Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Editors als headliner zou toch ook nog kunnen?
Organisatie van Best Kept Secret is niet bepaald vies van herhaling en ze verkopen zat tickets.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Wanneer staat IDLES er dan? Staan op 28 mei nog ergens in de VS te spelen. Als ze op APE staan zou BKS toch ook moeten kunnen?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.831
828
Idles staat er op 31-5 dus die kunnen zeker maar die staan in Nederland voornamelijk op LN/Mojo festivals dus dat maakt de kans kleiner. Passen wel perfect!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Idles staat er op 31-5 dus die kunnen zeker maar die staan in Nederland voornamelijk op LN/Mojo festivals dus dat maakt de kans kleiner. Passen wel perfect!

Zeker. Muzikaal interessant en das knap binnen dat genre. Moet wel zeggen dat ik het op de plaat beter vindt dan live. Die maniertjes, het is allemaal net iets te.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
394
135
Idles staat er op 31-5 dus die kunnen zeker maar die staan in Nederland voornamelijk op LN/Mojo festivals dus dat maakt de kans kleiner. Passen wel perfect!
Tijdens de afgelopen show in de Melkweg waren er nogal wat mensen van Friendly Fire in de zaal :wink:
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.831
828
noid wrote:
Idles staat er op 31-5 dus die kunnen zeker maar die staan in Nederland voornamelijk op LN/Mojo festivals dus dat maakt de kans kleiner. Passen wel perfect!

Zeker. Muzikaal interessant en das knap binnen dat genre. Moet wel zeggen dat ik het op de plaat beter vindt dan live. Die maniertjes, het is allemaal net iets te.

Dat vind ik juist niet. Live komt de muziek voor mij beter tot zijn recht. Zag ze in Düsseldorf een tijd terug en het dak ging er af. Heel energiek en overtuigend. De maniertjes vind ik juist bij de show en de muziek horen.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
670
348
Idles zou echt een topboeking zijn. Samen met Parquet Courts en Cloud Nothings is dat toch wel een naam waar ik echt heel blij van wordt.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.003
578
Idles zou echt een topboeking zijn. Samen met Parquet Courts en Cloud Nothings is dat toch wel een naam waar ik echt heel blij van wordt.
Helemaal mee eens! En op een of andere manier heb ik ze alle drie nog niet live gezien... :(((
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
394
135
Tame Impala naar Hurricane Festival! Zeker een kanshebber hier, aangezien het van dezelfde organisator is als BKS
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.411
5.163
Tame Impala naar Hurricane Festival! Zeker een kanshebber hier, aangezien het van dezelfde organisator is als BKS
Ik had mijn post al geëdit, zal DTRH daar niet mee komen? Die hebben nu ook wat in de koker zitten zo te zien...
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
394
135
Franzzz wrote:
Tame Impala naar Hurricane Festival! Zeker een kanshebber hier, aangezien het van dezelfde organisator is als BKS

Ik had mijn post al geëdit, zal DTRH daar niet mee komen? Die hebben nu ook wat in de koker zitten zo te zien…
Ik heb het idee dat de vrijgave van Tame Impala vandaag is. Primavera maakt vanavond ook de line-up bekend. Wellicht BKS morgenochtend?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.831
828
Had verwacht dat PS daar als eerste mee zou komen. Verrassend dat Hurricane de eer heeft. DTRH is zeker een kanshebber maar deze bevestiging geeft BKS toch ook een goede kans.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.284
2.215
Had verwacht dat PS daar als eerste mee zou komen. Verrassend dat Hurricane de eer heeft. DTRH is zeker een kanshebber maar deze bevestiging geeft BKS toch ook een goede kans.

Dat dachten we ook bij de aankondiging van The Cure op Hurricane....
Link tussen Hurricane en BKS is niet zo groot (al zijn er nu met bijv. Interpol wel wat overlappen).
Voor BKS is vooral All Points East, Primavera Sound, Northside, Sideways relevant. Tame Impala komt pas in beeld als die ook op een van die festivals staan.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.831
828
noid wrote:
Had verwacht dat PS daar als eerste mee zou komen. Verrassend dat Hurricane de eer heeft. DTRH is zeker een kanshebber maar deze bevestiging geeft BKS toch ook een goede kans.

Dat dachten we ook bij de aankondiging van The Cure op Hurricane….
Link tussen Hurricane en BKS is niet groter.
Voor BKS is vooral All Points East, Primavera Sound, Northside, Sideways relevant. Tame Impala komt pas in beeld als die ook op een van die festivals staan.

Klopt zeker qua periode maar doordat ze geboekt zijn door FKP Scorpio kan er ook een afspraak met BKS zijn.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.003
578
Processierups wrote:

noid wrote:
Had verwacht dat PS daar als eerste mee zou komen. Verrassend dat Hurricane de eer heeft. DTRH is zeker een kanshebber maar deze bevestiging geeft BKS toch ook een goede kans.


Dat dachten we ook bij de aankondiging van The Cure op Hurricane….
Link tussen Hurricane en BKS is niet groter.
Voor BKS is vooral All Points East, Primavera Sound, Northside, Sideways relevant. Tame Impala komt pas in beeld als die ook op een van die festivals staan.

Klopt zeker qua periode maar doordat ze geboekt zijn door FKP Scorpio kan er ook een afspraak met BKS zijn.
Hoor net dat de meeste namen uit het nieuwe lijstje van Hu/So in NL/BE onder Live Nation touren, niet onder Friendly Fire. Alleen Macklemore geloof ik, maar die mag ver weg blijven. Ik ga voorlopig uit van DTRH. Aan de andere kant, er zal een reden zijn dat BKS haar andere headliners nog niet kon delen. Spannend!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.831
828
noid wrote:

Processierups wrote:

noid wrote:
Had verwacht dat PS daar als eerste mee zou komen. Verrassend dat Hurricane de eer heeft. DTRH is zeker een kanshebber maar deze bevestiging geeft BKS toch ook een goede kans.


Dat dachten we ook bij de aankondiging van The Cure op Hurricane….
Link tussen Hurricane en BKS is niet groter.
Voor BKS is vooral All Points East, Primavera Sound, Northside, Sideways relevant. Tame Impala komt pas in beeld als die ook op een van die festivals staan.


Klopt zeker qua periode maar doordat ze geboekt zijn door FKP Scorpio kan er ook een afspraak met BKS zijn.

Hoor net dat de meeste namen uit het nieuwe lijstje van Hu/So in NL/BE onder Live Nation touren, niet onder Friendly Fire. Alleen Macklemore geloof ik, maar die mag ver weg blijven. Ik ga voorlopig uit van DTRH. Aan de andere kant, er zal een reden zijn dat BKS haar andere headliners nog niet kon delen. Spannend!

Deze bands worden geboekt door andere boekingskantoren maar FKP Scorpio kan ze dan een bod doen met meerdere festivals. Tame Impala zit bij 13 artists dus wellicht heeeft FKP Scorpio een deal gemaakt voor meerdere festivals.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.831
828
Ach geen grootst Tame Impala fan hier, leuke muziek maar niet meer dan dat.

Is wel een grote relevante headliner die een Ziggodome kan vullen en goed bij het festival past maar goed dat geldt ook voor DTRH en Lowlands.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken