Martijn wrote:
James wrote:
Martijn wrote:
James wrote:
Martijn wrote:
Is Christine in België niet nog een stukje populairder dan hier? Denk dat als je die dag slim aankleedt hem wel moet kunnen uitverkopen: sterke sub (Foals?), hoge spot voor Balthazar, Lykke Li, Jon Hopkins.
Foals is in Nederland echt veel groter dan Christine & The Queens.
Hebben zelfs DTRH al een keer mogen headlinen.
Maar speelden voor die show op DTRH ‘slechts’ in het oude Vredenburg, en zij wisten hun show in de HMH ook bij lange na niet uit te verkopen. Denk dat de buzz rond Christine & the Queens toch wel meer aanwezig is nu.
Foals in HMH was zo goed als vol hoor, ik geloof ooit gelezen te hebben dat ze ruim 5000 tickets verkocht hadden, op een zaal van 5500 is dat niet ‘bij lange na niet vol’.
Bovendien hebben zij een veel uitgebreider oeuvre en veel meer de ‘festivalsfeer’ kwaliteit om een heel veld in te pakken.
Wat ik zo snel kon vinden duidde juist op het tegendeel, maar laten we dat in het midden laten
Foals is voor mij echt zo’n band die ik pak ‘em beet vijf jaar geleden echt gaaf vond, maar waar nu het spannende wel van af is. Als je ze boekt weet je dat die gasten het veld in pakken met een strakke show, maar het is geen boeking waarmee BKS zich kan onderscheiden van andere Nederlandse festivals.
Vind jij dat Christine dan wel zo speciaal is?
Zet dan Lorde neer, ook een vrouw & nog nooit op een Nederlands festival gestaan!