pas volgend jaar gebeuren met de nieuwe plaat, en anders een klein kansje op de zondag aangezien ze op de vrijdag nog in Athene spelen.

Zie een groot deel van de namen die Neracroft noemt wel afzakken naar de Beekse Bergen, maar het is voor mij geen vetpot.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.352
1.808
Zou Foals en Bon Iver toch wel 2 lichte headliners vinden.

Zet daar The Cure of The Strokes bij, dan ziet het er prima uit.

Foals is gezien de vele optredens op festivals de laatste jaren misschien niet de meest spannende (doch wel prima) naam, maar Bon Iver zou toch wel een erg exclusieve headliner zijn.

En biedt ruimte voor een extra fraaie undercard.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
dEUS zie ik op BKS eigenlijk pas volgend jaar gebeuren met de nieuwe plaat, en anders een klein kansje op de zondag aangezien ze op de vrijdag nog in Athene spelen.

Zie een groot deel van de namen die Neracroft noemt wel afzakken naar de Beekse Bergen, maar het is voor mij geen vetpot.

Heb alleen de meest waarschijnlijk geruchten gebruikt. Wil niet zeggen dat er geen "grote" namen meer bijkomen. Ik kan ook The Strokes of Sufjan Stevens e.d. er tussen zetten... Maar dan begint het weer meer een wishlist te worden. Hier moet je minstens nog 3 namen in de categorie subheadlienr Main of headlienr TWO bij rekenen.

+ ik heb zoals sommige al opmerkte geen rekening gehouden met wie welke dag vrij is.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Indiaantje89 wrote:
Zou Foals en Bon Iver toch wel 2 lichte headliners vinden.

Zet daar The Cure of The Strokes bij, dan ziet het er prima uit.

Foals is gezien de vele optredens op festivals de laatste jaren misschien niet de meest spannende (doch wel prima) naam, maar Bon Iver zou toch wel een erg exclusieve headliner zijn.

En biedt ruimte voor een extra fraaie undercard.
Begin per album minder te krijgen met Foals. Het is allemaal niet slecht, maar ook niet meer dan dat. Bon Iver vind een paar toffe nummers hebben, maar ook vrij regelmatig wat mindere nummers. Moet die nog steeds een live zien, dus wat dat betreft zou ik er blij mee zijn.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
dEUS zie ik op BKS eigenlijk pas volgend jaar gebeuren met de nieuwe plaat, en anders een klein kansje op de zondag aangezien ze op de vrijdag nog in Athene spelen.

Trail Of Dead kwam ook gewoon een album integraal doen afgelopen editie. En als er één Benelux festival is waar dEUS met zo'n concept past lijkt me dat BKS wel. Dan zie ik ze eerder nu integraal die plaat te doen op BKS en met de nieuwe plaat dan naar DTRH ofzo.
 

ravetess

Playlistbediener
31 jul 2018
7
0
De week voor BKS en APE vindt tussen Liverpool en Mancheter nog het Neighbourhood weekender plaats. Veel Britse bands (bijv. Primal Scream) en veel spul dat niet op BKS past of er afgelopen jaren al gestaan heeft. Maar ook BKS-kanshebbers als the Vaccines en Slaves.

https://nbhdweekender.com

Een paar weken gelden The Vaccines in de Melkweg gezien. Was echt een feest!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Bon Iver 4 juni in Luxemburg, lijkt me nu wel een zekerheidje voor BKS

Ik denk het ook. En ook the Cure kunnen we gerust met potlood noteren. Persoonlijk vind ik Bon Iver een naam die perfect past bij het soort festival dat BKS is: een indie georiënteerd festival. Of ze er echter veel extra dagkaarten mee verkopen? Ik vrees van niet, maar wellicht onderschat ik hun populariteit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken