Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.655
7.631
Toch knap als je het als middelgroot festival presteerd om The Cure, Arctic Monkeys en Radiohead binnen te hengelen binnen 3 jaar.

Absoluut. Ze mogen zich langzaamaan naast een Pinkpop voegen.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Processierups wrote:

Indiaantje89 wrote:

Processierups wrote:
Exit in Servië lijkt het volgende festival te zijn dat morgen the Cure gaat aankondigen:

Op hun Facebook-site:

On Tuesday we announce THE MAJOR HEADLINER for EXIT 2019!
Stay with us from 11am CET as one of the greatest alter-rock bands of all time is set to play Serbia for the first time ever!


Komen die niet met gewoon een of andere EDM headliner? Vorig jaar ook raar headliner lijstje.


“one of the greatest alter-rock bands of all time”….
Klinkt niet als EDM

My bad, had er overheen gekeken. Ik zag het gisteren al op Twitter, maar toen nam ik die namen van vorig jaar eens door. Daar stonden de headliners David Guetta, French Montana, Migos, Grace Jones en Martin Garrix bovenaan het affiche.

Wat betreft The Cure, als ze op deze manier door blijven gaan kan het nog weken duren hoor. Ze lijken maar 1 of 2 gigs per week bekend te maken. Echt vlot zijn ze niet.

The Cure nu dus inderdaad op 4/7 bevestigd voor Exit. Open'er (Polen) zit in hetzelfde weekend; zal vast ook snel volgen.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.020
169
En Iceage heeft een goede show en dito album weggezet laatst, Die kunnen ook makkelijk op herhaling komen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.637
4.748
Ik gok vooralsnog op:
Vrouwelijke headliner (Lana, Lorde, Florence?)
Tame Impala
The Cure
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Ik gok op

Lana Del Rey
Kendrick Lamar
The Cure

Met daarbij namen als Kurt Vile, Interpol en Christine & The Queens, Vampire Weekend en Jon Hopkins.

Verwacht zelf Tame Impala en Florence & The Machine op DTRH.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.020
169
oei oei oei. Gelukkig zijn we nog aan t gissen, en ook gelukkig kunnen we vertrouwen op genoeg te ontdekken de rest vd dag.
Met deze headliners (Kendrick La Maar; en Lana del Neeeeeh) ga ik het niet makkelijk hebben denk ik zo tegen de avond, alhoewel, dan zal er vast wat interessanters tegenover staan ergens rond FIVE.
Mocht het toch niet gebeuren: In plaats van The Cure mag ook Smashing Pumpkins doorkomen
Plus laten we gewoon hopen dat Bon Iver de combo Primavera, BKS en APE interessant genoeg vindt voor een mini-toertje door Europa ergens rond eind Mei. Zeker nu hij Pitchfork Parijs doet, is dat echt mogelijk denk ik
En van de drie vrouwelijke acts hierboven vindt ik Lorde wel echt het interessants op dit moment.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
723
465
Het wordt gewoon Björk, The Cure en Tame Impala.
1f642.svg

Ik denk dat de festivaldirecteur van DTRH zichzelf het nooit zal vergeven als Tame Impala op BKS staat en niet op DTRH aangezien hij in een interview heeft aangegeven dat dit zijn gedroomde headliner is.
Ik schrijf ze daarom met potlood op voor DTRH en niet voor BKS
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.538
2.044
noid wrote:
Het wordt gewoon Björk, The Cure en Tame Impala.
1f642.svg


Ik denk dat de festivaldirecteur van DTRH zichzelf het nooit zal vergeven als Tame Impala op BKS staat en niet op DTRH aangezien hij in een interview heeft aangegeven dat dit zijn gedroomde headliner is.
Ik schrijf ze daarom met potlood op voor DTRH en niet voor BKS

Dat zegt helaas niet alles. Dat roept Erik van Eerdenburg ook al jaren over Radiohead op Lowlands; daar ging BKS ook mee aan de haal.
Al zou het natuurlijk kunnen dat er ten tijde van het interview met Ide Koffeman al afspraken lagen met Tame Impala over 2019.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
noid wrote:
Het wordt gewoon Björk, The Cure en Tame Impala.
1f642.svg


Ik denk dat de festivaldirecteur van DTRH zichzelf het nooit zal vergeven als Tame Impala op BKS staat en niet op DTRH aangezien hij in een interview heeft aangegeven dat dit zijn gedroomde headliner is.
Ik schrijf ze daarom met potlood op voor DTRH en niet voor BKS

Tame Impala wordt in Nederland ook geboekt door MOJO/LiveNation. Dan zou je je inderdaad gaan afvragen wat daar mis is gegaan als ze op BKS belanden. Nu zie ik het wel graag gebeuren. :-D Wellicht alleen als het schema toelaat dat ze rond APE/Primavera/NorthSide in Nederland zijn. En dan nog zou het misschien logischer zijn het door te schuiven naar Lowlands.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Ik ben ondertussen maar vast begonnen met het opfrissen van het geheugen wat The Cure betreft. Mag toch hopen dat ze die dit jaar nog even bevestigen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.701
2.077
Voorspellinkje van mijn kant. Vind het op dit moment nog lastig om te zien welke acts we in de categorie onder de headliners kunnen verwachten naast de mogelijke herhalingen. Zit waarschijnlijk wat te ruim in de Nederlandse acts, maar zouden het allemaal wel echt verdienen.

The Cure - Vampire Weekend - Lana del Rey
David August - Balthazar - Christine & the Queens - Death Cab for Cutie - the Good, the Bad and the Queen - Interpol - Lykke Li - Stephen Malkmus & the Jicks - my bloody valentine - Sevdaliza - Spinvis
Amber Arcades - Daniel Brandt - Cloud Nothings - Denzel Curry - Sharon van Etten - Julia Holter - the KVB - Lewsberg - Low - Luwten - Lyzza - Mitski - Pinegrove - Soccer Mommy - Villagers
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Ik ben ondertussen maar vast begonnen met het opfrissen van het geheugen wat The Cure betreft. Mag toch hopen dat ze die dit jaar nog even bevestigen.

...zie mezelf nog naar huis fietsen, 15 jaar, net Seventeen Seconds aangeschaft. Misschien wel het meest invloedrijke album uit mijn jeugd. Wat een openbaring...het zou dan de derde keer zijn dat we ze gaan zien; Jaap Edenhal Amsterdam '84, Pinkpop '86 en wie weet Bks 2019 met nog steeds dezelfde grote liefde aan mijn zijde. Iets van een cirkel die rond is enzo....mijmert er lustig op los.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Ik hoop het voor jullie dat The Cure komt maar ik verwacht zet och eerder op Pinkpop. Daar passen ze ook heel goed en zeker bij hun jubileum.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.365
Pinkpop kan ook gaan voor Rammstein, Foo Fighters, P!nk, Mumford And Sons, Muse, Ed Sheeran, Coldplay,...
En dan was er nog sprake van speciale acts voor het jubileum zoals The Police, Dire Straits, Rolling Stones,... (al geloof ik zelf alleen maar in die eerste)

Kortom veel keuze, en dan hoop ik toch dat The Cure naar BKS gaat.

Tame Impala dus volgens vele waarschijnlijk naar DTRH ipv BKS, wel jammer dat was naast The Strokes (waar ik ook minder in begin te geloven elke dag ik niets hoor over hen) mijn gedroomde headliner voor BKS.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
All Points East heeft een vernieuwde website, met de data voor 2019: 24 mei - 2 juni 2019
Nog geen informatie over namen of start voorverkoop. Gaat ongetwijfeld veel namen delen met BKS

https://www.allpointseastfestival.com
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken