Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Na een wat snelle Google en Spotify actie, houd je hier inderdaad niet veel van over. Vooral ervan uitgaande dat (onbekende) Duitse/Duitstalige acts BKS niet zullen halen.

Montreal
Schmutzki
Teesy
Me First and the Gimme Gimmes
Yung Hurn
Fünf Sterne Deluxe
Ok Kid
Muff Potter
Die Orsons
Ufo361
Bausa
The Streets
Trettmann
257ers
The Wombats
Enter Shikari
Frank Turner & The Sleeping Souls
Bosse
Papa Roach
Bilderbuch
AnnenMayKantereit
The Cure
Die Toten Hosen
Mumford & Sons
Foo Fighters

Me First and the Gimme Gimmes is een veredelde coverband, lijkt me niet waarschijnlijk. Dus ik kom ook uit op The Streets en The Cure. The Wombats misschien ook wel, zo in de middag op ONE, beetje energie erin als je inkakt. Frank Turner misschien nog? Enter Shikari en Papa Roach lijken me geen fit, eerder Pinkpop. Mumford en Foo's zal ik niet eens over beginnen.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Kan me niet herinneren of iemand dit al gezegd had, maar: NorthSide (6, 7, 8 juni 2019) in Denemarken start de voorverkoop op 1 november en daarbij zeiden ze ook dat later deze maand (oktober) er ook eerste aankondigingen 'verwacht' worden. Dan krijgen we pas echt een beter idee van wat er is.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.621
2.761
Kan me niet herinneren of iemand dit al gezegd had, maar: NorthSide (6, 7, 8 juni 2019) in Denemarken start de voorverkoop op 1 november en daarbij zeiden ze ook dat later deze maand (oktober) er ook eerste aankondigingen ‘verwacht’ worden. Dan krijgen we pas echt een beter idee van wat er is.

Ja, was dinsdag al bekend
Ben benieuwd; voor BKS relevanter dan Hurricane. Hurricane en BKS deelden afgelopen jaren niet veel bands; northside meer.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
733
466
Wanneer komen de eerste namen van Primavera normaal? Lijkt me dat dat dit jaar het festival gaat zijn waarmee BKS veel namen gaat delen, helemaal omdat ze in het zelfde weekend zitten.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Primavera is altijd vrij laat. Vorig jaar pas in januari.
Dan zijn er vast al wat namen bekend voor BKS.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.621
2.761
Zou Beach House nog een optie als headliner kunnen zijn? Is wel een echte BKS-band. Bijvoorbeeld in combinatie met een grote headliner als the Cure en een Strokes of Vampire Weekend. Dan is er ruimte voor een grotere sub als Interpol.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Beach House verdient het zeker maar zijn denk ik te onbekend om als healdliner te fungeren. Al trekt BKS zich daar niet altijd wat van aan. Hoop wel heel erg dat ze komen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.704
2.082
Graag weer als laatste band in de Two, maar verwacht ze eigenlijk pas later in Europa omdat ze dit jaar al Primavera hebben gedaan.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
In die periode zijn genoeg andere festivals in Europa dus kan prima (hoop doet leven)
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Bloc Party staat maandag in de AFAS Live om Silent Alarm integraal te spelen, en het is uitverkocht. Als ze zoiets op BKS deden zouden ze wel een leuke TWO headliner of ONE sub zijn, toch?

Uit dat Hurricane lijstje zie ik alleen The Cure en Enter Shikari verschijnen. Shikari's laatste album is veel minder hard en de band heeft ook ooit aangegeven dat ze op minder harde festivals willen staan (deden dit jaar Jera blijkbaar omdat het de enige logistieke optie was). Ik zie ze wel TWO afsluiten, lekker de tent afbreken. Frank Turner kan ook misschien eind van de middag op ONE, een beetje in hetzelfde plekje als Spoon dit jaar.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.621
2.761
Uit dat Hurricane lijstje zie ik alleen The Cure en Enter Shikari verschijnen. Shikari’s laatste album is veel minder hard en de band heeft ook ooit aangegeven dat ze op minder harde festivals willen staan (deden dit jaar Jera blijkbaar omdat het de enige logistieke optie was). Ik zie ze wel TWO afsluiten, lekker de tent afbreken. Frank Turner kan ook misschien eind van de middag op ONE, een beetje in hetzelfde plekje als Spoon dit jaar.

Lijkt mij beide dagvulling voor Pinkpop. Eens dat voor BKS slleen the Cure en misschien the Streets interessant zijn.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Ik vind The Streets juist heel goed passen. Als is het wel de vraag wat je dan te horen en zien krijgt....
Al schijnt Mike Skinner tegenwoordig sober te zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Er mogen langzaam wel wat meer geruchten komen wat mij betreft. Ik zie nu dat Roosmarijn iets tweet van Tame Impala, en sta ik al te schuimbekken omdat ik denk dat het op BKS staat. Hoop dat ze me snel uit mijn leiden verlossen met een goede Cure (o no he didn't). Een kleine aanpassing aan de website zou me al behoorlijk enthousiast maken.

Beach House schijnt ook weer fantastisch geweest te zijn, mag ook wel op herhaling komen. Vanavond heeft AFAS Bloc Party presents Silent Alarm staan, als ze puur dat album doen lijkt me dat ook wel tof op BKS.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Ha ha Indiaantje volgens mij hebben we dezelfde onrust. Zag ook die tweet van Roosmarijn en dacht precies hetzelfde..

Denk dat als ze The Cure hebben het niet heel lang meer gaat duren maar als dat niet zo is dan is het vrij onvoorspelbaar. Al zal Northside een goed indicator zijn.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.020
169
013 Tilburg heeft zijn agenda online gezet vh weekend: The Wombats met voorprogramme Circa Waves), EUT, Cloud Nothings, Enter Shikari en Nada Surf spelen allemaal eind 2018-begin 2019 in Tilburg.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken