Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Lijkt gezien het tourschema redelijk onwaarschijnlijk
7e is nog vrij open (5e ook nog, maar dan zouden ze Exit, DTRH, Roskilde doen achter elkaar). Op de 7e hebben ze 2 dagen na elkaar, dat zou zo te zien dan de enige datum moeten zijn dat ze 2 dagen achter elkaar spelen. Echter zitten ze van BKS ook net iets te ver weg.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Lijkt gezien het tourschema redelijk onwaarschijnlijk
Dat is BKS vooralsnog ook nog niet. Er zit nog niks vóór hun Ierse gig op 8/6, dus zou vreemd zijn om na BKS 6 dagen niets te doen. Lijkt er nu nog op dat hun Europese tour pas op 8/6 begint.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Waar staat de Cure dan in Nederland?
Of Lowlands wellicht? (heb me nog niet verdiept in het tourschema van The Cure, so correct me if I'm wrong)

Ik gok ook op een Vampire Weekend ja. En een zekerheidje lijkt mij Spiritualized. Hopelijk krijgen we een sterk rijtje namen :)
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
The Cure moet eigenlijk op Pinkpop staan en niet op BKS, DTRH of Lowlands. Daar passen ze het best.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
PS en All Points East en BKS vallen in die periode dus tour kan eerder beginnen.
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Vampire Weekend verwacht ik niet, zitten halverwege mei nog in de VS. Tuurlijk kunnen ze overkomen, maar met Mad Cool bevestigd verwacht ik ze eerder halverwege 't festivalseizoen op DTRH en RW.
Wat betreft the Cure: als die kwamen, waarom dan eerst Bon Iver bekend maken. The Cure had wel hogere ogen gegooid zo als eerste headliner. Er is echt geen reden om dat niet te doen, gezien het grote aantal bekende datums dat ze al hebben staan. Mja, volledig afschrijven kan niet, maar het zou me niet verbazen al staan ze op Lowlands (augustus touren ze ook nog).
Ik weet niet zo goed wat ik verwacht. De undercard voorspellen durf ik wel aan, de headliners zijn naar mijn mening een stuk lastiger te voorspellen dan vorig jaar.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Ik zeg ook niet dat ze The Cure hebben want anders hadden ze die idd als eerste aangekondigd. Het is meer dat de andere opties ook niet zo waarschijnlijk zijn. DTRH qua tourschema, Pinkpop idem en anders waren ze ook al aangekondigd en bij Lowlands vind ik ze totaal niet passen.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Interpol, Mac DeMarco, Kurt Vile en Cigarettes After Sex. Zit geen headliner tussen, maar wel een zeer mooi rijtje namen als je het mij vraagt!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Heerlijk rijtje namen. Geen headliners maar zeer fijne subs. The Cure kunnen we nu definitief afschrijven. De andere twee headliners mogen/kunnen ze nog niet bekend maken.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.701
2.076
Interpol als waarschijnlijke laatste band in Two is erg fijn, en leuk om Kurt Vile weer eens te zien. Andere namen kunnen me gestolen worden, vooral als ze hoge posities gaan innemen. Het is wachten op de Primavera line-up om te zien wat nog aan 'exclusievere' bands tourt, want deze lichting voelt wel een beetje veilig aan.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Fraaie namen hoor; gaat wederom een mooi programma worden!
Zonder the Cure, want die zouden ze dan zeker al aangekondigd hebben.
En we kunnen nog even door speculeren over die andere twee namen!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.701
2.076
Lijken me twee bands te zijn die nog geen tourplannen hebben aangekondigd voor komende zomer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken