wilmer wrote:
Ik had toch stiekem gehoopt op vanmorgen nog een headliner, dan morgen er misschien nog een en eind van de week wat kleinere namen. Toen ik gister las dat de nieuwe namen ‘sneller dan verwacht’ zouden komen ging ik er vanuit dat het sowieso deze week nog zou zijn, maar nu twijfel ik. Ik vond in het verleden namen als Elbow, Franz Ferdinand, Sigur Ros, Damien Rice prima tot heerlijke headliners, dus ik hoop dat er nog 2 namen bij komen dat dit kaliber en die in mijn straatje passen.
Van mij hoeft een The Strokes of een The Cure niet, dus ik ga voor Vampire Weekend en nog een verrassing (The War on Drugs, Thom Yorke Solo, Eels, Radical Face, Sigur Ros, Sufjan Stevens, Godspeed You! Black Emperor, Steven Wilson, Beach House! Geen idee of dat echt headliners kunnen zijn, want ik heb totaal niet gekeken naar tourschema’s of andere informatie.
Wat kleinere namen die ik gaan (nog eens) zou willen zien:
Nils Frahm, Olafur Arnalds, Explosions in the Sky, Blonde Redhead, Benjamin Clementine, Flying Horseman, Glen Hansard, Het Zesde Metaal, Lost in the Trees, Matt Elliott, Soulsavers, Anathema, Asaf Avidan, Klangstof, Dan Mangan, dEUS, Dry the River, Jan Swerts, Local Natives, Moddi, Ought, Perfume Genius, Tamino, Tinariwen en nog wel wat namen.
Ik gok dat je van bovenstaande namen 75% of meer kunt afvinken omdat ze niet touren, in Amerika zitten in die periode of wat voor reden dan ook, maar een mooi wensenlijstje dacht ik zo.
Leuke lijst. Ik hoop Clementine ook ooit nog eens ergens te zien! ! Dry the River is helaas gestopt, meende ik.
Ppfff... Ik kom ook even onder mijn steen vandaan hoor... gestopt in 2015 al! Volgde de band ook niet echt op de voet, maar had ze nog wel live willen zien.