Processierups wrote:
bornlivedie wrote:
Martijn wrote:
Ben benieuwd welk Nederlands festival de komende dagen met de aankondiging van Tame Impala komt
verder zet Primavera vol in op vrouwelijke acts. Je zou haast denken dat van die namen op BKS gaat headlinen.
Mag toch hopen dat Cardi B niet BKS komt headlinen
Zit op haar überhaupt niet te wachten. Christine and the Queens op de CHVRCHES spot of zaterdagheadliner, met dan een hele sterke zondagheadliner en sterke undercard? Ze staat in ieder geval op de donderdag op Primavera, alle opties nog open.
Flink wat van de vrouwen die ik eerder vandaag noemde (nu noemde ik er wel veel en noemde ze niet zomaar), mooie selectie uit: The Beths, Big Thief, Courtney Barnett, Erykah Badu, Janelle Monáe, Julia Holter, Julien Baker, Kali Uchis, Lucy Dacus, Robyn, Rosalía, Snail Mail, Soccer Mommy, Solange, Tomberlin.
Kwam ook de naam van Yves Tumor tegen, daar zeg ik geen nee tegen!
Kans op Solange op BKS lijkt mij vrij klein. Voor eigenlijk alle acts op zaterdag 1 juni is combineren met BKS lastig vanwege afstand.
Veel mooie namen in de undercard en inderdaad veel vrouwen die ook naar BKS kunnen komen.
Ook na deze lijst blijft de vraag een beetje welke headliners BKS en DTRH nu gaan verdelen. Tame Impala is nu duidelijk in beeld, maar verder….
Vorig jaar een handvol namen van de BKS vrijdag op de PS zaterdag, dus niet ondenkbaar. Dat waren Arctic Monkeys, Deerhunter, Jay Som, Rex Orange County.