Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
733
466
Zaterdag gaan alle dagkaarten in de verkoop. Ze gaan heus niet de dagkaarten voor zaterdag en zondag verkopen met 0 namen voor die dagen.

Ik denk dat we zaterdag met de start van de kaartverkoop direct een pakketje namen gaan krijgen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.364
Zaterdag gaan alle dagkaarten in de verkoop. Ze gaan heus niet de dagkaarten voor zaterdag en zondag verkopen met 0 namen voor die dagen.

Ik denk dat we zaterdag met de start van de kaartverkoop direct een pakketje namen gaan krijgen.

Vorig jaar kwam de eerste lading de vrijdag met 1 dag daarna ticketverkoop.
2 jaar geleden begond e voorverkoop met 2 namen. De 2e naam (Arcade Fire) werd toen aangekondigd de maandag voor de voorverkoop die op zaterdag begon).
3 jaar geleden kwam het eerste pakketje 3 dagen voor de voorverkoop begon.

Kortom, niet altijd exact hetzelfde, maar OP de dag van de voorverkoop gaan ze geen namen bekend maken lijkt me. Zal morgen zijn of anders pas binnen x-aantal weken.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Jelle wrote:
Zaterdag gaan alle dagkaarten in de verkoop. Ze gaan heus niet de dagkaarten voor zaterdag en zondag verkopen met 0 namen voor die dagen.

Ik denk dat we zaterdag met de start van de kaartverkoop direct een pakketje namen gaan krijgen.

Vorig jaar kwam de eerste lading de vrijdag met 1 dag daarna ticketverkoop.
2 jaar geleden begond e voorverkoop met 2 namen. De 2e naam (Arcade Fire) werd toen aangekondigd de maandag voor de voorverkoop die op zaterdag begon).
3 jaar geleden kwam het eerste pakketje 3 dagen voor de voorverkoop begon.

Kortom, niet altijd exact hetzelfde, maar OP de dag van de voorverkoop gaan ze geen namen bekend maken lijkt me. Zal morgen zijn of anders pas binnen x-aantal weken.
Ik meen me te herinneren dat toen de vrijdagkaarten nog niet in de verkoop gingen, klopt dat? Ze schrijven nu dat zaterdag alle dagkaarten in de verkoop gaan. Dan zou je verwachten dat er voor alle dagen wel al minimaal één naam bekend is.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
733
466
Ik zou niet weten wie een dagkaart zou kopen voor zaterdag of zondag als ze nog precies 0 namen hebben. Als je sowieso naar Best Kept Secret gaat ongeacht wie er komt, dan had je al een Early Bird ticket gekocht.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.364
neracroft wrote:

Jelle wrote:
Zaterdag gaan alle dagkaarten in de verkoop. Ze gaan heus niet de dagkaarten voor zaterdag en zondag verkopen met 0 namen voor die dagen.

Ik denk dat we zaterdag met de start van de kaartverkoop direct een pakketje namen gaan krijgen.


Vorig jaar kwam de eerste lading de vrijdag met 1 dag daarna ticketverkoop.
2 jaar geleden begond e voorverkoop met 2 namen. De 2e naam (Arcade Fire) werd toen aangekondigd de maandag voor de voorverkoop die op zaterdag begon).
3 jaar geleden kwam het eerste pakketje 3 dagen voor de voorverkoop begon.

Kortom, niet altijd exact hetzelfde, maar OP de dag van de voorverkoop gaan ze geen namen bekend maken lijkt me. Zal morgen zijn of anders pas binnen x-aantal weken.

Ik meen me te herinneren dat toen de vrijdagkaarten nog niet in de verkoop gingen, klopt dat? Ze schrijven nu dat zaterdag alle dagkaarten in de verkoop gaan. Dan zou je verwachten dat er voor alle dagen wel al minimaal één naam bekend is.

Zo gedetailleerd weet ik het niet, heb gewoon de afgelopen 3 edities opgezocht op festivalinfo.nl. Die sorteren mooi al het nieuws ivm die editie op datum. Dan is het snel opgezocht wanneer de eerste namen kwamen, de ticketverkoop start e.d.

Kortom morgen een pakketje zou het meest logische zijn lijkt me.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik zou niet weten wie een dagkaart zou kopen voor zaterdag of zondag als ze nog precies 0 namen hebben. Als je sowieso naar Best Kept Secret gaat ongeacht wie er komt, dan had je al een Early Bird ticket gekocht.
Precies hierom ga ik ervan uit dat we morgen gewoon een pakketje gaan krijgen. Anders zou het wel heel vreemd zijn inderdaad.

Laat BROCKHAMPTON, Spiritualized en Denzel Curry maar overkomen wat de Roskilde namen betreft.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.303
Ik zou niet weten wie een dagkaart zou kopen voor zaterdag of zondag als ze nog precies 0 namen hebben. Als je sowieso naar Best Kept Secret gaat ongeacht wie er komt, dan had je al een Early Bird ticket gekocht.
Is er aangegeven dat ze gelijk alle dagkaarten in de verkoop gooien?

Edit: En er staat Best Kept Secret nieuws... dat kan van alles zijn.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Jelle wrote:
Ik zou niet weten wie een dagkaart zou kopen voor zaterdag of zondag als ze nog precies 0 namen hebben. Als je sowieso naar Best Kept Secret gaat ongeacht wie er komt, dan had je al een Early Bird ticket gekocht.

Is er aangegeven dat ze gelijk alle dagkaarten in de verkoop gooien?
Yep. Uit het FB-bericht van vanmiddag:
"ZATERDAG 10:00: Start voorverkoop van alle reguliere dagtickets, weekendtickets (met en zonder camping) en een zeer beperkt aantal groepstickets. Daarnaast gaan de Bring-Your-Own-Boutique plekken van de Boutique Village ook zaterdag in de verkoop, net als de FestiTenten en KarTenten op de reguliere camping."
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Jelle wrote:
Ik zou niet weten wie een dagkaart zou kopen voor zaterdag of zondag als ze nog precies 0 namen hebben. Als je sowieso naar Best Kept Secret gaat ongeacht wie er komt, dan had je al een Early Bird ticket gekocht.

Is er aangegeven dat ze gelijk alle dagkaarten in de verkoop gooien?

In het facebookbericht vandaag: ZATERDAG 10:00: Start voorverkoop van alle reguliere dagtickets, weekendtickets (met en zonder camping) en een zeer beperkt aantal groepstickets.

Ja dus
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Nieuwe strohalm: om 19:00 kennelijk een bericht van Mad Cool. Een naam die gedeeld wordt met...???
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Nieuwe strohalm: om 19:00 kennelijk een bericht van Mad Cool. Een naam die gedeeld wordt met…???
Persconferentie volgens mij zelfs. Hoeft niet zo te zijn dat ze daar ook namen gaan geven, kan over van alles gaan. Toch, benieuwd...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.303
Op Solar Spanje staat Max Cooper & Bruce Brubaker met het project Glassforms.

Allerlei Reworks van Philip Glass Ensemble, zoiets lijkt me ook tof.
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
137
106
Hey, zag deze band nergens staan, The Voidz. Band van de zanger van the strokes. zou dit geen mogelijkheid zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken