Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Hey, zag deze band negers staan, The voidz. band van de zanger van the strokes. zou dit geen mogelijk heidzijn?
Ik dacht dat we duidelijk waren over racistische uitingen...

Hey, zag deze band negers staan, The voidz. band van de zanger van the strokes. zou dit geen mogelijk heidzijn?

Ik ben niet vies van de rechtse stempel maar kom op zeg......ff normaal

setheke wrote:
Misschien dom, maar waar hebben jullie het precies over?

Spelfout in je eerste bericht, maar was een slechte grap van mij. Excuses…
1f609.svg

Als dat een spelfout is dan beveel ik een cursus Nederlands aan.

Als je ziet waar Mad Cool nu mee komt, dan zou Bon Iver dit jaar wel een de grootste headliner kunnen zijn in plaats van de kleinste...

Aangezien The Cure niet gaat komen, klopt. En dat is ook helemaal niet erg voor Best Kept Secret.

Als je ziet waar Mad Cool nu mee komt, dan zou Bon Iver dit jaar wel een de grootste headliner kunnen zijn in plaats van de kleinste…
Dit is pas 40% van de lineup voor Mad Cool hè? Hier gaan echt nog wel grote namen (ik vermoed ook headliners) bij komen.

Dillinger wrote:
Als je ziet waar Mad Cool nu mee komt, dan zou Bon Iver dit jaar wel een de grootste headliner kunnen zijn in plaats van de kleinste…

Dit is pas 40% van de lineup voor Mad Cool hè? Hier gaan echt nog wel grote namen (ik vermoed ook headliners) bij komen.

Kan ik me niet voorstellen want wat voor groots tourt er dan nog? In die periode?

PS en All Points East moeten nog met (bijna) hun hele programma komen dus daar zullen vast nog wel andere namen tussen zitten die dan ook op BKS staan.

Zou me niet verbazen hoor, daar niet vam. Maar als bron is wat ik denk wat het is dan hou ik toch de optie open :).

Ik gok morgen op Vampire Weekend als 2e headliner. Daaronder een stevig pakket met o.a. Interpol.

Users who are viewing this thread