Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Het is wachten op de Primavera line-up om te zien wat nog aan ‘exclusievere’ bands tourt, want deze lichting voelt wel een beetje veilig aan.
Dit idee heb ik ook een beetje. Dit zijn mooie namen hoor, maar met een beetje moeite heb je deze afgelopen 2 maanden al een keer kunnen zien in een zaal.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Spannend zijn ze inderdaad niet maar wel kwaliteit en een garantie voor een goed optreden. Zeker voor de gene die ze recent niet gezien heeft. De spanning komt hopelijk nog de komende weken. Ze zullen idd nog moeten wachten met bepaalde aankondigingen.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ja ik ben zo iemand die het voor elkaar heeft gekregen zowel Mac DeMarco als Kurt Vile nog nooit gezien te hebben. Interpol eenmaal, maar dat kwam toen niet echt binnen. Ik hoop dat ze me nu, met het nieuwe album op zak, meer kunnen imponeren.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.971
2.721
Vind het een apart pakketje namen. Aan de ene kant zijn het een beetje inkoppertjes, en daarom logisch, aan de andere kant had ik toch een groter pakketje verwacht met de aankomende ticketverkoop in het achterhoofd.

Lijkt me een zoethoudertje totdat Primavera met de echte kannonnen gaat komen.

Interpol: blij mee, zolang ze niet al headliner staan (wat me onwaarschijnlijk lijkt)
Kurt Vile: heel fijn
Mac DeMarco: prima, zolang hij niet al te hoog staat
Cigarettes After Sex: kan me gestolen worden

Er staan nu geen dagen bij de namen. Neem aan dat die nog wel gaan komen voor morgen.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.971
2.721
Martijn wrote:
Interpol als waarschijnlijke laatste band in Two is erg fijn

In de beschrijving op de site staat dat ‘de vonken eraf gaan spatten aan het meer’. Die staan dus op One lijkt me zo.

Dat lijkt mij ook dan. Hopelijk op de spot voor de headliner dan. Zou helemaal prima zijn.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.971
2.721
Interpol op Twitter: We're playing @BKSfestival on June 2nd!
Tickets on sale 10am CET tomorrow
https://twitter.com/Interpol/status/1068399479445811200?s=19

Die staan dus op de zondag
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Vind het een apart pakketje namen. Aan de ene kant zijn het een beetje inkoppertjes, en daarom logisch, aan de andere kant had ik toch een groter pakketje verwacht met de aankomende ticketverkoop in het achterhoofd.

Lijkt me een zoethoudertje totdat Primavera met de echte kannonnen gaat komen.

Interpol: blij mee, zolang ze niet al headliner staan (wat me onwaarschijnlijk lijkt)
Kurt Vile: heel fijn
Mac DeMarco: prima, zolang hij niet al te hoog staat
Cigarettes After Sex: kan me gestolen worden

Er staan nu geen dagen bij de namen. Neem aan dat die nog wel gaan komen voor morgen.

Dat ze op Primavera moeten wachten is nu wel helder. Heb echt geen flauw idee welke grote namen, met een (enigszins) alternatief signatuur er nog een tour bekend gaat maken. Iemand?
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Frank Ocean? Heeft op Primavera volgens mij nog wat goed te maken. Helaas zal dit wel bij een droom blijven..
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Dat Cigarettes after Sex behoort wel tot het BKS interieur zolangzamerhand. Is dit hun derde keer? Heb er niet zoveel mee
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Dat Cigarettes after Sex behoort wel tot het BKS interieur zolangzamerhand toch? Is dit hun derde keer? Heb er niet zoveel mee

Is tweede keer en ze zitten in het roster idd. Vind het wel een goede band maar kan me ook heel goed voorstellen dat je het niets vindt.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.365
Martijn wrote:
Strokes, Tame Impala.

Maar zijn daar echt aanwijzingen voor? Dat zijn toch allemaal namen die voortkomen uit wensdenken ?

De vraag was ook niet echt wat de geurhcten zijn, maar wat zouden namen KUNNEN zijn die nog niets bekend hebben gemaakt en zouden passen op BKS, PS en APE.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dillinger wrote:

Martijn wrote:
Strokes, Tame Impala.




Maar zijn daar echt aanwijzingen voor? Dat zijn toch allemaal namen die voortkomen uit wensdenken ?

Tame Impala komt met nieuwe muziek. The Strokes is een hardnekkig gerucht.

We gaan het zien. The Strokes worden al jaren genoemd, maar volgens mij meer omdat mensen dat graag zouden zien en niet omdat er ergens aanwijzingen zijn ( hints van management, bandleden, insiders of zelfs mensen die insiders kennen) dat ze ook daadwerkelijk naar Europa komen. Voor mij zou het overigens wel een gedroomde headliner zijn.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Kraftwerk, Thom Yorke, Massive Attack

Stuk voor stuk mooie namen.

Misschien iets minder spannend, maar in het rijtje Vampire Weekend, Florence + the Machine, Lana del Rey zitten namen die ook nog over BKS en DTRH verdeeld kunnen worden.
En Björk zou ook een nieuwe show hebben.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat BKS net zoals in 2017 kiest voor een rapper als headliner.

Het is bij alle festivals in die periode nog wat gissen. Northside heeft ook nog maar 1 headliner bekend gemaakt; APE 2 van de 6; Sideways (ook FKP Scorpio) geen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Ik vind deze manier van aankondigen eigenlijk leuker dan meteen een hele lijst. Zo houdt je het spannnd en je krijgt meer aandacht voor het aangekondigde.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken