Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.364
Foals een weekje later in Duitsland... Zie ze graag komen maar hoop niet dat die een headlinersplaats krijgen, want dan hoeft het neit voor mij.

Wat denken jullie?

Ook komt: Tool, The 1975, Alice In Chains, Hot Water Music, Nothing, nowhere en de rest is NOG minder relevant voor BKS dan dit lijstje!
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Denk inderdaad dat als Foals komt, ze als headliner komen. Mochten ze er twee grotere vissen naast zetten (zoals twee jaar terug met Run The Jewels het geval was) hoor je mij niet klagen. Ik heb Foals op Lowlands gezien twee/drie jaar terug en dat vond ik een geweldig optreden. In elk geval goed om te zien dat ze weer actief gaan zijn!

The 1975 verwacht ik van dat rijtje ook wel eigenlijk. Tool met een show in de Ziggo Dome kan een streep doorheen lijkt me zo.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
The 1975 verwacht ik van dat rijtje ook wel eigenlijk. Tool met een show in de Ziggo Dome kan een streep doorheen lijkt me zo.

Ik dacht dat The 1975 ergens hier was afgestreept voor BKS? Misschien zit er weer eens langs...
Hoop die volgend jaar niet te missen, Ook die laatste single is weer geweldig. Dat gaat hun beste album worden to date.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.700
2.069
Sjoerd wrote:
The 1975 verwacht ik van dat rijtje ook wel eigenlijk. Tool met een show in de Ziggo Dome kan een streep doorheen lijkt me zo.

Ik dacht dat The 1975 ergens hier was afgestreept voor BKS? Misschien zit er weer eens langs…
Hoop die volgend jaar niet te missen, Ook die laatste single is weer geweldig. Dat gaat hun beste album worden to date.
Die zijn gelukkig nog in Amerika dat weekend, dus grote kans dat dat Pinkpop of DTRH gaat worden.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Denk dat NorthSide in elk geval Mumford & Sons bekendmaakt. Maar ben ook benieuwd! :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.303
Denk dat NorthSide in elk geval Mumford & Sons bekendmaakt. Maar ben ook benieuwd!
1f642.svg
The Cure? Opvallend dat niet bij de Roskilde lichting zit.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Processierups wrote:
Morgen namen voor Northside!

Grappenmakers….

Een filmpje in het Deens met hints over het programma.
Morgenochtend om 10.00 wel de eerste namen

Het leest niet meteen als een verzameling hints... Maar boven de video zeggen ze wel dat ze het zijn. Even snel vertaald staat er iets als:

We eren de weergoden en bidden voor goed weer in Ådalen.
We zijn bijna 100% zeker dat de poster in goede aarde zal vallen.
Ga je komen met je Northside familie?
We pareren de winter en laten de zomer doorkomen in NS19
Alle wegen leiden naar Ådalen.
Winter versterkt zijn greep en stuurt ons de koude.

In de comments hebben meerdere mensen het al over Minds of 99 (een Deens post-punk band).
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.364
Parquet Courts ook naar Roskilde... Valt wel een volledige maand na Best Kept Secret dus geen idee hoe lang die een tour gaan doen. Zou anders een hele mooie BKS naam zijn.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Processierups wrote:

Processierups wrote:
Morgen namen voor Northside!


Grappenmakers….

Een filmpje in het Deens met hints over het programma.
Morgenochtend om 10.00 wel de eerste namen

Het leest niet meteen als een verzameling hints… Maar boven de video zeggen ze wel dat ze het zijn. Even snel vertaald staat er iets als:

We eren de weergoden en bidden voor goed weer in Ådalen.
We zijn bijna 100% zeker dat de poster in goede aarde zal vallen.
Ga je komen met je Northside familie?
We pareren de winter en laten de zomer doorkomen in NS19
Alle wegen leiden naar Ådalen.
Winter versterkt zijn greep en stuurt ons de koude.

In de comments hebben meerdere mensen het al over Minds of 99 (een Deens post-punk band).
Even snel vertaald? Deens bloed? ;)

The Streets wordt ook genoemd ivm die voorlaatste hint. En zou die 'familie' hint op Mumford & Sons kunnen slaan? Zie niet zo snel een hint die op The Cure zou kunnen duiden...
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Indiaantje89 wrote:

Sjoerd wrote:
Denk dat NorthSide in elk geval Mumford & Sons bekendmaakt. Maar ben ook benieuwd!
1f642.svg



The Cure? Opvallend dat niet bij de Roskilde lichting zit.

Dus naar Northside -> BKS?

Was ook mijn gedachte. Als Roskilde the Cure zou hebben zouden ze dat nu wel bekend maken. Sluit ook aan op het lijstje van Indiaantje in het Pinkpopforum, waarin the Cure niet voorkomt

Uit het Roskilde-lijstje zou Parquet Courts wel de mooiste BKS-naam zijn... Maar dat vinden ze bij DTRH vast ook!

Edit: Julia Holter is natuurlijk ook een mooie BKS-naam
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
bornlivedie wrote:

Processierups wrote:

Processierups wrote:
Morgen namen voor Northside!


Grappenmakers….

Een filmpje in het Deens met hints over het programma.
Morgenochtend om 10.00 wel de eerste namen


Het leest niet meteen als een verzameling hints… Maar boven de video zeggen ze wel dat ze het zijn. Even snel vertaald staat er iets als:

We eren de weergoden en bidden voor goed weer in Ådalen.
We zijn bijna 100% zeker dat de poster in goede aarde zal vallen.
Ga je komen met je Northside familie?
We pareren de winter en laten de zomer doorkomen in NS19
Alle wegen leiden naar Ådalen.
Winter versterkt zijn greep en stuurt ons de koude.

In de comments hebben meerdere mensen het al over Minds of 99 (een Deens post-punk band).

Even snel vertaald? Deens bloed?
1f609.svg


The Streets wordt ook genoemd ivm die voorlaatste hint. En zou die ‘familie’ hint op Mumford & Sons kunnen slaan? Zie niet zo snel een hint die op The Cure zou kunnen duiden…

Misschien dat ik het niet weet, maar heb wel een zekere affiniteit met Denemarken. Dus laten we het houden op mijn Scandinavische talengevoel en een beetje hulp van Google :p

Iemand noemt ook al Family of the Year, maar das toch niet zo'n heel grote naam. Iets met weergoden moet toch te doen zijn... (dacht meteen aan The Dead Weather, maar dat lijkt me niet.)

EDIT: Oeeh, of Empire of the Sun? Soort van guilty pleasure (al geloof ik daar niet in) van mij .
EDIT2: Wet wet wet zal het toch wel niet zijn... En ook niet Travis (Why does it always rain on me?).
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
'Alle wegen leiden naar' ---> 'All Roads Lead To'

One For The Road = Arctic Monkeys confirmed? ;)
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
"Winter versterkt zijn greep en stuurt ons de koude."

Dan toch Coldplay...? Een naam van dat kaliber hebben ze meestal toch niet geloof ik. [Alhoewel, Radiohead wel grote naam, misschien moet ik meer op het genre wijzen.]
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken